Efes kiest waarschijnlijk de weg van het minste weerstand/problemen. Tegen AKP ingaan betekent issues krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
of om ze tegemoet te komen, het is maar hoe je 't bekijkt.
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat ze die stiekemerds zijn vergeten mee te tellen.. U kent ze wel: Nee, ik drink niet. Alleen 's avonds, gordijnen dicht, stiekem.
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Haha, ja die zijn er natuurlijk altijd, dat is mens eigen![]()
Maar goed, ik vind het niet zo gek om reclame terug te dringen als het om alcohol gaat.
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen meer bang zijn voor vervolgstappen
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt.
Ja joh , ze zitten daar vast te wachten op de eerste comazuiperdsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist méér reclame maken! Dit schiet niet op...
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vervolgstappen? Wat stel je je daar bij voor? Boetes voor bedrijven ?
Het gaat hier over reclame he. Als de overheid gaat bepalen wat mensen wel en niet mogen drinken gaat het mij ook te ver, maar vooralsnog is daar geen sprake van.
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verbieden van alcohol? Zou mij niet verbazen hoor van AKP.
Daar zou ik ook niet voor zijn.Zo gaat het alleen maar de illegaliteit in,mensen blijven toch mensen en verboden vruchten smaken het lekkerst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Zijn partij en Erdogan zelf hebben dat al aangegeven.
Turkse Koffie ook maar aanpakken danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen of gehoord - weet niet meer waar- dat maar 20 % van de Turken alcohol drinkt. Best begrijpelijk om reclame in te dammen om te voorkomen dat meer mensen alcohol gaan drinken, het is nog steeds een harddrug namelijk. Mensen die wel alcohol willen nuttigen worden toch niet belemmerd of wel?
En inderdaad, hier mag straks geen reclame meer op pakjes sigaretten, volgens mij word alle verpakking van pakjes sigaretten straks helemaal grijs of zwart
Ach ja, tot op heden is er geen totale alcoholverbod en die zal niet komen. Als dat wel komt mag je deze post quoten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want Erdogan heeft ook erg bewezen dat hij zich aan zijn woorden houdt? Democratie is voor hem niet veel waard heeft hij al zo goed als zeker laten zien.
Ik begrijp de angst van mensen. Daarom lopen ze zo te zeuren om de kleinste dingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Koffie is geen harddrug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse Koffie ook maar aanpakken dan
Maar dat gaat opeens niet te ver voor de demonstranten...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
net zoals je in Nederland geen reclame mag maken voor sigaretten inderdaad.
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
1000en opnames vanwege politiegeweld zul je bedoelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, duizenden ongevallen en ziekenhuis opnames vanwege overmatig koffie gebruik/drinken. Ik stem voor het verbieden van koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |