abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127729230
[..]

quote:
Gezici is het onderzoeksbureau van de CHP, hence de score van 31% die ze never nooit zullen halen. :P
Dat kan goed zijn, ik ken die onderzoeks bureaus niet. Maar daarmee bevestig je wel mijn punt; polls zijn niet altijd te vertrouwen en heel erg makkelijk te manipuleren.
pi_127729351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het leuke is dat de poll iets vertelt dat eigenlijk op een heel andere manier ongelooflijk is; 12% van de Turken heeft meegedaan aan de protesten. Ik geloof dat er in Nederland nooit meer sinds de protesten tegen de neutronenbom zo een groot deel van de mensen zich betrokken genoeg voelde om de straat op te gaan. 12% is een ongekend hoog cijfer.
Dat is inderdaad veel.. ga maar na dat er een deel niet gaat protesteren (Baby's, Kinderen + tieners t/m 15 of 17 jaar oid), veel gezinnen met kinderen en veel ouderen niet omdat ze er de kracht niet voor hebben of er gewoon niets voor voelen om het te gaan doen. Al met al worden 't ook van de 35+ groep steeds meer als alle beroepsgroepen nu direct in negatieve zin met de regering te maken krijgen zoals de advocaten. De poll heeft hen waarschijnlijk nog niet meegerekend.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:33:41 #103
145738 superworm
is erbij
pi_127729361
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

Ga het met NL vergelijken, ja _O-

Hier wordt ook zo vaak massaal gedemonstreerd...
Ach het hielp hier in elk geval net zoals in Turkije niet. Lubbers joeg alles wat de Ami's 'm vroegen aangaande kruisraketten er gewoon doorheen, miljoen demonstranten of niet. Enige reden dat we die dingen nooit hebben gekregen is dat de Koude Oorlog ten einde liep en het programma werd geschrapt.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:34:04 #104
111528 Viajero
Who dares wins
pi_127729388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ja en daarna is die monddood gemaakt.

En om tafel zit met een terrorist is altijd fout in mijn boekje.
Als Thatcher niet met de IRA om de tafel was gaan zitten dan zou het nog steeds oorlog zijn in Noord Ierland. Niet zo zwart-wit denken aub.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_127729397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef aerdt het volgende:

Dat kan goed zijn, ik ken die onderzoeks bureaus niet. Maar daarmee bevestig je wel mijn punt; polls zijn niet altijd te vertrouwen en heel erg makkelijk te manipuleren.
Daarom heb ik juist Andy-Ar gekozen, wegens resultaten uit het verleden staan zij goed aangeschreven. Als je die naam zoekt op het nieuwsgedeelte van Google zie je dat ook veel Europese kranten dat onderzoeksbureau quoten.

Jij was toch in Turkije, hoe schat jij de verhoudingen in?
pi_127729403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Turkije is zowiezo nummer 1, ook bij mij. Misschien moet je Turkse paspoort aan gaan vragen aghyour?
Ik ben geen nationalist qua landen maar wel voor geloof of voor de mensheid.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:34:47 #107
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127729439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hou het even netjes wil je. Jij moet ook altijd beginnen met beledigen in elke topic :r
Ik ben sarcastisch, op zijn minst persoonlijk. Maar beledigen is heel wat anders hoor.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127729482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Bilge het volgende:

[..]

Typisch inderdaad. :')

[..]

In een artikel dat jij notabene zelf had gepost en aanbevelen werd gesproken over zelfcensuur, en niet over staatscensuur. Lees je je eigen artikelen wel?

Overigens vind ik dit een terechte klacht. :)

[..]

Onderzoek was al aangekondigd, vandaag zijn drie agenten op non-actief gesteld.

De overige punten hebben we al besproken, ik zie geen reden om weer in herhaling te vallen.
Dat is een gepolitieke analyse die ik interessant en relevant vind, ik heb nergens gezegd dat ik het geheel eens ben met alles in dat artikel, daarbij komt dat je iets beweert wat ik niet geheel uit het artikel kan opmaken. En ik heb het over http://nos.nl/artikel/517217-boetes-voor-uitzenden-taksim.html , niet over de pluriformiteit en de invloed van de eigenaren op de grote mediaholdings. Maar ok, ik zal het ook hierbij laten want je ontwijkt de rest van m'n vragen.
pi_127729483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat is inderdaad veel.. ga maar na dat er een deel niet gaat protesteren (Kinderen + tieners t/m 15 of 17 jaar oid), veel gezinnen met kinderen en veel ouderen niet omdat ze er de kracht niet voor hebben of er gewoon niets voor voelen om het te gaan doen. Al met al worden 't ook van de 35+ groep steeds meer als alle beroepsgroepen nu direct in negatieve zin met de regering te maken krijgen zoals de advocaten. De poll heeft hen waarschijnlijk nog niet meegerekend.
Nogmaals: Er staat niet dat 12% de straat is opgegaan, maar op de een of andere manier heeft geparticipeerd aan de demonstraties. Dat kan een bericht op Facebook, getoeter met de auto, een vlag voor het raam, etc. zijn.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:36:17 #110
145738 superworm
is erbij
pi_127729535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef superworm het volgende:

[..]

Ach het hielp hier in elk geval net zoals in Turkije niet. Lubbers joeg alles wat de Ami's 'm vroegen aangaande kruisraketten er gewoon doorheen, miljoen demonstranten of niet. Enige reden dat we die dingen nooit hebben gekregen is dat de Koude Oorlog ten einde liep en het programma werd geschrapt.
Editquoteupdate: 550.000 demonstranten in Den Haag (en eerder al 400.000 in Amsterdam) en 3,7 miljoen handtekeningen. Antwoord regering: dikke middelvinger.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127729626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben geen nationalist qua landen maar wel voor geloof of voor de mensheid.
woon je in Nederland of Turkije?
pi_127729661
Necati Sasmaz live nu
pi_127729823
Ben benieuwd als Gezi park binnen 24 uur leeg moet zijn
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:40:59 #114
145738 superworm
is erbij
pi_127729853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef Theoden het volgende:
Necati Sasmaz live nu
Waar?
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127729963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

woon je in Nederland of Turkije?
Ik ben meer dan twee keer per jaar in Turkije.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127730110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef superworm het volgende:

[..]

Waar?
CNN Turk maar je mist niks lol hij praat nu al 5 minuten en hij heeft nog niks gezegd
pi_127730124
Necati Sasmaz klaagt over de sociale druk op beroemdheden om zich tegen de overheid uit te spreken. Eerder had Hulya Avsar daarover geklaagd. Je bent of voor de demonstranten of tegen, geen tussenweg.

De Turkse beroemdheden zijn voor een groot deel liberaal-links en steunen grotendeels de protesten. In Turkse series krijgen meisjes met hoofddoeken hooguit bijrolletjes als schoonmaker.
pi_127730257
He lost me ...

wat moet "acele degil ama cabuk cabuk" voorstellen?
pi_127730260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef Ambipur het volgende:
Akkoord als ik die OP even opfris ofzo?
Wat heb jij in gedachten?

Ik wilde het zelf ook opfrissen, vooral door de tekst weg te halen en alleen foto's te posten. Zie deze post voor een uitwerking van mijn idee. Wat ik wil is de bijzondere foto's die zijn genomen verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te croppen (150 x 150 pixels); wanneer je erop klikt zie je de originele foto.

Mochten mensen mee willen helpen: je kunt me een DM sturen met de link van de foto. Ik heb het liefst foto's van goede kwaliteit, ik zou het waarderen als je daarop let.
pi_127730364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wilde het zelf ook opfrissen, vooral door de tekst weg te halen en alleen foto's te posten. Zie deze post voor een uitwerking van mijn idee. Wat ik wil is de bijzondere foto's die zijn genomen verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te croppen (150 x 150 pixels); wanneer je erop klikt zie je de originele foto.

Mochten mensen mee willen helpen: je kunt me een DM sturen met de link van de foto. Ik heb het liefst foto's van goede kwaliteit, ik zou het waarderen als je daarop let.
Ik denk dat foto's inderdaad genoeg zijn.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:49:04 #121
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127730374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien een paar foto's die ook de keerzijde van de protesten laten zien. Nu is het wel heel erg éénrichtingsverkeer.
pi_127730394
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Misschien een paar foto's die ook de keerzijde van de protesten laten zien. Nu is het wel heel erg éénrichtingsverkeer.
pi_127730450
Je mag me gerust DM'en. Ik ben nu random aan het zoeken, en kom natuurlijk vooral foto's van het volk tegen.
pi_127730502
Het is een topic over protesten tegen de plannen van en tegenwoordig ook tegen de regering zelf ....

Edit: Ik ben niet tegen hoor, maar is gewoon raar.
pi_127730515
Hoeveel ambtstermijnen mag een premier in Turkije eigenlijk (achter elkaar) vervullen? Of zit daar geen limiet op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')