abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127730517
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Bilge het volgende:

[..]

Daarom heb ik juist Andy-Ar gekozen, wegens resultaten uit het verleden staan zij goed aangeschreven. Als je die naam zoekt op het nieuwsgedeelte van Google zie je dat ook veel Europese kranten dat onderzoeksbureau quoten.

Jij was toch in Turkije, hoe schat jij de verhoudingen in?
Ik heb werkelijk geen idee, ik kom alleen in Turkije om mijn vakanties te vieren :)
Ik was toevallig vorige week in Istanbul en merkte wel dat het veel mensen nou niet echt zo heel erg interesseerde (of althans, zo leek het)

Maar ik werk in Gaza en ik kan je zeggen dat hier zo'n 98% Erdogan steunt, aangezien hij behoorlijk wat voor ze gedaan heeft het afgelopen jaar. Mensen zijn ook niet vergeten dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar Gaza kwam tijdens de 8-daagse oorlog in November vorig jaar.
Ook ik was daar eerlijk gezegd van onder de indruk want de bombardementen gingen gewoon door.

Ik probeer het allemaal maar objectief te bekijken. Van mij moet Erdogan ook niet weg (tenzij ze mss een goede vervanger hebben binnen zijn eigen partij en zo de gemoederen weer gekalmeerd kunnen worden). Maar ik vind wel dat het allemaal wat amateuristisch is aangepakt door de regering/politie en het daardoor zo uit de hand is kunnen lopen.
But that's my personal opinion :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:52:36 #127
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127730625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Theoden het volgende:
Het is een topic over protesten tegen de plannen van en tegenwoordig ook tegen de regering zelf ....

Edit: Ik ben niet tegen hoor, maar is gewoon raar.
o mi gado _O-
pi_127730644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat heb jij in gedachten?

Ik wilde het zelf ook opfrissen, vooral door de tekst weg te halen en alleen foto's te posten. Zie deze post voor een uitwerking van mijn idee. Wat ik wil is de bijzondere foto's die zijn genomen verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te croppen (150 x 150 pixels); wanneer je erop klikt zie je de originele foto.

Mochten mensen mee willen helpen: je kunt me een DM sturen met de link van de foto. Ik heb het liefst foto's van goede kwaliteit, ik zou het waarderen als je daarop let.
Minder tekst inderdaad.. En qua foto's, actie foto's of de wat meer artistieke foto's?
pi_127730757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

o mi gado _O-
Zoals ik al zei, post maar raak, maar ik vind het gewoon raar.

Dat is net alsof je zegt post ook even wat PSV foto's in de Ajax topic, want anders is het zo eentonig.

Prima dat er ook foto's van AKP bijeenkomsten bij komen, maar er is zo weinig op te zien :P
pi_127730811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Minder tekst inderdaad.. En qua foto's, actie foto's of de wat meer artistieke foto's?
Vergeet de foto van de rolstoel vs waterkanon niet!
Eskimo Joe
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:55:51 #131
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127730834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef aerdt het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee, ik kom alleen in Turkije om mijn vakanties te vieren :)
Ik was toevallig vorige week in Istanbul en merkte wel dat het veel mensen nou niet echt zo heel erg interesseerde (of althans, zo leek het)

Maar ik werk in Gaza en ik kan je zeggen dat hier zo'n 98% Erdogan steunt, aangezien hij behoorlijk wat voor ze gedaan heeft het afgelopen jaar. Mensen zijn ook niet vergeten dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar Gaza kwam tijdens de 8-daagse oorlog in November vorig jaar.
Ook ik was daar eerlijk gezegd van onder de indruk want de bombardementen gingen gewoon door.

Ik probeer het allemaal maar objectief te bekijken. Van mij moet Erdogan ook niet weg (tenzij ze mss een goede vervanger hebben binnen zijn eigen partij en zo de gemoederen weer gekalmeerd kunnen worden). Maar ik vind wel dat het allemaal wat amateuristisch is aangepakt door de regering/politie en het daardoor zo uit de hand is kunnen lopen.
Wat doe je eigenlijk voor werk in Gaza? Hoeft niet te antwoorden als het te persoonlijk is.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:57:16 #132
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127730909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Theoden het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, post maar raak, maar ik vind het gewoon raar.

Dat is net alsof je zegt post ook even wat PSV foto's in de Ajax topic, want anders is het zo eentonig.

Prima dat er ook foto's van AKP bijeenkomsten bij komen, maar er is zo weinig op te zien :P
Het gaat toch over de protesten in Turkije of niet!? Of is dit een anti-Erdogan topic :? Hebben de protesten geen keerzijde? Zitten er geen relschoppers tussen?

Waar hebben we het over...

foto's van AKP-bijeenkomsten? Nu zit je gewoon te provoceren man, daar heeft niemand het over gehad.
pi_127731117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het gaat toch over de protesten in Turkije of niet!? Of is dit een anti-Erdogan topic :? Hebben de protesten geen keerzijde? Zitten er geen relschoppers tussen?

Waar hebben we het over...

foto's van AKP-bijeenkomsten? Nu zit je gewoon te provoceren man, daar heeft niemand het over gehad.
Ik dacht serieus dat je daar op doelde? Wat wil jij er dan tussen hebben? Echt serieuze vraag.
pi_127731205
Enkele suggesties voor de OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127731208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben meer dan twee keer per jaar in Turkije.
meer een buitenstaander dus

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef Meki het volgende:
Klopt voor jou niet als buitenstaander. Ik zou mij meer zorgen maken over de seculiere dingen hier in Nederland en laat Turkije aan de burgers.

Turkije zal zowieso een staat worden waar de islam een grote
Je moet je dus even wat meer op Nederland gaan richten volgens je eigen conclusie en laat Turkije maar over aan de burgers waar ik er één van ben.

Verder nog wat nieuws?
pi_127731214
Che, ipv zo te doen, kom eens met alternatieven :)
pi_127731228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Capi het volgende:
Hoeveel ambtstermijnen mag een premier in Turkije eigenlijk (achter elkaar) vervullen? Of zit daar geen limiet op?
Er is geen formele limiet, maar de AKP regels schrijven voor dat Erdogan nu aan zijn laatste termijn is.
pi_127731261
Veel foto's opeens. :P. Ben ermee bezig, geduld.
pi_127731285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef aerdt het volgende:

[..]

Mooi om te lezen. _O_
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:04:24 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127731338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat je daar op doelde? Wat wil jij er dan tussen hebben? Echt serieuze vraag.
Wat Bilge post bijvoorbeeld, demonstranten met communistenvlaggen, vernielingen van winkels, plunderaars etc..
pi_127731356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er is geen formele limiet, maar de AKP regels schrijven voor dat Erdogan nu aan zijn laatste termijn is.
Heeft hij ook de intentie om president te worden? En ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de rol van de president ook veranderd zou worden?
pi_127731427
Enkele foto's:

pi_127731431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Capi het volgende:

[..]

Heeft hij ook de intentie om president te worden? En ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de rol van de president ook veranderd zou worden?
Ja dat was het plan, maar in 2011 heeft hij de verkiezingen op dat punt verloren. En ik denk niet dat het hem nog gaat lukken.
pi_127731475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was toch al min of meer bekend?
pi_127731507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Capi het volgende:

[..]

Ja. Hij heeft alleen een dikke meerderheid nodig om de grondwet aan te passen. CHP en MHP gaan hem niet helpen, vandaar dat hij met PKK in zee is gegaan om stemmen te trekken. Na deze gebeurtenissen gaat dat echter echt niet meer gebeuren.
pi_127731564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat was toch al min of meer bekend?
Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpost :) dan vind ik het wel belangrijk dat deze ertussen staat. Vooral die van die AKP gast die als burger mee wil lopen meppen.
pi_127731600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja dat was het plan, maar in 2011 heeft hij de verkiezingen op dat punt verloren. En ik denk niet dat het hem nog gaat lukken.
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?
pi_127731613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef zarGon het volgende:
Veel foto's opeens. :P. Ben ermee bezig, geduld.
Vergeet ook die oude vrouw met bloedgroep op haar arm niet :)
Eskimo Joe
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:08:42 #149
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127731619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpost :) dan vind ik het wel belangrijk dat deze ertussen staat. Vooral die van die AKP gast die als burger mee wil lopen meppen.
Is die niet ondertussen uit de AKP?
pi_127731624
Ik zal morgen ook even foto's zoeken waar je kan zien dat de gasten die gisterenvroeg molotovs gooiden undercover agenten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')