quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.
Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.
De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...quote:Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
Dat mag zeker. Je insinueert nu dat ik hem wat opleg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mag hij zijn mening gewoon uiten? Kom zeg!
Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef Che_ het volgende:
Theoden, ik vind dat je voor iemand die zich enorm stoort aan uitspraken van niet anti-Erdogan mensen, zelf ook enorm discutabele uitspraken doet...
Wat ze nu zeggen en wat ze nu doen hoeft niet hetzelfde te zijn he? Je kunt je in de Turkse politiek niet tegen de partijleider uitspreken tot je genoeg bondgenoten hebt om hem te wippen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
PKK uitspraak van net
Gul durft niks te zeggen
en nog veel meer wat ik voorbij heb zien komen.
Gul durft toch ook niks te zeggen? HIj is poeslief en durft niks tegen Erdogan te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
PKK uitspraak van net
Gul durft niks te zeggen
en nog veel meer wat ik voorbij heb zien komen.
Ben je alweer vergeten dat Gul ook publiekelijk enkele kritische noten richting Erdogan heeft geuit? Oh, maar dan is het weer good cop-bad cop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Gul durft toch ook niks te zeggen? HIj is poeslief en durft niks tegen Erdogan te doen.
Dat hij met PKK in bed duikt staat ook niet echt ter discussie. Hij praat met de leider van PKK die in de gevangenis zit.
twitter:bramvermeul twitterde op woensdag 12-06-2013 om 20:56:48Very interesting: spokesperson AKP says gov is open to a referendum on Taksim plans, agencies reageer retweet
wuttwitter:BreakingNews twitterde op woensdag 12-06-2013 om 20:49:57Turkish government open to referendum over development plans that fanned protests, party official says - @AP reageer retweet
Open to ... niks zeker dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef YazooW het volgende:
wuttwitter:BreakingNews twitterde op woensdag 12-06-2013 om 20:49:57Turkish government open to referendum over development plans that fanned protests, party official says - @AP reageer retweet
Ja en daarna is die monddood gemaakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je alweer vergeten dat Gul ook publiekelijk enkele kritische noten richting Erdogan heeft geuit? Oh, maar dan is het weer good cop-bad cop.
En hij praat met Ocalan..moruk hij heeft de PKK-kwestie zowat opgelost. Of had jij ze liever in Turkije gehouden en meer gevechten?
Met betaalde mensen natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef HiZ het volgende:
Referendum hoe ? In Beyoglu? In Istanbul ? In Turkije ?
Hebben ze hem vrijgelaten? Nee. Het is ook nooit goed.. hoe moesten ze dan de PKK-kwestie oplossen volgens jou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja en daarna is die monddood gemaakt.
En om tafel zit met een terrorist is altijd fout in mijn boekje.
Als zijn verzekeringsmaatschappij die beelden ook ziet dan gaat na vandaag zijn premie waarschijnlijk een stukje omhoog...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:08 schreef Summers het volgende:
Turkey - While declarations saying that "We will finish this in a day, leave the area" are coming from directly PM Erdogan, electricity has been shut down in Taksim Square, the main square of a metropolis is completely dark now. Thousands of people are waiting and listening a piano resital given by a protestor.
[ afbeelding ]
Öcalan: I salute the resistance in Gezi Parkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:
Monddood? Dat weet ik niet. Hij zal ook niet te blij zijn met de relschoppers, neem ik aan.
Ik had het over Gul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Öcalan: I salute the resistance in Gezi Park
Bron? Zodat ik de rest ook kan volgen, vooral?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef aerdt het volgende:
[Istanbul] Marches that started at 21:00 came together in Kartal Square.
[ afbeelding ]
Here you goquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Bron? Zodat ik de rest ook kan volgen, vooral?
Dit is toch dezelfde Ocalan, waarmee Erdogan nu in gesprek is gegaan??quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Öcalan: I salute the resistance in Gezi Park
Ze spreken zonder het door te hebben zichzelf tegen, ssssshquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde Ocalan, waarmee Erdogan nu in gesprek is gegaan??
Volgens de MHP heeft Erdogan Ocalan gevraagd om deze uitspraak te doen, om de demonstranten in een kwaad daglicht te zetten. Ik vind het geen ongeloofwaardig complot, als je bedenkt dat het in het Oosten van Turkije vrij rustig is gebleven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde Ocalan, waarmee Erdogan nu in gesprek is gegaan??
Merci!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef aerdt het volgende:
[..]
Here you go
http://gezipark.nadir.org/index_eng.html
quote:22.19: [Ankara] Nearly five thousand people of Keçiören cortege marched through İncirli Secondary School to Bası Avenue, than Papaz River.
22.16: [Ankara] At the march in Dikmen firework is being thrown.
22.07: [Ankara] The march that started at 21:00 in İlker is continuing to Dikmen Avenue. Thousands of people chanting slogans like "Resign Tayyip." and "We are with you, Gezi". The march that started in Keçiören Danişment is continuing with thousand people. In Tunalı and Bestekar people are gathering. In Kuğulupark nearly 2500 people have gathered.
22.05: [Istanbul] Marches that started at 21:00 came together in Kartal Square.
En dan hebben de relschoppers het lef om te zeggen dat Erdogan een marionet is van Israël en VSquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Bilge het volgende:
"We bidden dat de protesten voortduren totdat Erdogan omvalt. We zijn zeer blij met deze gebeurtenissen", aldus Lieberman (Israelische oud-minister van buitenlandse zaken).
[ afbeelding ]
Israelquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Bilge het volgende:
"We bidden dat de protesten voortduren totdat Erdogan omvalt. We zijn zeer blij met deze gebeurtenissen", aldus Lieberman (Israelische oud-minister van buitenlandse zaken).
[ afbeelding ]
Günaydin.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt waarschijnlijk een referendum in Istanbul over het park.
De ene kansloze kutregering blaft naar de andere kansloze kutregering.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Israel en haar aartsvijanden Syrie en Iran zijn het eindelijk over iets eens! Erdogan zal de boeken in gaan als de man die vrede in het Midden Oosten brachtquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan hebben de relschoppers het lef om te zeggen dat Erdogan een marionet is van Israël en VS
Conservatieven.. iets moet eerst dik in 't verleden liggen en andere stations moeten al ver gepasseerd zijn wil men actie ondernemen. Na het referendum mag men meteen wel nieuwe verkiezingen uitschrijven. De mensenrechten en de duizenden gewonden en paar doden vergeten we even, we gaan een referendum houden over iets waar 't al niet meer over gaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt waarschijnlijk een referendum in Istanbul over het park.
Ieder mens heeft een taak in dit leven - alles gedaan om je voor te bereiden...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef Beathoven het volgende:
20:11 koningslied voor Erdogan aan 't opnemen
"Daar sta je dan.. dit is het dan"
Door de regen en de windquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Ieder mens heeft een taak in dit leven - alles gedaan om je voor te bereiden...
Gelukkig ik ben niet de enige die zo denktquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Conservatieven.. iets moet eerst dik in 't verleden liggen en andere stations moeten al ver gepasseerd zijn wil men actie ondernemen. Na het referendum mag men meteen wel nieuwe verkiezingen uitschrijven. De mensenrechten en de duizenden gewonden en paar doden vergeten we even, we gaan een referendum houden over iets waar 't al niet meer over gaat
Dat kan ook allemaal naast dit referendum toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Conservatieven.. iets moet eerst dik in 't verleden liggen en andere stations moeten al ver gepasseerd zijn wil men actie ondernemen. Na het referendum mag men meteen wel nieuwe verkiezingen uitschrijven. De mensenrechten en de duizenden gewonden en paar doden vergeten we even, we gaan een referendum houden over iets waar 't al niet meer over gaat
LOLquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Theoden het volgende:
Son Dakika!
Vali Mutlu, direnişçilerle barışmak için Gezi Parkı'na tahtadan yapılmış dev at heykeli hediye etti...
Ik wil graag dat Turkije een mooi seculier land wordt waar "iedereen" in vrijheid kan leven en waar iedereen van z'n leven kan maken wat hij of zij er van wil maken met een eerlijke democratie maar alleen om de Israëlische regering dwars te zitten zou ik nog wel AKP willen stemmen ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De ene kansloze kutregering blaft naar de andere kansloze kutregering.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil graag dat Turkije een mooi seculier land wordt waar "iedereen" in vrijheid kan leven en waar iedereen van z'n leven kan maken wat hij of zij er van wil maken met een eerlijke democratie maar alleen om de Israëlische regering dwars te zitten zou ik nog wel AKP willen stemmen ook.
Ik moet nog zien of er een revolutie komt. Als dit niet in sneltreintempo doorzet dan loopt 't straks terug. Erdogan geeft niet gewonnen maar speelt het nu op het park en het referendum onder het mom "zie eens wat wij ervoor doen", het spelletje kan dan nog lang duren. Plus Ramadan staat over iets meer dan een maand voor de deur, dan worden er liefdadigheidsprojecten opgezet door de regering en mogen ze even showcasen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Theoden het volgende:
[Ankara] Thousands of people in Baıkent, marched to the brain-dead Ethem Sarısülük's house. People shouting "Martyrs of the Revolution are immortal."
Niks aan de hand dus hahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
- De AKP is iets minder populair geworden: 49,6% van het Turkse volk zou er vandaag op stemmen.
- De demonstranten worden gesteund door 24,3% van alle Turken.
- 12 % van alle turken heeft op de een of andere manier meegedaan aan de demonstraties.
- Slechts 7.5% van alle Turken wil dat de demonstraties voortduren.
Wikipedia:quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
- De AKP is iets minder populair geworden: 49,6% van het Turkse volk zou er vandaag op stemmen.
- 12 % van alle turken heeft op de een of andere manier meegedaan aan de demonstraties.
Door wie is het onderzoek gedaan, in opdracht van welke media? Nogal relevant met 'statistieken'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Et voila.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef aerdt het volgende:
[..]
Wikipedia:
Sabah is a popular Turkish daily newspaper, with a circulation of around 330,000 as of 2011. Its name means "morning" in Turkish language deriving from Arabic. Sabah identifies its policy as defense of democracy, free market and human rights.[citation needed] It has been described as a "major pro-government newspaper"
In 2007, the government of Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan seized the newspaper, citing a legal document that had not been disclosed to authorities when Sabah was sold in 2001. Some of the newspaper's staffers were fired, and the paper was then sold to the Turkuaz Media Group of the company Çalık Holding, whose CEO, Ahmet Çalık, was Erdoğan's son-in-law. According to Asli Aydintasbas, who was Sabah's Ankara bureau chief until the takeover, from then on the newspaper took on "an unwavering pro-government line."[3]
Polls als deze zijn redelijk onbetrouwbaar. Als je deze poll in Gezi park doe krijg je een heel andere uitslag
Ik heb de Turkse pers en onderzoeken niet zo hoog zitten nu.. als 't te negatief is voor de AKP dan stellen ze mogelijk een paar procent naar boven bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef Bilge het volgende:
Als je liegt moet je het niet overdrijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef Bilge het volgende:
Het onderzoek is uitgevoerd door Andy-Ar, Sabah (en alle andere kranten) geven dit alleen door. Voorts hebben juist pro-AKP figuren deze uitslag bekritiseert, omdat de AKP tot voor kort 52% scoorde.
Erdogan moet helemaal niks. De relschoppers dienen allemaal gearresteerd te worden wegens vernielingen en voor het verstoren van openbare orde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef Theoden het volgende:
Ik ben tegen alleen maar een referendum,
Hij moet zijn excuses aanbieden. Politiehoofd in Ankara, Istanbul, Adana, Izmir moeten ontslagen worden.
Er zijn 5 man dood, dat los je niet op met een referendum!
Dat zegt meer over jou dan over 'de Turkse pers en onderzoeken'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb de Turkse pers en onderzoeken niet zo hoog zitten nu..
We zullen tijdens het referendum en de verkiezingen zien wie er overdrijft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Als je liegt moet je het niet overdrijven natuurlijk.
Toen de DHKP-C een bom liet ontploffen (zelfmoordterrorist) bij de ambassade van de verenigde staten waren het terroristen. Nu ze demonstreren zijn het vredelievende mensen volgens de verenigde statenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Bilge het volgende:
This is the the understanding and the perception of what the west makes of the notion so called '' Freedom of Expression.'' When the statement gets onto your nerves Just say ''Show is over''.
Props for Ibrahim Kalin.
Turkije is een islamitische land. Seculiere staat hoort niet in Turkije dat mag in Europa blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil graag dat Turkije een mooi seculier land wordt waar "iedereen" in vrijheid kan leven en waar iedereen van z'n leven kan maken wat hij of zij er van wil maken met een eerlijke democratie maar alleen om de Israëlische regering dwars te zitten zou ik nog wel AKP willen stemmen ook.
Turkije is geen islamtisch land en dat zal het ook nooit worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije is een islamitische land. Seculiere staat hoort niet in Turkije dat mag in Europa blijven.
Seculiere staat heeft vele problemen veroorzaakt. De Turkse bevolking heeft voor een islamitische regering gekozen en daar moeten jullie als buitenstaanders het mee doen.
Ik ben geen buitenstaander, ik woon er. Jij woont in Nederland?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije is een islamitische land. Seculiere staat hoort niet in Turkije dat mag in Europa blijven.
Seculiere staat heeft vele problemen veroorzaakt. De Turkse bevolking heeft voor een islamitische regering gekozen en daar moeten jullie als buitenstaanders het mee doen.
Gaat er ook een onderzoek komen naar de staatscensuur mbt de berichtgeving over de demonstraties?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over 'de Turkse pers en onderzoeken'.
[..]
We zullen tijdens het referendum en de verkiezingen zien wie er overdrijft.
Klopt voor jou niet als buitenstaander. Ik zou mij meer zorgen maken over de seculiere dingen hier in Nederland en laat Turkije aan de burgers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Turkije is geen islamtisch land en dat zal het ook nooit worden.
Ssssh not now, busy watching penguins!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Gaat er ook een onderzoek komen naar de staatscensuur mbt de berichtgeving over de demonstraties?
Het excessief politiegeweld?
Het afplakken van ID-nummers door agenten?
Het oppakken van advocaten die demonstreerden?
De gevallen doden?
De onjuiste verspreiding van informatie omtrent ' vergelijkbare rellen' in Europa en de VS?
Het geweld van anti-demonstranten en het niet ingrijpen door de politie?
Jij kaartte toch het EVRM aan, hoe zet je bovenstaande vragen in het licht van de verdragsartikelen?
Als expat of als toerist?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben geen buitenstaander, ik woon er. Jij woont in Nederland?
Ik ben Turks lieve schat .... dus stop nou eens met iedereen die het niet met je eens is een buitenstaander te noemen. Ik weet dat jullie maar rekening houden met 50% van het volk, maar maak het nou niet te gek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt voor jou niet als buitenstaander. Ik zou mij meer zorgen maken over de seculiere dingen hier in Nederland en laat Turkije aan de burgers.
Turkije zal zowieso een staat worden waar de islam een grote
Mooi he op wat voor dingen ze het willen gooien om je mening "buitenspel" te zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik werk en woon hier voor onbepaalde tijd met een vaste baan.
Oke dank je wel voor de duidelijkheid. Meer dan de helft heeft gekozen voor een grote rol van de islam in Turkije en daarmee zal je het moeten doen. Zo werkt democratie eenmaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik ben Turks lieve schat .... dus stop nou eens met iedereen die het niet met je eens is een buitenstaander te noemen. Ik weet dat jullie maar rekening houden met 50% van het volk, maar maak het nou niet te gek.
Het is wel een Islamitisch land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Turkije is geen islamtisch land en dat zal het ook nooit worden.
Typisch inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Toen de DHKP-C een bom liet ontploffen (zelfmoordterrorist) bij de ambassade van de verenigde staten waren het terroristen. Nu ze demonstreren zijn het vredelievende mensen volgens de verenigde staten
In een artikel dat jij notabene zelf had gepost en aanbevelen werd gesproken over zelfcensuur, en niet over staatscensuur. Lees je je eigen artikelen wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Gaat er ook een onderzoek komen naar de staatscensuur mbt de berichtgeving over de demonstraties?
Onderzoek was al aangekondigd, vandaag zijn drie agenten op non-actief gesteld.quote:Het excessief politiegeweld?
Het leuke is dat de poll iets vertelt dat eigenlijk op een heel andere manier ongelooflijk is; 12% van de Turken heeft meegedaan aan de protesten. Ik geloof dat er in Nederland nooit meer sinds de protesten tegen de neutronenbom zo een groot deel van de mensen zich betrokken genoeg voelde om de straat op te gaan. 12% is een ongekend hoog cijfer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef aerdt het volgende:
[..]
Wikipedia:
Sabah is a popular Turkish daily newspaper, with a circulation of around 330,000 as of 2011. Its name means "morning" in Turkish language deriving from Arabic. Sabah identifies its policy as defense of democracy, free market and human rights.[citation needed] It has been described as a "major pro-government newspaper"
In 2007, the government of Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan seized the newspaper, citing a legal document that had not been disclosed to authorities when Sabah was sold in 2001. Some of the newspaper's staffers were fired, and the paper was then sold to the Turkuaz Media Group of the company Çalık Holding, whose CEO, Ahmet Çalık, was Erdoğan's son-in-law. According to Asli Aydintasbas, who was Sabah's Ankara bureau chief until the takeover, from then on the newspaper took on "an unwavering pro-government line."[3]
Polls als deze zijn redelijk onbetrouwbaar. Als je deze poll in Gezi park doe krijg je een heel andere uitslag
Wat bemoeit in dat geval een Moker uit Nederland zich met Turkse zaken dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt voor jou niet als buitenstaander. ...
Klopt. Het is een voorbeeldige democratische land waar de islam alle vrijheid krijgt (de laatste 10 jaar) en voorbeeldige democratische land voor vele Arabische landen.quote:
Er hebben genoeg mensen op de AKP geastem die niet willen dat Islam een grote rol speelt in de regering. Begrijp nou eens aub. dat democratie meer is dan naar een stemhokje gaan. Hitler was ook democratisch gekozen. Ik zeg niet dat Erdogan Hitler is, maar ik wil met zo'n voorbeeld alleen maar duidelijk maken dat een democratisch gekozen leider niet altijd goed hoeft te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Oke dank je wel voor de duidelijkheid. Meer dan de helft heeft gekozen voor een grote rol van de islam in Turkije en daarmee zal je het moeten doen. Zo werkt democratie eenmaal.
Nou simpel. Ik ken Turkije goed en Erdogan is mijn held.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat bemoeit in dat geval een Moker uit Nederland zich met Turkse zaken dan?
Bewezen dat 10 procent een revolutie kan bewerkstelligen in het verleden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het leuke is dat de poll iets vertelt dat eigenlijk op een heel andere manier ongelooflijk is; 12% van de Turken heeft meegedaan aan de protesten. Ik geloof dat er in Nederland nooit meer sinds de protesten tegen de neutronenbom zo een groot deel van de mensen zich betrokken genoeg voelde om de straat op te gaan. 12% is een ongekend hoog cijfer.
Er staat niet dat 12% de straat is opgegaan, maar op de een of andere manier heeft geparticipeerd aan de demonstraties. Dat kan een bericht op Facebook, getoeter met de auto, een vlag voor het raam, etc. zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het leuke is dat de poll iets vertelt dat eigenlijk op een heel andere manier ongelooflijk is; 12% van de Turken heeft meegedaan aan de protesten. Ik geloof dat er in Nederland nooit meer sinds de protesten tegen de neutronenbom zo een groot deel van de mensen zich betrokken genoeg voelde om de straat op te gaan. 12% is een ongekend hoog cijfer.
Gezici is het onderzoeksbureau van de CHP, zie hier het actuele onderzoek waar ze zelfs 31% van de stemmen claimen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef aerdt het volgende:
Dit is een artikel over een poll van 3 maanden geleden:
Gezici poll shows slight drop in AKP support
A new general election opinion poll from Gezici Araştırma appeared in Vatan on Wednesday. The headline figures with changes from their last survey in January are AKP 43.0 (-2.7), CHP 28.0 (+1.1), MHP 18.2 (+0.3), BDP 8.1 (+2.6).
Vatan's commentary suggests the AK Party lost most of its support in western and central regions, where as the CHP and MHP. The fieldwork was done over the weekend of 23-24 February.
Gezici have been showing a shallow downward trend in the governing AK Party's support since November. The main beneficiary has been the CHP, shown as up by nearly two percentage points over the last three months.
A uniform swing projection of Gezici's polling result based on the results obtained in each electoral district at the last election would produce a Grand National Assembly that looks like this:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ga het met NL vergelijken, jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, zelfs de AKP zou niet durven zeggen dat Turkije een voorbeeldige democratie is. Turkije is een gemankeerde democratie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt. Het is een voorbeeldige democratische land waar de islam alle vrijheid krijgt (de laatste 10 jaar) en voorbeeldige democratische land voor vele Arabische landen.
Turkije is zowiezo nummer 1, ook bij mij. Misschien moet je Turkse paspoort aan gaan vragen aghyour?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef Meki het volgende:
Nou simpel. Ik ken Turkije goed en Erdogan is mijn held.
Ik voel mij betrokken bij de gebeurtenissen in Turkije
ik maak 't in 't echt nooit mee eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef Theoden het volgende:
[..]
Mooi he op wat voor dingen ze het willen gooien om je mening "buitenspel" te zetten.
Hou het even netjes wil je. Jij moet ook altijd beginnen met beledigen in elke topicquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Turkije is zowiezo nummer 1, ook bij mij. Misschien moet je Turkse paspoort aan gaan vragen aghyour?
Dat kan goed zijn, ik ken die onderzoeks bureaus niet. Maar daarmee bevestig je wel mijn punt; polls zijn niet altijd te vertrouwen en heel erg makkelijk te manipuleren.quote:
Dat is inderdaad veel.. ga maar na dat er een deel niet gaat protesteren (Baby's, Kinderen + tieners t/m 15 of 17 jaar oid), veel gezinnen met kinderen en veel ouderen niet omdat ze er de kracht niet voor hebben of er gewoon niets voor voelen om het te gaan doen. Al met al worden 't ook van de 35+ groep steeds meer als alle beroepsgroepen nu direct in negatieve zin met de regering te maken krijgen zoals de advocaten. De poll heeft hen waarschijnlijk nog niet meegerekend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ach het hielp hier in elk geval net zoals in Turkije niet. Lubbers joeg alles wat de Ami's 'm vroegen aangaande kruisraketten er gewoon doorheen, miljoen demonstranten of niet. Enige reden dat we die dingen nooit hebben gekregen is dat de Koude Oorlog ten einde liep en het programma werd geschrapt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Ga het met NL vergelijken, ja![]()
Hier wordt ook zo vaak massaal gedemonstreerd...
Als Thatcher niet met de IRA om de tafel was gaan zitten dan zou het nog steeds oorlog zijn in Noord Ierland. Niet zo zwart-wit denken aub.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja en daarna is die monddood gemaakt.
En om tafel zit met een terrorist is altijd fout in mijn boekje.
Daarom heb ik juist Andy-Ar gekozen, wegens resultaten uit het verleden staan zij goed aangeschreven. Als je die naam zoekt op het nieuwsgedeelte van Google zie je dat ook veel Europese kranten dat onderzoeksbureau quoten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef aerdt het volgende:
Dat kan goed zijn, ik ken die onderzoeks bureaus niet. Maar daarmee bevestig je wel mijn punt; polls zijn niet altijd te vertrouwen en heel erg makkelijk te manipuleren.
Ik ben geen nationalist qua landen maar wel voor geloof of voor de mensheid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Turkije is zowiezo nummer 1, ook bij mij. Misschien moet je Turkse paspoort aan gaan vragen aghyour?
Ik ben sarcastisch, op zijn minst persoonlijk. Maar beledigen is heel wat anders hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou het even netjes wil je. Jij moet ook altijd beginnen met beledigen in elke topic
Dat is een gepolitieke analyse die ik interessant en relevant vind, ik heb nergens gezegd dat ik het geheel eens ben met alles in dat artikel, daarbij komt dat je iets beweert wat ik niet geheel uit het artikel kan opmaken. En ik heb het over http://nos.nl/artikel/517217-boetes-voor-uitzenden-taksim.html , niet over de pluriformiteit en de invloed van de eigenaren op de grote mediaholdings. Maar ok, ik zal het ook hierbij laten want je ontwijkt de rest van m'n vragen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Typisch inderdaad.
[..]
In een artikel dat jij notabene zelf had gepost en aanbevelen werd gesproken over zelfcensuur, en niet over staatscensuur. Lees je je eigen artikelen wel?
Overigens vind ik dit een terechte klacht.
[..]
Onderzoek was al aangekondigd, vandaag zijn drie agenten op non-actief gesteld.
De overige punten hebben we al besproken, ik zie geen reden om weer in herhaling te vallen.
Nogmaals: Er staat niet dat 12% de straat is opgegaan, maar op de een of andere manier heeft geparticipeerd aan de demonstraties. Dat kan een bericht op Facebook, getoeter met de auto, een vlag voor het raam, etc. zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel.. ga maar na dat er een deel niet gaat protesteren (Kinderen + tieners t/m 15 of 17 jaar oid), veel gezinnen met kinderen en veel ouderen niet omdat ze er de kracht niet voor hebben of er gewoon niets voor voelen om het te gaan doen. Al met al worden 't ook van de 35+ groep steeds meer als alle beroepsgroepen nu direct in negatieve zin met de regering te maken krijgen zoals de advocaten. De poll heeft hen waarschijnlijk nog niet meegerekend.
Editquoteupdate: 550.000 demonstranten in Den Haag (en eerder al 400.000 in Amsterdam) en 3,7 miljoen handtekeningen. Antwoord regering: dikke middelvinger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ach het hielp hier in elk geval net zoals in Turkije niet. Lubbers joeg alles wat de Ami's 'm vroegen aangaande kruisraketten er gewoon doorheen, miljoen demonstranten of niet. Enige reden dat we die dingen nooit hebben gekregen is dat de Koude Oorlog ten einde liep en het programma werd geschrapt.
woon je in Nederland of Turkije?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen nationalist qua landen maar wel voor geloof of voor de mensheid.
Ik ben meer dan twee keer per jaar in Turkije.quote:
Wat heb jij in gedachten?quote:
Ik denk dat foto's inderdaad genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb jij in gedachten?
Ik wilde het zelf ook opfrissen, vooral door de tekst weg te halen en alleen foto's te posten. Zie deze post voor een uitwerking van mijn idee. Wat ik wil is de bijzondere foto's die zijn genomen verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te croppen (150 x 150 pixels); wanneer je erop klikt zie je de originele foto.
Mochten mensen mee willen helpen: je kunt me een DM sturen met de link van de foto. Ik heb het liefst foto's van goede kwaliteit, ik zou het waarderen als je daarop let.
Misschien een paar foto's die ook de keerzijde van de protesten laten zien. Nu is het wel heel erg éénrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf ook opfrissen, vooral door de tekst weg te halen en alleen foto's te posten. Zie deze post voor een uitwerking van mijn idee. Wat ik wil is de bijzondere foto's die zijn genomen verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te croppen (150 x 150 pixels); wanneer je erop klikt zie je de originele foto.
Mochten mensen mee willen helpen: je kunt me een DM sturen met de link van de foto. Ik heb het liefst foto's van goede kwaliteit, ik zou het waarderen als je daarop let.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien een paar foto's die ook de keerzijde van de protesten laten zien. Nu is het wel heel erg éénrichtingsverkeer.
Ik heb werkelijk geen idee, ik kom alleen in Turkije om mijn vakanties te vierenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Daarom heb ik juist Andy-Ar gekozen, wegens resultaten uit het verleden staan zij goed aangeschreven. Als je die naam zoekt op het nieuwsgedeelte van Google zie je dat ook veel Europese kranten dat onderzoeksbureau quoten.
Jij was toch in Turkije, hoe schat jij de verhoudingen in?
o mi gadoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Theoden het volgende:
Het is een topic over protesten tegen de plannen van en tegenwoordig ook tegen de regering zelf ....
Edit: Ik ben niet tegen hoor, maar is gewoon raar.
Minder tekst inderdaad.. En qua foto's, actie foto's of de wat meer artistieke foto's?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, post maar raak, maar ik vind het gewoon raar.quote:
Vergeet de foto van de rolstoel vs waterkanon niet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Minder tekst inderdaad.. En qua foto's, actie foto's of de wat meer artistieke foto's?
Wat doe je eigenlijk voor werk in Gaza? Hoeft niet te antwoorden als het te persoonlijk is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik kom alleen in Turkije om mijn vakanties te vieren
Ik was toevallig vorige week in Istanbul en merkte wel dat het veel mensen nou niet echt zo heel erg interesseerde (of althans, zo leek het)
Maar ik werk in Gaza en ik kan je zeggen dat hier zo'n 98% Erdogan steunt, aangezien hij behoorlijk wat voor ze gedaan heeft het afgelopen jaar. Mensen zijn ook niet vergeten dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar Gaza kwam tijdens de 8-daagse oorlog in November vorig jaar.
Ook ik was daar eerlijk gezegd van onder de indruk want de bombardementen gingen gewoon door.
Ik probeer het allemaal maar objectief te bekijken. Van mij moet Erdogan ook niet weg (tenzij ze mss een goede vervanger hebben binnen zijn eigen partij en zo de gemoederen weer gekalmeerd kunnen worden). Maar ik vind wel dat het allemaal wat amateuristisch is aangepakt door de regering/politie en het daardoor zo uit de hand is kunnen lopen.
But that's my personal opinion
Het gaat toch over de protesten in Turkije of niet!? Of is dit een anti-Erdogan topicquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, post maar raak, maar ik vind het gewoon raar.
Dat is net alsof je zegt post ook even wat PSV foto's in de Ajax topic, want anders is het zo eentonig.
Prima dat er ook foto's van AKP bijeenkomsten bij komen, maar er is zo weinig op te zien
Ik dacht serieus dat je daar op doelde? Wat wil jij er dan tussen hebben? Echt serieuze vraag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat toch over de protesten in Turkije of niet!? Of is dit een anti-Erdogan topicHebben de protesten geen keerzijde? Zitten er geen relschoppers tussen?
Waar hebben we het over...
foto's van AKP-bijeenkomsten? Nu zit je gewoon te provoceren man, daar heeft niemand het over gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer een buitenstaander dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben meer dan twee keer per jaar in Turkije.
Je moet je dus even wat meer op Nederland gaan richten volgens je eigen conclusie en laat Turkije maar over aan de burgers waar ik er één van ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef Meki het volgende:
Klopt voor jou niet als buitenstaander. Ik zou mij meer zorgen maken over de seculiere dingen hier in Nederland en laat Turkije aan de burgers.
Turkije zal zowieso een staat worden waar de islam een grote
Er is geen formele limiet, maar de AKP regels schrijven voor dat Erdogan nu aan zijn laatste termijn is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Capi het volgende:
Hoeveel ambtstermijnen mag een premier in Turkije eigenlijk (achter elkaar) vervullen? Of zit daar geen limiet op?
Mooi om te lezen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik kom alleen in Turkije om mijn vakanties te vieren
Ik was toevallig vorige week in Istanbul en merkte wel dat het veel mensen nou niet echt zo heel erg interesseerde (of althans, zo leek het)
Maar ik werk in Gaza en ik kan je zeggen dat hier zo'n 98% Erdogan steunt, aangezien hij behoorlijk wat voor ze gedaan heeft het afgelopen jaar. Mensen zijn ook niet vergeten dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar Gaza kwam tijdens de 8-daagse oorlog in November vorig jaar.
Ook ik was daar eerlijk gezegd van onder de indruk want de bombardementen gingen gewoon door.
Ik probeer het allemaal maar objectief te bekijken. Van mij moet Erdogan ook niet weg (tenzij ze mss een goede vervanger hebben binnen zijn eigen partij en zo de gemoederen weer gekalmeerd kunnen worden). Maar ik vind wel dat het allemaal wat amateuristisch is aangepakt door de regering/politie en het daardoor zo uit de hand is kunnen lopen.
But that's my personal opinion
Wat Bilge post bijvoorbeeld, demonstranten met communistenvlaggen, vernielingen van winkels, plunderaars etc..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je daar op doelde? Wat wil jij er dan tussen hebben? Echt serieuze vraag.
Heeft hij ook de intentie om president te worden? En ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de rol van de president ook veranderd zou worden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is geen formele limiet, maar de AKP regels schrijven voor dat Erdogan nu aan zijn laatste termijn is.
Ja dat was het plan, maar in 2011 heeft hij de verkiezingen op dat punt verloren. En ik denk niet dat het hem nog gaat lukken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Capi het volgende:
[..]
Heeft hij ook de intentie om president te worden? En ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de rol van de president ook veranderd zou worden?
Dat was toch al min of meer bekend?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Hij heeft alleen een dikke meerderheid nodig om de grondwet aan te passen. CHP en MHP gaan hem niet helpen, vandaar dat hij met PKK in zee is gegaan om stemmen te trekken. Na deze gebeurtenissen gaat dat echter echt niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Capi het volgende:
[..]
Heeft hij ook de intentie om president te worden? En ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de rol van de president ook veranderd zou worden?
Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpostquote:
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat was het plan, maar in 2011 heeft hij de verkiezingen op dat punt verloren. En ik denk niet dat het hem nog gaat lukken.
Vergeet ook die oude vrouw met bloedgroep op haar arm nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef zarGon het volgende:
Veel foto's opeens.. Ben ermee bezig, geduld.
Is die niet ondertussen uit de AKP?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpostdan vind ik het wel belangrijk dat deze ertussen staat. Vooral die van die AKP gast die als burger mee wil lopen meppen.
Ik werk er voor een hulp organisatie. Met de hand op mijn hart; beste plaats waar ik ooit gewerkt hebt!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk in Gaza? Hoeft niet te antwoorden als het te persoonlijk is.
Ben benieuwd of ze de wet gaan toepassen of dat de politie hem niet kan vinden. Of vindt dat uit de beelden niet duidelijk genoeg blijkt dat hij iets heeft misdaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpostdan vind ik het wel belangrijk dat deze ertussen staat. Vooral die van die AKP gast die als burger mee wil lopen meppen.
Hij wil meer bevoegdheden naar de president schuiven zodat hij als president kan blijven leiden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Capi het volgende:
[..]
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?
[..]
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?
Is dat dezelfde persoon wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wilde een soort Putin presidentschap creëren, dus een veel machtigere president dan er nu is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Capi het volgende:
[..]
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?
[..]
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?
100% nog wel, dudequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, 100%. Hij heeft volgens mij ontslag genomen, maar kan het even nergens vinden.
Ah, de vergelijking met Putin gaat dus wederom op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hij wil meer bevoegdheden naar de president schuiven zodat hij als president kan blijven leiden.
En ja tweede foto is (was volgens mij nu ondertussen) voorzitter van AKP jeugd Izmir.
Autocratische trekjes dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wilde een soort Putin presidentschap creëren, dus een veel machtigere president dan er nu is.
Yep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Theoden het volgende:
Hij was ook diegene die had gepost dat na Gezi Parki, Anitkabir ook gesloopt zou worden.
Ik weet niet wat voor apenland jij nastreeft, maar in de Turkse Republiek hebben burgers hun handen thuis te houden tegenover andere burgers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Bilge het volgende:
Die gast links was een lokale AKP-politicus die via Twitter liet weten dat zelfs Anitkabir met de grond gelijk gemaakt kon worden. Dat is het maussoleum van Ataturk. Hij is kort daarna ontslagen. De gast rechts lijkt daar niet eens op. Hij hielp de politie in Izmir tegen de demonstranten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Vergeet ook die oude vrouw met bloedgroep op haar arm niet
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor apenland jij nastreeft, maar in de Turkse Republiek hebben burgers hun handen thuis te houden tegenover andere burgers.
Ik zie niet hoe je uit mijn post een goedkeuring maakt van een aanval op mensen die gebruik maken van hun burgerrecht. Even voor de duidelijkheid; protesteren is een recht in Turkije. Medeburgers in elkaar slaan is dat niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.
Kom op Bilge ... je kan pro-Erdogan zijn en alle demonstranten haten, maar het goedpraten van burgers die even voor eigen rechter gaan spelen kan echt niet. Dat weet jij ook, get real please.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.
Soms doet hij het volgens mij om. Ik snap het echt niet. Ik snap niet wat hij wil bewijzen, behalve dat hij een dictator is die niet wil luisteren. Als iemand het wel snapt en kan uitleggen, graag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef HiZ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij heeft Erdogan alleen maar veroorzaakt dat mensen nu willen laten zien dat ze zijn 'ultimatum' gaan negeren.
Alsof er alleen maar vreedzame demonstranten tussen zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je uit mijn post een goedkeuring maakt van een aanval op mensen die gebruik maken van hun burgerrecht. Even voor de duidelijkheid; protesteren is een recht in Turkije. Medeburgers in elkaar slaan is dat niet.
Alsof er alleen maar relschoppers tussen zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar vreedzame demonstranten tussen zitten
Link naar die video?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Bilge het volgende:
Ok peace. Het filmpje bij deze foto vond ik echt ontroerend. Waren alle demonstranten maar zo.
[ afbeelding ]
ik ben altijd voorzichtig met het delen van dit soort dingen. Dit is een van de valkuilen van social media, niet dat ik trouwens op het hele medium afgeef zoals de PM maar het kaf moet wel van 't koren worden gescheiden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, 100%. Hij heeft volgens mij ontslag genomen, maar kan het even nergens vinden.
Je bevestigt mijn puntquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Theoden het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar relschoppers tussen zitten
Je hebt gelijk en mijn excuses. Ik heb echter via verschillende bronnen bevestiging gekregen. Echter ben ik net nog even gaan lezen en volgens mij klopt het niet helemaal. Foto's zijn van Izmir en hij schijnt leider in Kastamonu te zijn geweest, dus het lijkt me raar. Nogmaals sorry. Ben niet te beroerd om fout toe te geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik ben altijd voorzichtig met het delen van dit soort dingen. Dit is een van de valkuilen van social media, niet dat ik trouwens op het hele medium afgeef zoals de PM maar het kaf moet wel van 't koren worden gescheiden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt het doorbreken van een geweldsmonopolie toebehorend enkel en alleen aan de staat ? Je vraag slaat nergens op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen vraag en dat bedoelde ik daar helemaal niet mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Capi het volgende:
[..]
[..]
Dat rechtvaardigt het doorbreken van een geweldsmonopolie toebehorend enkel en alleen aan de staat ? Je vraag slaat nergens op.
excuses zijn niet nodig, het is de schuld van social mediaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef Theoden het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en mijn excuses. Ik heb echter via verschillende bronnen bevestiging gekregen. Echter ben ik net nog even gaan lezen en volgens mij klopt het niet helemaal. Foto's zijn van Izmir en hij schijnt leider in Kastamonu te zijn geweest, dus het lijkt me raar. Nogmaals sorry. Ben niet te beroerd om fout toe te geven.
Link? Wellicht handig om de andere veelgebruikte streams zoals deze in de OP te zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Theoden het volgende:
CNN Turk live Ankara, politie grijpt weer in.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
De eerste 20.. BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT.
Anlamiyorsun.. Halk TV is gewoon alem.. Ik ga zo stuk om wat zij allemaal zeggen/doen/schrijven..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Theoden het volgende:
[..]
lol, misschien een tikje overdreven, maar hij heeft 6-7 minuten lang echt niks nuttigs gezegd
Ik kan het even niet vinden. Op de video was een betoging te zien met allemaal jongeren die in een protestmars liepen en van alles schreeuwden, maar ook een oud opatje dat in zijn eentje met gebogen rug tegen een muur stond en het gezicht van Atatürk tekende. Ik vond het gewoon mooi.quote:
Allemaal mooie foto's, alhoewel ik een voorkeur proef voor vreedzame demonstranten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
Haha nee ik begrijp het wel en ik moest ook lachen, maar er zijn straks mensen die dit weer te ver vinden gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anlamiyorsun.. Halk TV is gewoon alem.. Ik ga zo stuk om wat zij allemaal zeggen/doen/schrijven..
Welgeteld 1 foto van jou lijstquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden. Op de video was een betoging te zien met allemaal jongeren die in een protestmars liepen en van alles schreeuwden, maar ook een oud opatje dat in zijn eentje met gebogen rug tegen een muur stond en het gezicht van Atatürk tekende. Ik vond het gewoon mooi.
[..]
Allemaal mooie foto's, alhoewel ik een voorkeur proef voor vreedzame demonstranten.
Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Allemaal mooie foto's, alhoewel ik een voorkeur proef voor vreedzame demonstranten.
Even gegoogled.. Naam van karakter van een Turkse Serie..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Theoden het volgende:
[..]
Nee, maar geen idee wat daar een mooi woord voor is in Nederlands ....
Turkse seriesquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen Kurtlar Vadisi niet?.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Polat_Alemdar.
Ah ok. mooie foto's idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:
- https://witness.guardian.(...)8511e4b04bdb0ac16bf1
- http://thebrigade.thechiv(...)turkey-27-hq-photos/
- http://www.huffingtonpost(...)tests_n_3390809.html
- http://www.huffingtonpost(...)_ref=turkey-protests (onderaan)
Het is niet dat ik een voorkeur heb voor vreedzame demonstranten, maar deze foto's zijn dus mooier. En dat geniet wel mijn voorkeur.. (En op een gegeven moment is 't veel van hetzelfde.)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:
- https://witness.guardian.(...)8511e4b04bdb0ac16bf1
- http://thebrigade.thechiv(...)turkey-27-hq-photos/
- http://www.huffingtonpost(...)tests_n_3390809.html
- http://www.huffingtonpost(...)_ref=turkey-protests (onderaan)
Het is niet dat ik een voorkeur heb voor vreedzame demonstranten, maar deze foto's zijn dus mooier. En dat geniet wel mijn voorkeur.. (En op een gegeven moment is 't veel van hetzelfde.)
Ooh okquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even gegoogled.. Naam van karakter van een Turkse Serie..
Vroeger 1 x gekeken.. 1 x teveel..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ken 't wel maar kijk geen Turkse series en m'n Turks is ook niet zo heel denderendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Straks geven ze Amerika nog ideeënquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
In Amsterdam heeft iemand nabij Het Spui overal OÇ Tayyib en Occupy Turkey geschreven. Alsof het vandaliseren van Turkije nog niet genoeg was beginnen ze nu ook hier.
Kijk dat soort mensen mag je meteen oppakken en cel in mieteren ....quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
In Amsterdam heeft iemand nabij Het Spui overal OÇ Tayyib en Occupy Turkey geschreven. Alsof het vandaliseren van Turkije nog niet genoeg was beginnen ze nu ook hier.
Nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
Het is bijna net zo erg als een park vandaliseren en er een koophok voor in de plaats plempen voor je kornuiten bij een zekere bankasiquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tasarruf_Mevduat%C4%B1_Sigorta_Fonuquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Capi het volgende:
Heeft er iemand trouwens het NRC van vandaag gelezen? Het is mij nu duidelijker geworden welke tactiek er door de regering gehanteerd wordt bij het monddood maken van journalisten, activisten, officieren, (hoofd)redacteurs en bedrijfsdirecteuren en artsen; nl. het kapot procederen van hen tot een hoogte waarbij ze het niet meer kunnen bijbenen of betalen of artsen die weigeren te praten met journalisten uit angst voor represailles.
Het zijn zeer strategische zetten ja, wanneer je de meerderheid van het medialandschap controleert of gemakkelijk kan beïnvloeden controleer je daarmee de communis opinio, vooral de doelgroep die zich weinig waagt aan nieuwe vormen van media zullen daardoor een minder pluriform beeld krijgen. Erdogans afkeer tegen sociale media is dan ook begrijpelijk gezien die ontwikkeling. Zoek maar eens op 'active measures', een zeer doeltreffende tactiek gehanteerd door vooral de KGB.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Theoden het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tasarruf_Mevduat%C4%B1_Sigorta_Fonu
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet/snap hoe die lui werken. Ik weet wel dat ze steeds beslag leggen op belangrijke mediagroepen en dan doorverkopen aan eigen mannetjes. Check dat lijstje maar, 90% gaat steeds naar dezelfde 2-3 gasten, vooral Calik Group.
Zal zo NRC stukje eens opzoeken, maar moest meteen hieraan denken toen jij hierover begon.
Daarom mis het ik NRC. Mocht je het vinden drop ff een link hier en quote mij aubquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Capi het volgende:
Heeft er iemand trouwens het NRC van vandaag gelezen? Het is mij nu duidelijker geworden welke tactiek er door de regering gehanteerd wordt bij het monddood maken van journalisten, activisten, officieren, (hoofd)redacteurs en bedrijfsdirecteuren en artsen; nl. het kapot procederen van hen tot een hoogte waarbij ze het niet meer kunnen bijbenen of betalen of artsen die weigeren te praten met journalisten uit angst voor represailles.
Link de linkjes dan eronder, kunnen mensen ze handmatig openen/bekijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
Hm, ik dacht ik plaats er ook een paar .gifjes bij, maar het geheel wordt dan zwaarder (te zwaar). Elk .gifje is meer dan 1 MB, heel wat anders dan 20/50 KB. Ook niet mobielvriendelijk.
Damn, had dat niet eerder gezien. Het is wat als Erbakan dat toen al wist en zei.quote:
Ja, ik wilde daar iets mee doen (ook met de 'I am your servant, not your master'-foto). Het terugzoeken is alleen zo akelig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Theoden het volgende:
Zou mooi zijn als je er ook iets met voetbalsupporters tussen kan zetten want dat is ook wel iets unieks hierbij.
Op TV vertellen dat Erdogan de media censureert en niemand meer over hem kan spreken.quote:
succes!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Slaap ze! En succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Succes morgenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Haha, ik had hetzelfde probleem tijdens de Tahrir protesten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef Theoden het volgende:
Bedankt iedereen ... kan echt niet slapen zit nog steeds stream te kijken haha. Die gast die nou piano speelt is niet eens Turks maar Italiaans, wow. Diep diep respect.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slaap ze! En succes.
Iemand die foto van de krant met de pinguïns (tv-gids) nog?
Wanneer is dit opgenomen?quote:
Dat till we die filmpje lijkt echt net op een festival filmpjequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:58 schreef Theoden het volgende:
http://vimeo.com/user18778739
Leuke filmpjes hier
Zou die hele uitzending wel willen zien..quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zou het niet weten.
Vlak voor verkiezingen in ieder geval.
luie turkquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou die hele uitzending wel willen zien..
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.quote:
tis jammer dat je zo lang bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.
Sagol
Anders had je mij geslagen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis jammer dat je zo lang bent.
Ik sla terug.quote:
slaap lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sla terug.
Damn, jammer dat zo'n interview een uur duurt.. moet slapen. Bedankt voor het zoeken ama
En jij? Jij zit op je luie reetquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef Theoden het volgende:
Die gene die streamt komt uit Israel en de pianoman uit Sicilie, damn.
Wel makkelijk in slaap vallen. Hele rustige stemquote:
Oh no they didn't... Van Efes blijf je af..quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
http://efespilsen.com.tr
Gaat wel erg ver dit.
Mail zequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens, is een goudgele frisdrank onder de naam efes uitbrengen niet een idee? Kunnen ze daar reclame voor maken. Iedereen weet toch wel wat er wordt bedoeld.
Wat staat daar dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat wel erg ver dit.
vertaling pls?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat wel erg ver dit.
Ah, oke thanksquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat reclame maken voor alcohol verboden is, heeft het bedrijf de website afgesloten.
w00t? En de helft van de Turken blijft vrolijk achter Erdogan-san staan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat reclame maken voor alcohol verboden is, heeft het bedrijf de website afgesloten.
Ze kunnen die site toch ook via het buitenland runnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ah, oke thanks![]()
Maar wel begrijpelijk van het bedrijf toch?
Misschien wel, geen idee. Maar als iets verboden is begrijp ik wel dat het bedrijf geen risico's neemt. Alsof hier in NL niet ook van alles verboden is. Ik vind dit nog niet eens zo gek eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze kunnen die site toch ook via het buitenland runnen?
of om ze tegemoet te komen, het is maar hoe je 't bekijkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Che_ het volgende:
Is die regel gisteren ingegaan ofzo of doen ze dit nu pas om olie op het vuur te gooien?
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wel, geen idee. Maar als iets verboden is begrijp ik wel dat het bedrijf geen risico's neemt. Alsof hier in NL niet ook van alles verboden is. Ik vind dit nog niet eens zo gek eigenlijk
dat was ze die dag al inderdaad, hoge bloeddruk, sja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Summers het volgende:
That grandma who was the symbol of resistance, she is at emergency unit right now. But her medical conditions are getting better
[ afbeelding ]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.
Efes kiest waarschijnlijk de weg van het minste weerstand/problemen. Tegen AKP ingaan betekent issues krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
of om ze tegemoet te komen, het is maar hoe je 't bekijkt.
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigen![]()
Maar goed, ik vind het niet zo gek om reclame terug te dringen als het om alcohol gaat.
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappen
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt.
Ja joh , ze zitten daar vast te wachten op de eerste comazuiperdsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?
Het gaat hier over reclame he. Als de overheid gaat bepalen wat mensen wel en niet mogen drinken gaat het mij ook te ver, maar vooralsnog is daar geen sprake van.
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.
Daar zou ik ook niet voor zijn.Zo gaat het alleen maar de illegaliteit in,mensen blijven toch mensen en verboden vruchten smaken het lekkerst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.
Turkse Koffie ook maar aanpakken danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Ach ja, tot op heden is er geen totale alcoholverbod en die zal niet komen. Als dat wel komt mag je deze post quoten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.
Ik begrijp de angst van mensen. Daarom lopen ze zo te zeuren om de kleinste dingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Koffie is geen harddrug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Maar dat gaat opeens niet te ver voor de demonstranten...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
1000en opnames vanwege politiegeweld zul je bedoelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
In een pinguinpak!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Efes kiest waarschijnlijk de weg van het minste weerstand/problemen. Tegen AKP ingaan betekent issues krijgen.
Ik zal in augustus godverdomme gewoon een Efes halen en die op het Taksim plein drinken met een Efes bord boven mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |