Valentijn de Hingh over haar genderdysforiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze is van die docuserie van de VPRO... Die heb ik gezien
Dattes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Leuk, zonder Belgen. Misschien ga ik het dan weer eens volgen, voor het eerst in jaren.
Nu nog niet-bekende Nederlanders en dan zou het weer ouderwets top zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Leuk, zonder Belgen. Misschien ga ik het dan weer eens volgen, voor het eerst in jaren.
Klopt!! Dat er geen Belgen meedoen is een genotquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Jester65 het volgende:
Alsof dat er toe doet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu nog niet-bekende Nederlanders en dan zou het weer ouderwets top zijn
Het is nu eenmaal een shemale ;Pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mensen die het hier meteen over hij en shemale hebben
De Belgen vormden voorgaande edities heel vaak een blok dmv complotten, terwijl de Nederlanders vaker individueel opereerden.quote:
Dat zal je altijd houden. 'Anders' is eng...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee hoor, het is een vrouw. Ze heeft geen penis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een shemale ;P
Complotten zijn nu eenmaal nodig om expeditie te winnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
Inderdaad, zaten vaak ook van die slapjanussen of irritante complottensmeders bij....
Ik denk dat Jan best hoge ogen gaat gooien.
Het is een vrouw? ZE is een vrouwquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een vrouw. Ze heeft geen penis.
Nee, het is een transseksueel/transgender. En voor de wet is het een vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een shemale ;P
Ze dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, het is een transseksueel/transgender. En voor de wet is het een vrouw.
Ik wist het ook niet zeker hoor, je ziet behalve de stem geen vrouwelijke kenmerken en ze noemden haar net transgender, dus ze is nog niet 100% vrouw... (Beide geslachtskenmerken)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dom van de Nederlanders, maar ik geef toe dat ze er wel altijd lekker schijnheilig overheen lulden, die Belgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
De Belgen vormden voorgaande edities heel vaak een blok dmv complotten, terwijl de Nederlanders vaker individueel opereerden.
Haar gezicht vond ik ook vrouwelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker hoor, je ziet behalve de stem geen vrouwelijke kenmerken en ze noemden haar net transgender, dus ze is nog niet 100% vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |