Ik werk er voor een hulp organisatie. Met de hand op mijn hart; beste plaats waar ik ooit gewerkt hebt!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk in Gaza? Hoeft niet te antwoorden als het te persoonlijk is.
Ben benieuwd of ze de wet gaan toepassen of dat de politie hem niet kan vinden. Of vindt dat uit de beelden niet duidelijk genoeg blijkt dat hij iets heeft misdaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen toch foto's voor openingpostdan vind ik het wel belangrijk dat deze ertussen staat. Vooral die van die AKP gast die als burger mee wil lopen meppen.
Hij wil meer bevoegdheden naar de president schuiven zodat hij als president kan blijven leiden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Capi het volgende:
[..]
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?
[..]
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?
Is dat dezelfde persoon wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Theoden het volgende:
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij wilde een soort Putin presidentschap creëren, dus een veel machtigere president dan er nu is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Capi het volgende:
[..]
De tweede foto is dus een foto van een partijprominent die samen met de politie de orde probeert te ' handhaven' ?
[..]
Probeerde hij meer bevoegdheden te creëren of juist in te perken?
100% nog wel, dudequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, 100%. Hij heeft volgens mij ontslag genomen, maar kan het even nergens vinden.
Ah, de vergelijking met Putin gaat dus wederom op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hij wil meer bevoegdheden naar de president schuiven zodat hij als president kan blijven leiden.
En ja tweede foto is (was volgens mij nu ondertussen) voorzitter van AKP jeugd Izmir.
Autocratische trekjes dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wilde een soort Putin presidentschap creëren, dus een veel machtigere president dan er nu is.
Yep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Theoden het volgende:
Hij was ook diegene die had gepost dat na Gezi Parki, Anitkabir ook gesloopt zou worden.
Ik weet niet wat voor apenland jij nastreeft, maar in de Turkse Republiek hebben burgers hun handen thuis te houden tegenover andere burgers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Bilge het volgende:
Die gast links was een lokale AKP-politicus die via Twitter liet weten dat zelfs Anitkabir met de grond gelijk gemaakt kon worden. Dat is het maussoleum van Ataturk. Hij is kort daarna ontslagen. De gast rechts lijkt daar niet eens op. Hij hielp de politie in Izmir tegen de demonstranten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Vergeet ook die oude vrouw met bloedgroep op haar arm niet
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor apenland jij nastreeft, maar in de Turkse Republiek hebben burgers hun handen thuis te houden tegenover andere burgers.
Ik zie niet hoe je uit mijn post een goedkeuring maakt van een aanval op mensen die gebruik maken van hun burgerrecht. Even voor de duidelijkheid; protesteren is een recht in Turkije. Medeburgers in elkaar slaan is dat niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.
Kom op Bilge ... je kan pro-Erdogan zijn en alle demonstranten haten, maar het goedpraten van burgers die even voor eigen rechter gaan spelen kan echt niet. Dat weet jij ook, get real please.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat je vooral de demonstranten berispt.
Soms doet hij het volgens mij om. Ik snap het echt niet. Ik snap niet wat hij wil bewijzen, behalve dat hij een dictator is die niet wil luisteren. Als iemand het wel snapt en kan uitleggen, graag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef HiZ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij heeft Erdogan alleen maar veroorzaakt dat mensen nu willen laten zien dat ze zijn 'ultimatum' gaan negeren.
Alsof er alleen maar vreedzame demonstranten tussen zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je uit mijn post een goedkeuring maakt van een aanval op mensen die gebruik maken van hun burgerrecht. Even voor de duidelijkheid; protesteren is een recht in Turkije. Medeburgers in elkaar slaan is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |