Hoe dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
De traditionele leader met opzichtige spoilers
Eddy Zoe was ook niet slecht, maar Ernst-Paul is de enige eckte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik mis Ernst-Paul nog steedsHij is echt onvervangbaar hoor.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ohhh Valentijn, meisje/jongen/model?
Officieel een vrouw.quote:Valentijn de Hingh (5 mei 1990) is een Nederlands model en genderkind.
De Hingh werd bekend door de documentaire Valentijn waarin de transitie van man naar vrouw negen jaar werd gevolgd.
Ditquote:
quote:
Te fanatiek misschienquote:
Inderdaad, ik zei net tegen mijn partner dat dát niet echt mijn streven wordt in de sportschoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die armen en schouders
Ligt er maar aan, kan goed zijn dat hij dat in het begin heeft gezegd en later toch nog vrienden heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Everon heeft dus al verklapt dat ie geen aansluiting had bij de mensen in de groep.
Daar kan je dan toch al wel een beetje in lezen dat hij niet gewonnen heeft? Of niet?
Ik ben niet zo'n fanatiek ER'ster. Of is het totaal geen spoiler en kan je dan alsnog winnen als iedereen je haat?
Het klinkt alsof ie het zei toen de opnames al af waren:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ligt er maar aan, kan goed zijn dat hij dat in het begin heeft gezegd en later toch nog vrienden heeft gemaakt.
Daarom klonk het een beetje spoilerig, maar da's misschien dus niet terecht.quote:zei de soapacteur vandaag op de presentatie van RTL. Hooi heeft genoten van de opnames, maar botste tijdens de opnames wel flink met rapper Negativ. Toch zou hij zou weer meedoen aan het realityprogramma, dat draait om bekende Nederlanders die survivallen op een verre bestemming. “Maar dan wel met andere mensen. Ik kon niet echt aansluiting vinden.”
Niet/ nooit sportenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Abed het volgende:
Hoe komen die vrouwen toch aan die enorme stalpoten,
Nu al een hekel aan hemquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nu al een hekel aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |