Klonk een beetje als Leontien van Moorsel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oei, nu wel benieuwd wie die vrouw was..
He gad, neeeee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Klonk een beetje als Leontien van Moorsel.
*checkt tattoo op bovenarm van de vrouw op de boot*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Pauline Wingelaar. Het is idd Paulien Huizinga. Rtl geeft het makkelijk weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
En mensen op twitter zeggen dat dat Paulien van echte gooische meisjes (?) is
Splinter Cell - Blacklist, maar ik kom niet meer verderquote:
Ik vind het met BN'ers sowieso wel jammer. Natuurlijk zijn er ruzies en ontstaan er onenigheden, maar BN'ers laten zich vanwege hun imago toch minder snel gaan dan onbekenden. En dat is jammer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:00 schreef Stranger het volgende:
Ik miste de Belgen wel een beetje.
Ook is het jammer dat omdat het BN'ers zijn er zoveel mensen elkaar al kennen, zo krijgt niet iedereen een even eerlijke kans.
Nee, heeft speciaal voor Expeditie Robinson zwemles gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Bing die niet kan zwemmengeen zwemles gehad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |