Zijn dit BNers? Ik ken ze beiden niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
Geraldine Kemper
[ afbeelding ]
Jan Versteegh
die dus
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zijn dit BNers? Ik ken ze beiden niet.
Echt he,,quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Bouke-p het volgende:
Lezen die programma makers nooit fora etc? Volgens mij zit er niemand te wachten op weer een stelletje van die semi bekende figuren.
Je kan als onbekende nederlander nergens meer aan meedoen, alleen lingo nogquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Deceit het volgende:
Moeten we serieus semibekende nederlanders worden om mee te mogen doen
Decreet?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef Mariposas het volgende:
Gatver, moet die Zimra nou meedoen?decreet lijkt me wel leuk!
Negativequote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel, Everon Jackson Hooi, Sef, Negative, Edith Bos, Veronica Hoogdalem, Geraldine Kemper, Hans Ubbink, Jan Versteegh, Valentijn de Hing, Anna Alicia Sklias, Kees Boot, Zymra Geurts en Geza Weisz.
De doorgestreepte mensen ken ik niet. Rest is wel leuk!quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel, Everon Jackson Hooi, Sef, Negative, Edith Bos, Veronica Hoogdalem, Geraldine Kemper, Hans Ubbink, Jan Versteegh, Valentijn de Hing, Anna Alicia Sklias, Kees Boot, Zymra Geurts en Geza Weisz.
Dan kijk je te weinig TVquote:
Zit die er ook inquote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of de mannen hier Valentijn de Hingh ook lekker vinden..
[ afbeelding ]
De doorgestreepte (6/14) ken ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Veronica Hoogdalem (presentatrice)
Geraldine Kemper (presentatrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Valentijn de Hingh (model)
Anna Alicia Sklias (danseres)
Zymra Geurts (playmate)
Everon Jackson Hooi (acteur)
Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Jan Versteegh (ex-pownews)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
Iedereen kent Sanne Vogel toch wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
De doorgestreepte (6/14) ken ik niet.
Kees Boot ken ik van Sint, Zombibi, Spangas, In Goed Gezelschap, Iedereen is gek op Jack, Wat als
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen kent Sanne Vogel toch wel?Zelfs ik ken haar haha
[ afbeelding ]
Verder heb ik niks met haar hoorquote:
MissJ... onder welke steen leef je?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
volgens mij ken ik alleen Everon Jackson Hooi
Haha, daar moest geraldine staan geloof ik.quote:
Onder een hele grote blijkbaar whehequote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MissJ... onder welke steen leef je?
Gelukkig hebben we Googlequote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Ik ken echt amper mensen
De foto is iets te klein om te zien of ik er nog een paar herken - met namen ben ik sowieso altijd slecht.
Ken er meer niet dan welquote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Zymra Geurts (playmate)
[s]Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
Nou het boeit me verder niet zo hoor wie het precies zijn, sowieso had ik het leuker gevonden met onbekenden.quote:
Ze heeft De Saboteur niet gewonnen, ze was de saboteurquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef ZaZoe het volgende:
Ah, en nu is wel duidelijk waarom Edith Bos laatst zoveel was afgevallen toen ze bij Tour du Jour zat.
Gaat ze na 'Wie is de Saboteur?' nu ook 'ER' winnen?
Ja okay, maar ze had wel de inhoud van de kluis gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze heeft De Saboteur niet gewonnen, ze was de saboteur
aan de andere kant mis je "Operatie Pita" enzo weer welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken er weer bizar weinig
Op zich wel beter zonder Belgen, heb je dat gezeur dat ze tegen alle Nederlanders gaan stemmen ook niet
Oh ja!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
aan de andere kant mis je "Operatie Pita" enzo weer wel
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:39 schreef Paul het volgende:
Zit die er ook in
[knip= Valentijn de Hingh]
2 ken ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sanne Vogel (actrice)
Edith Bos (ex-judoka)
Zymra Geurts (playmate)
Sef (rapper)
Negativ (rapper/acteur)
Hans Ubbink (ontwerper)
Kees Boot (acteur)
Geza Weisz (acteur)
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Differ het volgende:
[..]
2 ken ik niet.
Wanneer begint het trouwens weer?
http://www.expeditierobinson.nl/over-expeditiequote:Je ziet het allemaal vanaf de eerste aflevering op donderdag 29 augustus 20:30 uur bij RTL 5
Morgen over 3 weekjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[..]
http://www.expeditierobinson.nl/over-expeditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |