Haar gezicht ziet er behoorlijk vrouwelijk uit; dat kun je van veel transseksuelen niet snel zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. 'Anders' is eng...
Op het eerste (en waarschijnlijk ook tweede) gezicht zou je ook niet zeggen dat 'ze 'man' was'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar gezicht ziet er anders behoorlijk vrouwelijk uit; dat kun je van veel transseksuelen niet snel zeggen.
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haar gezicht vond ik ook vrouwelijk.
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het eerste (en waarschijnlijk ook tweede) gezicht zou je ook niet zeggen dat 'ze 'man' was'.
Jawel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...
Ze heeft wel een operatie gehad, zie de VPRO uitzending hierboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stem en gezicht/haargroei is allemaal 't werk van hormonen, geslachtsverandering is ingrijpender, volgens mij heeft ze dat nog niet gedaan...
Ok duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze heeft wel een operatie gehad, zie de VPRO uitzending hierboven.
#2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
SYTYCD winnares... Nog nooit van gehoord...
Ook bekend van MTVquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
SYTYCD winnares... Nog nooit van gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |