abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127726633
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef superworm het volgende:

[..]

Ieder mens heeft een taak in dit leven - alles gedaan om je voor te bereiden...
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken

Gül's deel
pi_127726678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Conservatieven.. iets moet eerst dik in 't verleden liggen en andere stations moeten al ver gepasseerd zijn wil men actie ondernemen. Na het referendum mag men meteen wel nieuwe verkiezingen uitschrijven. De mensenrechten en de duizenden gewonden en paar doden vergeten we even, we gaan een referendum houden over iets waar 't al niet meer over gaat :)
Gelukkig ik ben niet de enige die zo denkt _O_
pi_127726946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Conservatieven.. iets moet eerst dik in 't verleden liggen en andere stations moeten al ver gepasseerd zijn wil men actie ondernemen. Na het referendum mag men meteen wel nieuwe verkiezingen uitschrijven. De mensenrechten en de duizenden gewonden en paar doden vergeten we even, we gaan een referendum houden over iets waar 't al niet meer over gaat :)
Dat kan ook allemaal naast dit referendum toch?
pi_127726959
The Guardian:
Erdoğan's chilling warning: 'these protests will be over in 24 hours'
'We have not responded to punches with punches. From now on security forces will respond differently,' Turkish PM says

Turkey's prime minister defied a growing wave of international criticism on Wednesday and issued a chilling warning to the protesters who have captured central Istanbul for a fortnight, declaring that the demonstrations against his rule would be over within 24 hours.

Recep Tayyip Erdoğan's ultimatum, which he said was conveyed to his police chief and interior minister, ratcheted up the tension in Turkey after a relatively calm day following the mass teargas attacks by riot police in Istanbul city centre on Tuesday evening.

More:
http://www.guardian.co.uk(...)ses-fears?CMP=twt_fd
pi_127726995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Theoden het volgende:
Son Dakika!
Vali Mutlu, direnişçilerle barışmak için Gezi Parkı'na tahtadan yapılmış dev at heykeli hediye etti... _O-
LOL
pi_127727033
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De ene kansloze kutregering blaft naar de andere kansloze kutregering.
Ik wil graag dat Turkije een mooi seculier land wordt waar "iedereen" in vrijheid kan leven en waar iedereen van z'n leven kan maken wat hij of zij er van wil maken met een eerlijke democratie maar alleen om de Israëlische regering dwars te zitten zou ik nog wel AKP willen stemmen ook. -O-
pi_127727110
[Ankara] Thousands of people in Baıkent, marched to the brain-dead Ethem Sarısülük's house. People shouting "Martyrs of the Revolution are immortal."
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:00:44 #58
145738 superworm
is erbij
pi_127727357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik wil graag dat Turkije een mooi seculier land wordt waar "iedereen" in vrijheid kan leven en waar iedereen van z'n leven kan maken wat hij of zij er van wil maken met een eerlijke democratie maar alleen om de Israëlische regering dwars te zitten zou ik nog wel AKP willen stemmen ook. -O-
:D Kijk maar uit wat je zegt, zometeen mag je net als Noam Chomsky het beloofde land niet eens meer in.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127727471

Bron
- De AKP is iets minder populair geworden: 49,6% van het Turkse volk zou er vandaag op stemmen.
- De demonstranten worden gesteund door 24,3% van alle Turken.
- 12 % van alle turken heeft op de een of andere manier meegedaan aan de demonstraties.
- Slechts 7.5% van alle Turken wil dat de demonstraties voortduren.
pi_127727635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Theoden het volgende:
[Ankara] Thousands of people in Baıkent, marched to the brain-dead Ethem Sarısülük's house. People shouting "Martyrs of the Revolution are immortal."
Ik moet nog zien of er een revolutie komt. Als dit niet in sneltreintempo doorzet dan loopt 't straks terug. Erdogan geeft niet gewonnen maar speelt het nu op het park en het referendum onder het mom "zie eens wat wij ervoor doen", het spelletje kan dan nog lang duren. Plus Ramadan staat over iets meer dan een maand voor de deur, dan worden er liefdadigheidsprojecten opgezet door de regering en mogen ze even showcasen.
pi_127727825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
- De AKP is iets minder populair geworden: 49,6% van het Turkse volk zou er vandaag op stemmen.
- 12 % van alle turken heeft op de een of andere manier meegedaan aan de demonstraties.
Niks aan de hand dus hahaha

die betogers zijn een paar voetbal hooligans en hippies die zin hebben om te rellen thats it!

ERDOGAN IS MAN!!
pi_127727846
This is the the understanding and the perception of what the west makes of the notion so called '' Freedom of Expression.'' When the statement gets onto your nerves Just say ''Show is over''.

Props for Ibrahim Kalin. ^O^
pi_127727864
quote:
[ afbeelding ]
Bron
Wikipedia:
Sabah is a popular Turkish daily newspaper, with a circulation of around 330,000 as of 2011. Its name means "morning" in Turkish language deriving from Arabic. Sabah identifies its policy as defense of democracy, free market and human rights.[citation needed] It has been described as a "major pro-government newspaper"

In 2007, the government of Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan seized the newspaper, citing a legal document that had not been disclosed to authorities when Sabah was sold in 2001. Some of the newspaper's staffers were fired, and the paper was then sold to the Turkuaz Media Group of the company Çalık Holding, whose CEO, Ahmet Çalık, was Erdoğan's son-in-law. According to Asli Aydintasbas, who was Sabah's Ankara bureau chief until the takeover, from then on the newspaper took on "an unwavering pro-government line."[3]

Polls als deze zijn redelijk onbetrouwbaar. Als je deze poll in Gezi park doe krijg je een heel andere uitslag :)
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:35 #64
145738 superworm
is erbij
pi_127727919
quote:
[ afbeelding ]
Bron
Door wie is het onderzoek gedaan, in opdracht van welke media? Nogal relevant met 'statistieken'.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:54 #65
145738 superworm
is erbij
pi_127727934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef aerdt het volgende:

[..]

Wikipedia:
Sabah is a popular Turkish daily newspaper, with a circulation of around 330,000 as of 2011. Its name means "morning" in Turkish language deriving from Arabic. Sabah identifies its policy as defense of democracy, free market and human rights.[citation needed] It has been described as a "major pro-government newspaper"

In 2007, the government of Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan seized the newspaper, citing a legal document that had not been disclosed to authorities when Sabah was sold in 2001. Some of the newspaper's staffers were fired, and the paper was then sold to the Turkuaz Media Group of the company Çalık Holding, whose CEO, Ahmet Çalık, was Erdoğan's son-in-law. According to Asli Aydintasbas, who was Sabah's Ankara bureau chief until the takeover, from then on the newspaper took on "an unwavering pro-government line."[3]

Polls als deze zijn redelijk onbetrouwbaar. Als je deze poll in Gezi park doe krijg je een heel andere uitslag :)
Et voila.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127727973
Het onderzoek is uitgevoerd door Andy-Ar, Sabah (en alle andere kranten) geven dit alleen door. Voorts hebben juist pro-AKP figuren deze uitslag bekritiseert, omdat de AKP tot voor kort 52% scoorde.
pi_127728053
quote:
Ik heb de Turkse pers en onderzoeken niet zo hoog zitten nu.. als 't te negatief is voor de AKP dan stellen ze mogelijk een paar procent naar boven bij.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 22:13:29 #68
145738 superworm
is erbij
pi_127728089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef Bilge het volgende:
Het onderzoek is uitgevoerd door Andy-Ar, Sabah (en alle andere kranten) geven dit alleen door. Voorts hebben juist pro-AKP figuren deze uitslag bekritiseert, omdat de AKP tot voor kort 52% scoorde.
Als je liegt moet je het niet overdrijven natuurlijk.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127728126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef Theoden het volgende:
Ik ben tegen alleen maar een referendum,

Hij moet zijn excuses aanbieden. Politiehoofd in Ankara, Istanbul, Adana, Izmir moeten ontslagen worden.

Er zijn 5 man dood, dat los je niet op met een referendum!
Erdogan moet helemaal niks. De relschoppers dienen allemaal gearresteerd te worden wegens vernielingen en voor het verstoren van openbare orde.

De relschoppers hebben gister stenen gegooid naar winkelende publiek en dit noemen jullie demonstranten?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127728179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb de Turkse pers en onderzoeken niet zo hoog zitten nu..
Dat zegt meer over jou dan over 'de Turkse pers en onderzoeken'.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef superworm het volgende:

[..]

Als je liegt moet je het niet overdrijven natuurlijk.
We zullen tijdens het referendum en de verkiezingen zien wie er overdrijft. :7
pi_127728192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Bilge het volgende:
This is the the understanding and the perception of what the west makes of the notion so called '' Freedom of Expression.'' When the statement gets onto your nerves Just say ''Show is over''.

Props for Ibrahim Kalin. ^O^
Toen de DHKP-C een bom liet ontploffen (zelfmoordterrorist) bij de ambassade van de verenigde staten waren het terroristen. Nu ze demonstreren zijn het vredelievende mensen volgens de verenigde staten _O-
pi_127728266
Sabah als bron geven .... dat is zeg maar gelijk aan Wilders een poll laten houden over de Islam.
pi_127728315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Turkije is een islamitische land. Seculiere staat hoort niet in Turkije dat mag in Europa blijven.
Seculiere staat heeft vele problemen veroorzaakt. De Turkse bevolking heeft voor een islamitische regering gekozen en daar moeten jullie als buitenstaanders het mee doen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127728352
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Turkije is een islamitische land. Seculiere staat hoort niet in Turkije dat mag in Europa blijven.
Seculiere staat heeft vele problemen veroorzaakt. De Turkse bevolking heeft voor een islamitische regering gekozen en daar moeten jullie als buitenstaanders het mee doen.
Turkije is geen islamtisch land en dat zal het ook nooit worden.
pi_127728406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben geen buitenstaander, ik woon er. Jij woont in Nederland? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')