Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Allemaal mooie foto's, alhoewel ik een voorkeur proef voor vreedzame demonstranten.
Even gegoogled.. Naam van karakter van een Turkse Serie..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Theoden het volgende:
[..]
Nee, maar geen idee wat daar een mooi woord voor is in Nederlands ....
Turkse seriesquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen Kurtlar Vadisi niet?.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Polat_Alemdar.
Ah ok. mooie foto's idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:
- https://witness.guardian.(...)8511e4b04bdb0ac16bf1
- http://thebrigade.thechiv(...)turkey-27-hq-photos/
- http://www.huffingtonpost(...)tests_n_3390809.html
- http://www.huffingtonpost(...)_ref=turkey-protests (onderaan)
Het is niet dat ik een voorkeur heb voor vreedzame demonstranten, maar deze foto's zijn dus mooier. En dat geniet wel mijn voorkeur.. (En op een gegeven moment is 't veel van hetzelfde.)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een paar links ontvangen met daarop kwaliteitsfoto's. O.a.:
- https://witness.guardian.(...)8511e4b04bdb0ac16bf1
- http://thebrigade.thechiv(...)turkey-27-hq-photos/
- http://www.huffingtonpost(...)tests_n_3390809.html
- http://www.huffingtonpost(...)_ref=turkey-protests (onderaan)
Het is niet dat ik een voorkeur heb voor vreedzame demonstranten, maar deze foto's zijn dus mooier. En dat geniet wel mijn voorkeur.. (En op een gegeven moment is 't veel van hetzelfde.)
Ooh okquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even gegoogled.. Naam van karakter van een Turkse Serie..
Vroeger 1 x gekeken.. 1 x teveel..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ken 't wel maar kijk geen Turkse series en m'n Turks is ook niet zo heel denderendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Straks geven ze Amerika nog ideeënquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
In Amsterdam heeft iemand nabij Het Spui overal OÇ Tayyib en Occupy Turkey geschreven. Alsof het vandaliseren van Turkije nog niet genoeg was beginnen ze nu ook hier.
Kijk dat soort mensen mag je meteen oppakken en cel in mieteren ....quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
In Amsterdam heeft iemand nabij Het Spui overal OÇ Tayyib en Occupy Turkey geschreven. Alsof het vandaliseren van Turkije nog niet genoeg was beginnen ze nu ook hier.
Nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
De eerste 20.. BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT.
Het is bijna net zo erg als een park vandaliseren en er een koophok voor in de plaats plempen voor je kornuiten bij een zekere bankasiquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Bilge het volgende:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tasarruf_Mevduat%C4%B1_Sigorta_Fonuquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Capi het volgende:
Heeft er iemand trouwens het NRC van vandaag gelezen? Het is mij nu duidelijker geworden welke tactiek er door de regering gehanteerd wordt bij het monddood maken van journalisten, activisten, officieren, (hoofd)redacteurs en bedrijfsdirecteuren en artsen; nl. het kapot procederen van hen tot een hoogte waarbij ze het niet meer kunnen bijbenen of betalen of artsen die weigeren te praten met journalisten uit angst voor represailles.
Het zijn zeer strategische zetten ja, wanneer je de meerderheid van het medialandschap controleert of gemakkelijk kan beïnvloeden controleer je daarmee de communis opinio, vooral de doelgroep die zich weinig waagt aan nieuwe vormen van media zullen daardoor een minder pluriform beeld krijgen. Erdogans afkeer tegen sociale media is dan ook begrijpelijk gezien die ontwikkeling. Zoek maar eens op 'active measures', een zeer doeltreffende tactiek gehanteerd door vooral de KGB.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Theoden het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tasarruf_Mevduat%C4%B1_Sigorta_Fonu
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet/snap hoe die lui werken. Ik weet wel dat ze steeds beslag leggen op belangrijke mediagroepen en dan doorverkopen aan eigen mannetjes. Check dat lijstje maar, 90% gaat steeds naar dezelfde 2-3 gasten, vooral Calik Group.
Zal zo NRC stukje eens opzoeken, maar moest meteen hieraan denken toen jij hierover begon.
Daarom mis het ik NRC. Mocht je het vinden drop ff een link hier en quote mij aubquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Capi het volgende:
Heeft er iemand trouwens het NRC van vandaag gelezen? Het is mij nu duidelijker geworden welke tactiek er door de regering gehanteerd wordt bij het monddood maken van journalisten, activisten, officieren, (hoofd)redacteurs en bedrijfsdirecteuren en artsen; nl. het kapot procederen van hen tot een hoogte waarbij ze het niet meer kunnen bijbenen of betalen of artsen die weigeren te praten met journalisten uit angst voor represailles.
Link de linkjes dan eronder, kunnen mensen ze handmatig openen/bekijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
Hm, ik dacht ik plaats er ook een paar .gifjes bij, maar het geheel wordt dan zwaarder (te zwaar). Elk .gifje is meer dan 1 MB, heel wat anders dan 20/50 KB. Ook niet mobielvriendelijk.
Damn, had dat niet eerder gezien. Het is wat als Erbakan dat toen al wist en zei.quote:
Ja, ik wilde daar iets mee doen (ook met de 'I am your servant, not your master'-foto). Het terugzoeken is alleen zo akelig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Theoden het volgende:
Zou mooi zijn als je er ook iets met voetbalsupporters tussen kan zetten want dat is ook wel iets unieks hierbij.
Op TV vertellen dat Erdogan de media censureert en niemand meer over hem kan spreken.quote:
succes!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Slaap ze! En succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Succes morgenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Haha, ik had hetzelfde probleem tijdens de Tahrir protesten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef Theoden het volgende:
Bedankt iedereen ... kan echt niet slapen zit nog steeds stream te kijken haha. Die gast die nou piano speelt is niet eens Turks maar Italiaans, wow. Diep diep respect.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slaap ze! En succes.
Iemand die foto van de krant met de pinguïns (tv-gids) nog?
Wanneer is dit opgenomen?quote:
Dat till we die filmpje lijkt echt net op een festival filmpjequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:58 schreef Theoden het volgende:
http://vimeo.com/user18778739
Leuke filmpjes hier
Zou die hele uitzending wel willen zien..quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zou het niet weten.
Vlak voor verkiezingen in ieder geval.
luie turkquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou die hele uitzending wel willen zien..
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.quote:
tis jammer dat je zo lang bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.
Sagol
Anders had je mij geslagen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis jammer dat je zo lang bent.
Ik sla terug.quote:
slaap lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sla terug.
Damn, jammer dat zo'n interview een uur duurt.. moet slapen. Bedankt voor het zoeken ama
En jij? Jij zit op je luie reetquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef Theoden het volgende:
Die gene die streamt komt uit Israel en de pianoman uit Sicilie, damn.
Wel makkelijk in slaap vallen. Hele rustige stemquote:
Oh no they didn't... Van Efes blijf je af..quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
http://efespilsen.com.tr
Gaat wel erg ver dit.
Mail zequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens, is een goudgele frisdrank onder de naam efes uitbrengen niet een idee? Kunnen ze daar reclame voor maken. Iedereen weet toch wel wat er wordt bedoeld.
Wat staat daar dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat wel erg ver dit.
vertaling pls?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat wel erg ver dit.
Ah, oke thanksquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat reclame maken voor alcohol verboden is, heeft het bedrijf de website afgesloten.
w00t? En de helft van de Turken blijft vrolijk achter Erdogan-san staan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat reclame maken voor alcohol verboden is, heeft het bedrijf de website afgesloten.
Ze kunnen die site toch ook via het buitenland runnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ah, oke thanks![]()
Maar wel begrijpelijk van het bedrijf toch?
Misschien wel, geen idee. Maar als iets verboden is begrijp ik wel dat het bedrijf geen risico's neemt. Alsof hier in NL niet ook van alles verboden is. Ik vind dit nog niet eens zo gek eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze kunnen die site toch ook via het buitenland runnen?
of om ze tegemoet te komen, het is maar hoe je 't bekijkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Che_ het volgende:
Is die regel gisteren ingegaan ofzo of doen ze dit nu pas om olie op het vuur te gooien?
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wel, geen idee. Maar als iets verboden is begrijp ik wel dat het bedrijf geen risico's neemt. Alsof hier in NL niet ook van alles verboden is. Ik vind dit nog niet eens zo gek eigenlijk
dat was ze die dag al inderdaad, hoge bloeddruk, sja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Summers het volgende:
That grandma who was the symbol of resistance, she is at emergency unit right now. But her medical conditions are getting better
[ afbeelding ]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.
Efes kiest waarschijnlijk de weg van het minste weerstand/problemen. Tegen AKP ingaan betekent issues krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
of om ze tegemoet te komen, het is maar hoe je 't bekijkt.
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigen![]()
Maar goed, ik vind het niet zo gek om reclame terug te dringen als het om alcohol gaat.
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappen
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt.
Ja joh , ze zitten daar vast te wachten op de eerste comazuiperdsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?
Het gaat hier over reclame he. Als de overheid gaat bepalen wat mensen wel en niet mogen drinken gaat het mij ook te ver, maar vooralsnog is daar geen sprake van.
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.
Daar zou ik ook niet voor zijn.Zo gaat het alleen maar de illegaliteit in,mensen blijven toch mensen en verboden vruchten smaken het lekkerst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.
Turkse Koffie ook maar aanpakken danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Ach ja, tot op heden is er geen totale alcoholverbod en die zal niet komen. Als dat wel komt mag je deze post quoten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.
Ik begrijp de angst van mensen. Daarom lopen ze zo te zeuren om de kleinste dingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Koffie is geen harddrug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Maar dat gaat opeens niet te ver voor de demonstranten...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
1000en opnames vanwege politiegeweld zul je bedoelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |