Kan niet, ben toplessquote:
watsdaarmee?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Maar even serieus, laatste GoT aflevering, anybody?
Heb je m gezien? Ik was in emotionele shock na de een na laatste, weet niet of ik het aan durfquote:
zo schokkend is de laatste nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je m gezien? Ik was in emotionele shock na de een na laatste, weet niet of ik het aan durf
Weer een pic van je tits gemaakt?quote:
Vandaag nietquote:
Ass?quote:
Jij bent een sletje, ik neem jou niet serieus meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn veel braver en liever dan dat
Ik ben veel braver en liever dan datquote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent een sletje, ik neem jou niet serieus meer.
Nee nee begin met lepeltje neukings.quote:
Vind ik leuk, thnx :$quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Will be screaming your name tonight. x
Gvd, echt, hoor.quote:
Not kiddingquote:
Laat je verleiden.quote:
Haha, nee.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden.
quote:
Autistische waarde.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Sentimentele waarde waar je gewoon even overheen walst.
LOOP EENS NIET ZO TE SCHREEUWEN VERDOMME OF MOET IK JE MOND DICHTPLAKKEN OFZOquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
VIND JE DIT AMUSEREND?
DOE HET ZELF DAN OOK NIET.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
LOOP EENS NIET ZO TE SCHREEUWEN VERDOMME OF MOET IK JE MOND DICHTPLAKKEN OFZO
Ga maar krom staanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
DOE HET ZELF DAN OOK NIET.
#stout #kom bestraffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga maar krom staanOok nog het gore lef om tegen te spreken
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
Mocht je willen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
Ik sloeg te hard en missy ligt nu bewusteloos
Nee, ik heb liever dat je gewoon tegen kan stribbelen hoor, veel uitdagenderquote:
Interessant.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat je gewoon tegen kan stribbelen hoor, veel uitdagender
Ja tochquote:
We worden oudquote:
pretty fly for a wi-fiquote:
nee leg eens uitquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
pretty fly for a wi-fi
snap je hem xD
het wi-fi signaal vliegt in de lucht man heb je nooit op school gezeten ofzoquote:
nee ik kon het luikje naar het dak niet vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
het wi-fi signaal vliegt in de lucht man heb je nooit op school gezeten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
toen was ik 14quote:
21quote:
jonkiequote:
Wauw!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik inmiddels al wel uit hoor, thank god
Neuken?quote:
Nog wat????quote:
JA KOM DAN!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
WAAR WOONDE JE OKALWEER?1!1
owquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
IS MIJ TE VER TREINEN.
quote:
STOMME TRUT!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
IS MIJ TE VER TREINEN.
Kutspel (hihi) man. Na die ontzettend slechte launch nooit meer gespeeld. Weggegooid fucking geld.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow
Minder welIk kan het geduld niet zo goed opbrengen om een goeie regio neer te zetten enzo
stabiel is het nu wel, werkt ook goed, we waren er alleen te snel bijquote:Op maandag 10 juni 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kutspel (hihi) man. Na die ontzettend slechte launch nooit meer gespeeld. Weggegooid fucking geld.
Kijk uit je raam, ik zwaai nu naar je.quote:
Autisten 4 life hé.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stabiel is het nu wel, werkt ook goed, we waren er alleen te snel bij
Maar wat ik zeg, het samenwerken is nu veel belangrijker, valsspelen is niet leuk en samenwerken ben ik niet zo goed in![]()
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kijk uit je raam, ik zwaai nu naar je.
Zoiets jaquote:
Ren er achteraan en film hetquote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!
[..]
Zoiets ja
Je zusje had het kennelijk goed met je.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!
Tof manquote:Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was vandaag naar Amsterdiggiedam. Morgen en overmorgen moet ik weer. Ik kwam vandaag een stuk of 40 dWc's tegen, en oja, Vas zag ik ook nog. We hebben stiekem zitten zoenen. Niet tegen Mortadella zeggen pls.
Ja daag! Zoveel moeite voor niksquote:
34 en nog single. Die is voor de rest van d'r leven bang voor mannenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je zusje had het kennelijk goed met je.
Ahh bummer.. Maar moeite? Je haalt 'r vast met gemak zo inquote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof man
[..]
Ja daag! Zoveel moeite voor niks
Tackelen, met d'r bakkes vol op de grond laten donderen en terwijl zij zich bekommerd over d'r bloedneus, ruk ik d'r broek richting de enkels en ram hem erinquote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh bummer.. Maar moeite? Je haalt 'r vast met gemak zo in
Wowquote:Op maandag 10 juni 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tackelen, met d'r bakkes vol op de grond laten donderen en terwijl zij zich bekommerd over d'r bloedneus, ruk ik d'r broek richting de enkels en ram hem erin
quote:
JE BENT JALOERS HE!! HA!!!quote:
Jaquote:
hoerquote:
Pimp daddyquote:
Coolquote:Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was vandaag naar Amsterdiggiedam. Morgen en overmorgen moet ik weer. Ik kwam vandaag een stuk of 40 dWc's tegen, en oja, Vas zag ik ook nog. We hebben stiekem zitten zoenen. Niet tegen Mortadella zeggen pls.
Zal jou eens pimpenquote:
Wie wil jij dan weer aaien?quote:
Doe dan :$quote:
Doe dan :$quote:
Niet zeiken over die bloedneus dan HE!quote:
Niet zo baldadig.quote:
Veel plezier met vingeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
Mgoed, ben ff weg.. mwoppp
Want anders?quote:
Je haalt de mop er al bij ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.quote:
Zo fresh dat het nog niet eens op Spotify staat.quote:
Alsof dkut nog vingertquote:
Vandaag releasedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo fresh dat het nog niet eens op Spotify staat.
woooooooooooooo check haar even leip zijn dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.
Zal ze onder je neus duwen straksquote:
Ah, ze houden van spelletjes hier. Kom maar op!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.
Spotify afspeellijsten brah. :$ Hopelijk soon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vandaag releasedstaat wel op Beatport.
ik werd geroepenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Je haalt de mop er al bij ja?![]()
Veel plezier!
Gettin' these girls from dancing with eachother into takin' showers together.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
quote:
Jenga.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ze houden van spelletjes hier. Kom maar op!
Is aanwezig!quote:
Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :squote:
Ook geen probleem hier, zaterdagavond, na een fles wijn en iedereen is yolo!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gettin' these girls from dancing with eachother into takin' showers together.
Leuk. Moet je een drankspel van maken.quote:
hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk. Moet je een drankspel van maken.
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.quote:
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
oh dat is wel beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
Dat overleeft niemandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
8... 4x2. Is te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomen![]()
Morgen even prepareren!
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.quote:
Cute dit. Cute.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.
Nee, alles. Gewoon om het extra smerig te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooien
Nee, echt.quote:
Heb geen real moonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe eens een eigen foto van je real moon
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb geen real moon. Wel een Patek met moonindicator.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Laatste chicks die mij cute noemden heb ik geneukt.
Ook voor het vervolg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?quote:
Je bent zelf kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh my bad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?
Ruikt gewoon fresh hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :s
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besprokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohh my bad.
Dacht dat het topic bedoeld was om je eigen aanwinsten te laten zien.
Zo, dat was snel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ruikt gewoon fresh hoor
En nu ga ik slapen, trusten allemaal![]()
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.quote:
dan snap ik hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besproken. Vandaar dat ik erbij vermeldde dat het niet mijn foto was
.
Wauw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent zelf kort.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt omdat je smerig haar hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.
Dat heeft nog nooit iemand voor me gedaan
Ik vond het lang duren voor haar doenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haar hebben dat zo lang is dat je het moet vasthouden bij het kotsen.
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.quote:
Als manquote:
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als man. Ook al kan je het dan natuurlijk geen 'man' meer noemen
.
Meisjes moeten lang haar hebben.
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.Zoals Nadal.
SICK FUCK!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Kkr.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Zou kroelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
Zou gebruiken als bezem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
Nou nou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
bwehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
zOU UITLACHENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
met je capslock
hahahahahahhahahah
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.quote:
Beetje kinderlijk en drukquote:
Figure of speech, Ado, figure of speech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.
Het is laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Figure of speech, Ado, figure of speech.
Speel een spelletje met chloroquote:
Ik drink hem eruit.quote:
"Gag her until she drops"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Een van mijn favs is toch wel die met 2 shotjes water en 2 vodka (weet niet hoe die heet)
.
quote:
quote:
Jij bent snel tevredenquote:
Ik zeg alleen kinky.quote:
Okay, you are dead.quote:
Dus je hebt er al een bepaald beeld bijquote:
Mja, had je hoger ingeschat. Dat je voor zo easy gingquote:
Little do you knowquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:50 schreef Adolecens het volgende:
Mja, had je hoger ingeschat. Dat je voor zo easy ging
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.
Woow... Die laat ik zo makkelijk aan me voorbijgaan altijd..quote:
Aju.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Maar goed, ik kruip met al mijn smakeloze en te hoog gegrepen humor in bed!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Woow... Die laat ik zo makkelijk aan me voorbijgaan altijd..
Top.quote:
Slim van Sony jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:35 schreef tliciouz het volgende:
PlayStation 4 kost 399 euro, games uitlenen gewoon mogelijk
Ik denk dat ik maar ga switchen naar een ps4.
toch wel ja? ik snap niet waaromquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:35 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik maar ga switchen naar een ps4.
Als je het echt niet lekker vind kun je toch ook brinta proberen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:35 schreef Robophatt het volgende:
Ja naja ben er niet zo braaf mee want als ik naar school moet 's ochtends red ik het niet. Maar als ik wat meer tijd heb wel, zeker als ik 's ochtends wil sporten![]()
Vind het niet lekker trouwens
Ja wissel het een beetje af. Doe er altijd een beetje suikervrije siroop bij dan gaat het wel. Brinta is wel iets lekkerder ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het echt niet lekker vind kun je toch ook brinta proberen?
Ken hetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:37 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdomme, word ik om 7u wakker, een half uur voor de wakker, dus ik denk "JA HEERLIJK NOG EVEN SLAPEN", word ik vervolgens echt mi kanki brak weer wakker. #FML
Neem een kk kruidig sateetje! HA!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:30 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme begint goed vandaagHavermout laten overkoken wat een fucking teringzooi was dat. Kan alleen maar een topdag worden zo.
Oh je bent alweer terechtquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem een kk kruidig sateetje! HA!
[ afbeelding ]
Ja, erg tofquote:
Zaterdag was SEX meet in Arnhem.quote:
Heb je dat 3D gevoel gezien van die wallpaper icm de icons?? Dat is wel echt tof!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:08 schreef BobbyB het volgende:
Oh wow, tot zover de innovatie van Apple. Nu heeft alles veel weg van Windows 8.
Beter bij mij thuisquote:
zou je lakens maar eens verschonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal liggen neuken hier in huis.
Nee ik rol nu elke avond lekker in Bobby zijn opgedroogde sperma.quote:
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik rol nu elke avond lekker in Bobby zijn opgedroogde sperma.
Collega komt net met de beta binnen. Het ziet er in de video mooier uit dan in het echt helaas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat 3D gevoel gezien van die wallpaper icm de icons?? Dat is wel echt tof!![]()
Yup. iOS was best aan een update toe, maar dit is niet echt de goede kant. Ook dat ze nu voor dat platte design gaan en dat overlay ding lijkt ook echt 100% op dat van Android, alleen komt het bij iOS van de onderkantquote:Voor de rest nogal kinderlijk, druk en Windows 8 ja
Waarom zou ik het dan verschonen? Scheelt weer wasmiddel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jezus, lekker bezig julliequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.
Gewoon om zweet en zo eruit te wassen, viespeuk. Of verschoon jij je bed nooit zo lang er geen zaad op komt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik het dan verschonen? Scheelt weer wasmiddel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Scrubt wel lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon om het half jaar nieuw beddengoed koopt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon om zweet en zo eruit te wassen, viespeuk. Of verschoon jij je bed nooit zo lang er geen zaad op komt?
Beta Bobby, vertrouwen hebben!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Collega komt net met de beta binnen. Het ziet er in de video mooier uit dan in het echt helaas.
[..]
Yup. iOS was best aan een update toe, maar dit is niet echt de goede kant. Ook dat ze nu voor dat platte design gaan en dat overlay ding lijkt ook echt 100% op dat van Android, alleen komt het bij iOS van de onderkant
Zoskquote:
Hoezo niet? Droogt lekker op, van die korstenbende. Als je daar lekker in gaat rollen scrubt dat toch?quote:
Matig figuur?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zosk
Die wijven, meh, allemaal hetzelfde matige Britse figuur en hoofd.
Ik heb niet meer gezien dan gezichten en boobs hoor, weenie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zosk
Mensen met een vriendinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:31 schreef BobbyB het volgende:
Het wordt wel steeds erger op FOK!...
Zo hadden FOK!kers vroeger nog fotomodellen als vriendin, nu hebben ze vriendinnen die nog mooier zijn dan fotomodellen.
Nee scrubt helemaal niet. Is veel te zacht. Breekt gelijk bij iets druk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo niet? Droogt lekker op, van die korstenbende. Als je daar lekker in gaat rollen scrubt dat toch?
Zo houd ik mijn huid ook jong
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee scrubt helemaal niet. Is veel te zacht. Breekt gelijk bij iets druk.
Puntige knieën ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zosk
trap ze uit de groepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb over een paar minuten vergadering met mijn projectgroep op skype, maar 2 van die luie flikkers reageren gewoon nergens op.
Op skype ook echt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb over een paar minuten vergadering met mijn projectgroep op skype, maar 2 van die luie flikkers reageren gewoon nergens op.
Ja eerste keer. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Op skype ook echt.De jeugd van tegenwoordig.
stuur ze een buzzerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
quote:
kan wel, als die andere niks doen kun je beter met 2 man zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet en dan ben ik met 1 iemand over.En eentje heeft blijkbaar momenteel rijles.
Ze doen wel iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, als die andere niks doen kun je beter met 2 man zijn
Zeg dat je gaat flashen na afloopquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb je zulk lelijke tieten?quote:
Hoe denk je dat Madonna zover is gekomen? Soms moet je je even over dingen heenzetten om resultaat te boeken,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe die kereltjes eruit zien die het dan te zien krijgen. Naar idee.
Om 9:58u was het over een paar minuten, what gives?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe die kereltjes eruit zien die het dan te zien krijgen. Naar idee.
jij hoeft toch niet naar hun te kijken..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, ben geen hoer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft toch niet naar hun te kijken..
Hehequote:
dat zegt ook niemand.quote:
Mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
HAHAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem een kk kruidig sateetje! HA!
[ afbeelding ]
Gewoon een foto van mozy op het scherm zetten en denken dat hij zit te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zegt ook niemand.
en met je tieten op een cam ben je nog lang geen hoer.
exhibitionist hooguit
schijnbaar, ze is er stil vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hebben ze je al geaccepteerd, Chai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |