Echt ongepast niet maar wel wat overdreven denk ik. Ze schromen ook niet de meest duistere kant van Duitsers in beeld te brengen, dus dat ze dat bij andere partijen doen kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede serie, al vind ik het anti-semitisme van het Poolse verzet een te grote rol spelen. Dat vind ik niet gepast.
Goede mix van persoonlijke verhaallijnen en actie. De actie scenes zijn wel goed.
Kan ik ook begrijpen maar ik vond het te veel aandacht krijgen. Een groot deel van aflevering 3 ging over het anti-semitisme in die verzetsgroep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Echt ongepast niet maar wel wat overdreven denk ik. Ze schromen ook niet de meest duistere kant van Duitsers in beeld te brengen, dus dat ze dat bij andere partijen doen kan ik wel begrijpen.
Overdreven in de zin vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan ik ook begrijpen maar ik vond het te veel aandacht krijgen. Een groot deel van aflevering 3 ging over het anti-semitisme in die verzetsgroep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat er binnen het Poolse verzet geen/nauwelijks plaats was voor Joden blijkt wel degelijk waar te zijn las ik later. Dus in zoverre is de aandacht terecht in mijn ogen.Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
Waar zijn die te vinden dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ooit van ondertiteling gehoord?![]()
Net deel 1 bekeken, aanradertje inderdaad
Friedhelm. Overigens tevens het beste/sterkste personage.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef cva het volgende:
friedrich (tom shilling) speelt trouwens ook mee in de geweldig film napola
Thanks voor de tip. Die gaat op mijn To-Watch lijstje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef cva het volgende:
friedrich (tom shilling) speelt trouwens ook mee in de geweldig film napola
blut und ehre een duits/amerikaanse co productie over de hitlerjeugd , niet zo goed als napola maar wel interessant om eens te zien , alleen slecht geacteerd , en de versie die ik heb is enkel duits gesproken , maar goed te verstaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Die gaat op mijn To-Watch lijstje.
Ik hoop al jaren op een BOB-achtige serie over het Oostfront waarbij men zowel een Duitse als Russische eenheid volgt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:29 schreef karton2 het volgende:
Kwaliteitsserie alleen te kort.
Hopelijk zetten de makers door en maken ze een BOB-achtige serie waarin ze een compagnie volgen die door heel Europa gevochten heeft.
de film stalingrad uit 1993 kan al hoop geven denk ik , alhoewel hij vrij bekend is dus heb je al gezien wssquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoop al jaren op een BOB-achtige serie over het Oostfront waarbij men zowel een Duitse als Russische eenheid volgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |