Damn, had dat niet eerder gezien. Het is wat als Erbakan dat toen al wist en zei.quote:
Ja, ik wilde daar iets mee doen (ook met de 'I am your servant, not your master'-foto). Het terugzoeken is alleen zo akelig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Theoden het volgende:
Zou mooi zijn als je er ook iets met voetbalsupporters tussen kan zetten want dat is ook wel iets unieks hierbij.
Op TV vertellen dat Erdogan de media censureert en niemand meer over hem kan spreken.quote:
succes!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Slaap ze! En succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Succes, als ik het tegenkom geef ik wel een seintje. Nu maar eens richting bed, morgen 3 toetsen
Succes morgenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Theoden het volgende:
Haha, ik had hetzelfde probleem tijdens de Tahrir protesten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef Theoden het volgende:
Bedankt iedereen ... kan echt niet slapen zit nog steeds stream te kijken haha. Die gast die nou piano speelt is niet eens Turks maar Italiaans, wow. Diep diep respect.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slaap ze! En succes.
Iemand die foto van de krant met de pinguïns (tv-gids) nog?
Wanneer is dit opgenomen?quote:
Dat till we die filmpje lijkt echt net op een festival filmpjequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:58 schreef Theoden het volgende:
http://vimeo.com/user18778739
Leuke filmpjes hier
Zou die hele uitzending wel willen zien..quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zou het niet weten.
Vlak voor verkiezingen in ieder geval.
luie turkquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou die hele uitzending wel willen zien..
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.quote:
tis jammer dat je zo lang bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger... Zal ik je een geheimpje vertellen.. Ik doe graag alsof ik dom ben en dingen niet kan vinden.. Dan zoeken andere behulpzame mensen nml.
Sagol
Anders had je mij geslagen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis jammer dat je zo lang bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |