Zijn dit BNers? Ik ken ze beiden niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
Geraldine Kemper
[ afbeelding ]
Jan Versteegh
die dus
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zijn dit BNers? Ik ken ze beiden niet.
Echt he,,quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Bouke-p het volgende:
Lezen die programma makers nooit fora etc? Volgens mij zit er niemand te wachten op weer een stelletje van die semi bekende figuren.
Je kan als onbekende nederlander nergens meer aan meedoen, alleen lingo nogquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Deceit het volgende:
Moeten we serieus semibekende nederlanders worden om mee te mogen doen
Decreet?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef Mariposas het volgende:
Gatver, moet die Zimra nou meedoen?decreet lijkt me wel leuk!
Negativequote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel, Everon Jackson Hooi, Sef, Negative, Edith Bos, Veronica Hoogdalem, Geraldine Kemper, Hans Ubbink, Jan Versteegh, Valentijn de Hing, Anna Alicia Sklias, Kees Boot, Zymra Geurts en Geza Weisz.
De doorgestreepte mensen ken ik niet. Rest is wel leuk!quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel, Everon Jackson Hooi, Sef, Negative, Edith Bos, Veronica Hoogdalem, Geraldine Kemper, Hans Ubbink, Jan Versteegh, Valentijn de Hing, Anna Alicia Sklias, Kees Boot, Zymra Geurts en Geza Weisz.
Dan kijk je te weinig TVquote:
Zit die er ook inquote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of de mannen hier Valentijn de Hingh ook lekker vinden..
[ afbeelding ]
De doorgestreepte (6/14) ken ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Veronica Hoogdalem (presentatrice)
Geraldine Kemper (presentatrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Valentijn de Hingh (model)
Anna Alicia Sklias (danseres)
Zymra Geurts (playmate)
Everon Jackson Hooi (acteur)
Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Jan Versteegh (ex-pownews)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
Iedereen kent Sanne Vogel toch wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
De doorgestreepte (6/14) ken ik niet.
Kees Boot ken ik van Sint, Zombibi, Spangas, In Goed Gezelschap, Iedereen is gek op Jack, Wat als
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen kent Sanne Vogel toch wel?Zelfs ik ken haar haha
[ afbeelding ]
Verder heb ik niks met haar hoorquote:
MissJ... onder welke steen leef je?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
volgens mij ken ik alleen Everon Jackson Hooi
Haha, daar moest geraldine staan geloof ik.quote:
Onder een hele grote blijkbaar whehequote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MissJ... onder welke steen leef je?
Gelukkig hebben we Googlequote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Ik ken echt amper mensen
De foto is iets te klein om te zien of ik er nog een paar herken - met namen ben ik sowieso altijd slecht.
Ken er meer niet dan welquote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Zymra Geurts (playmate)
[s]Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
Nou het boeit me verder niet zo hoor wie het precies zijn, sowieso had ik het leuker gevonden met onbekenden.quote:
Ze heeft De Saboteur niet gewonnen, ze was de saboteurquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef ZaZoe het volgende:
Ah, en nu is wel duidelijk waarom Edith Bos laatst zoveel was afgevallen toen ze bij Tour du Jour zat.
Gaat ze na 'Wie is de Saboteur?' nu ook 'ER' winnen?
Ja okay, maar ze had wel de inhoud van de kluis gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze heeft De Saboteur niet gewonnen, ze was de saboteur
aan de andere kant mis je "Operatie Pita" enzo weer welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken er weer bizar weinig
Op zich wel beter zonder Belgen, heb je dat gezeur dat ze tegen alle Nederlanders gaan stemmen ook niet
Oh ja!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
aan de andere kant mis je "Operatie Pita" enzo weer wel
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:39 schreef Paul het volgende:
Zit die er ook in
[knip= Valentijn de Hingh]
2 ken ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Zymra Geurts (playmate)
Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Differ het volgende:
[..]
2 ken ik niet.
Wanneer begint het trouwens weer?
http://www.expeditierobinson.nl/over-expeditiequote:Je ziet het allemaal vanaf de eerste aflevering op donderdag 29 augustus 20:30 uur bij RTL 5
Morgen over 3 weekjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[..]
http://www.expeditierobinson.nl/over-expeditie
Belgische zender 2BE stopt er gewoon mee geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Paul het volgende:
Waarom doen de Belgen ookalweer niet meer mee?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Voor de liefhebbers van Evi:
[ afbeelding ]
Ja, hier nog 1..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:35 schreef onlybynight het volgende:
Ik kijk mee, alleen de eerste aflevering moet ik al terug gaan kijken straks..
?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:35 schreef onlybynight het volgende:
Ik kijk mee, alleen de eerste aflevering moet ik al terug gaan kijken straks..
quote:Everon Jackson Hooi ging voor zijn deelname aan Expeditie Robinson op zwemles. “Ik kon niet zwemmen“, zei de soapacteur vandaag op de presentatie van RTL. Hooi heeft genoten van de opnames, maar botste tijdens de opnames wel flink met rapper Negativ. Toch zou hij zou weer meedoen aan het realityprogramma, dat draait om bekende Nederlanders die survivallen op een verre bestemming. “Maar dan wel met andere mensen. Ik kon niet echt aansluiting vinden.”
RTL 5 komt dit jaar ook met Expeditie Poolcirkel over BN’ers die hun uithoudingsvermogen uittesten in de kou van Noorwegen. Die show wordt gepresenteerd door Lieke van Lexmond.
Als ik alleen naar de namen kijk ken ik alleen Kees boot geloof ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ken deze hele groep mensen niet eigenlijk
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Ik ken echt amper mensen
Geza Weisz (acteur)![]()
Ken je de film 'Alleen maar nette mensen' niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Knappe kerel, maar zegt me nog niksMusical gok ik? Hij heeft wel een musicalhoofd.
Nee, titel wel, maar niet gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ken je de film 'Alleen maar nette mensen' niet?
Ja, ik verwacht er vandaag ook niet veel van. De eerste paar eps is alles nog koek en ei, de frustraties en complotten ontstaan pas later.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef Abed het volgende:
Die voorstel ep is net zo karig als de in 2e gesplitste finale.
Hoe dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
De traditionele leader met opzichtige spoilers
Eddy Zoe was ook niet slecht, maar Ernst-Paul is de enige eckte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik mis Ernst-Paul nog steedsHij is echt onvervangbaar hoor.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ohhh Valentijn, meisje/jongen/model?
Officieel een vrouw.quote:Valentijn de Hingh (5 mei 1990) is een Nederlands model en genderkind.
De Hingh werd bekend door de documentaire Valentijn waarin de transitie van man naar vrouw negen jaar werd gevolgd.
Ditquote:
quote:
Te fanatiek misschienquote:
Inderdaad, ik zei net tegen mijn partner dat dát niet echt mijn streven wordt in de sportschoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die armen en schouders
Ligt er maar aan, kan goed zijn dat hij dat in het begin heeft gezegd en later toch nog vrienden heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Everon heeft dus al verklapt dat ie geen aansluiting had bij de mensen in de groep.
Daar kan je dan toch al wel een beetje in lezen dat hij niet gewonnen heeft? Of niet?
Ik ben niet zo'n fanatiek ER'ster. Of is het totaal geen spoiler en kan je dan alsnog winnen als iedereen je haat?
Het klinkt alsof ie het zei toen de opnames al af waren:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ligt er maar aan, kan goed zijn dat hij dat in het begin heeft gezegd en later toch nog vrienden heeft gemaakt.
Daarom klonk het een beetje spoilerig, maar da's misschien dus niet terecht.quote:zei de soapacteur vandaag op de presentatie van RTL. Hooi heeft genoten van de opnames, maar botste tijdens de opnames wel flink met rapper Negativ. Toch zou hij zou weer meedoen aan het realityprogramma, dat draait om bekende Nederlanders die survivallen op een verre bestemming. “Maar dan wel met andere mensen. Ik kon niet echt aansluiting vinden.”
Niet/ nooit sportenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Abed het volgende:
Hoe komen die vrouwen toch aan die enorme stalpoten,
Nu al een hekel aan hemquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nu al een hekel aan hem
Dus je kijkt het niet eens?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Geralt het volgende:
OK thanks, dan weet ik hoelang ik de koptelefoon nog op moet met gamen. Meer dan een uur krijg ik pijn aan mn oren
Ja, maar ik had al zo gehoopt op een leuke proef ofzo!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
Komt vanaf volgende week wel op gang!
Same here! Kijk het ook altijd. Kan echt genieten van dit programma!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik had al zo gehoopt op een leuke proef ofzo!![]()
Maar ze moeten veel doen wil ik het niet meer volgen, ik heb elk seizoen vanaf het begin gekeken!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Kandidaten leren kennen is altijd wel nuttig, vind ik
Nee, ik wilde alleen ff weten hoe lang ik de koptelefoon nog op moetquote:
Welk spel speel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen ff weten hoe lang ik de koptelefoon nog op moet!
Thanks
Nee andersomquote:
Streep door welk geslacht niet van toepassing is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou hem/ haar [b]NIET[\b] doen.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou hem/ haar [b]NIET[\b] doen.
Valentijn de Hingh over haar genderdysforiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze is van die docuserie van de VPRO... Die heb ik gezien
Dattes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Leuk, zonder Belgen. Misschien ga ik het dan weer eens volgen, voor het eerst in jaren.
Nu nog niet-bekende Nederlanders en dan zou het weer ouderwets top zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Leuk, zonder Belgen. Misschien ga ik het dan weer eens volgen, voor het eerst in jaren.
Klopt!! Dat er geen Belgen meedoen is een genotquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Alsof dat er toe doet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu nog niet-bekende Nederlanders en dan zou het weer ouderwets top zijn
Het is nu eenmaal een shemale ;Pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mensen die het hier meteen over hij en shemale hebben
De Belgen vormden voorgaande edities heel vaak een blok dmv complotten, terwijl de Nederlanders vaker individueel opereerden.quote:
Dat zal je altijd houden. 'Anders' is eng...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee hoor, het is een vrouw. Ze heeft geen penis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een shemale ;P
Complotten zijn nu eenmaal nodig om expeditie te winnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
Inderdaad, zaten vaak ook van die slapjanussen of irritante complottensmeders bij....
Ik denk dat Jan best hoge ogen gaat gooien.
Het is een vrouw? ZE is een vrouwquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een vrouw. Ze heeft geen penis.
Nee, het is een transseksueel/transgender. En voor de wet is het een vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een shemale ;P
Ze dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, het is een transseksueel/transgender. En voor de wet is het een vrouw.
Ik wist het ook niet zeker hoor, je ziet behalve de stem geen vrouwelijke kenmerken en ze noemden haar net transgender, dus ze is nog niet 100% vrouw... (Beide geslachtskenmerken)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dom van de Nederlanders, maar ik geef toe dat ze er wel altijd lekker schijnheilig overheen lulden, die Belgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
De Belgen vormden voorgaande edities heel vaak een blok dmv complotten, terwijl de Nederlanders vaker individueel opereerden.
Haar gezicht vond ik ook vrouwelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker hoor, je ziet behalve de stem geen vrouwelijke kenmerken en ze noemden haar net transgender, dus ze is nog niet 100% vrouw...
Haar gezicht ziet er behoorlijk vrouwelijk uit; dat kun je van veel transseksuelen niet snel zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. 'Anders' is eng...
Op het eerste (en waarschijnlijk ook tweede) gezicht zou je ook niet zeggen dat 'ze 'man' was'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar gezicht ziet er anders behoorlijk vrouwelijk uit; dat kun je van veel transseksuelen niet snel zeggen.
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haar gezicht vond ik ook vrouwelijk.
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het eerste (en waarschijnlijk ook tweede) gezicht zou je ook niet zeggen dat 'ze 'man' was'.
Jawel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...
Ze heeft wel een operatie gehad, zie de VPRO uitzending hierboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...
Ok duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze heeft wel een operatie gehad, zie de VPRO uitzending hierboven.
#2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
SYTYCD winnares... Nog nooit van gehoord...
Ook bekend van MTVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
SYTYCD winnares... Nog nooit van gehoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Ik denk hetquote:
Die had de voorraad binnen notime geplunderdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Juul zou nog legendarischer geweest zijn.
Eén keer springen en alle kokosnoten vallen vanzelf naar beneden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Die had de voorraad binnen notime geplunderd
Klonk een beetje als Leontien van Moorsel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oei, nu wel benieuwd wie die vrouw was..
He gad, neeeee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Klonk een beetje als Leontien van Moorsel.
*checkt tattoo op bovenarm van de vrouw op de boot*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Pauline Wingelaar. Het is idd Paulien Huizinga. Rtl geeft het makkelijk weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
En mensen op twitter zeggen dat dat Paulien van echte gooische meisjes (?) is
Splinter Cell - Blacklist, maar ik kom niet meer verderquote:
Ik vind het met BN'ers sowieso wel jammer. Natuurlijk zijn er ruzies en ontstaan er onenigheden, maar BN'ers laten zich vanwege hun imago toch minder snel gaan dan onbekenden. En dat is jammer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:00 schreef Stranger het volgende:
Ik miste de Belgen wel een beetje.
Ook is het jammer dat omdat het BN'ers zijn er zoveel mensen elkaar al kennen, zo krijgt niet iedereen een even eerlijke kans.
Nee, heeft speciaal voor Expeditie Robinson zwemles gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Bing die niet kan zwemmengeen zwemles gehad ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |