Wie wil jij dan weer aaien?quote:
Doe dan :$quote:
Doe dan :$quote:
Niet zeiken over die bloedneus dan HE!quote:
Niet zo baldadig.quote:
Veel plezier met vingeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
Mgoed, ben ff weg.. mwoppp
Want anders?quote:
Je haalt de mop er al bij ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.quote:
Zo fresh dat het nog niet eens op Spotify staat.quote:
Alsof dkut nog vingertquote:
Vandaag releasedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo fresh dat het nog niet eens op Spotify staat.
woooooooooooooo check haar even leip zijn dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.
Zal ze onder je neus duwen straksquote:
Ah, ze houden van spelletjes hier. Kom maar op!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anders kunnen ze morgen puzzelen met jouw lichaamsdelen.
Spotify afspeellijsten brah. :$ Hopelijk soon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vandaag releasedstaat wel op Beatport.
ik werd geroepenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Je haalt de mop er al bij ja?![]()
Veel plezier!
Gettin' these girls from dancing with eachother into takin' showers together.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik niet doen Ado
quote:
Jenga.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ze houden van spelletjes hier. Kom maar op!
Is aanwezig!quote:
Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :squote:
Ook geen probleem hier, zaterdagavond, na een fles wijn en iedereen is yolo!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gettin' these girls from dancing with eachother into takin' showers together.
Leuk. Moet je een drankspel van maken.quote:
hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk. Moet je een drankspel van maken.
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.quote:
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
oh dat is wel beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
Dat overleeft niemandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
8... 4x2. Is te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomen![]()
Morgen even prepareren!
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.quote:
Cute dit. Cute.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.
Nee, alles. Gewoon om het extra smerig te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooien
Nee, echt.quote:
Heb geen real moonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe eens een eigen foto van je real moon
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb geen real moon. Wel een Patek met moonindicator.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Laatste chicks die mij cute noemden heb ik geneukt.
Ook voor het vervolg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?quote:
Je bent zelf kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh my bad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?
Ruikt gewoon fresh hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :s
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besprokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohh my bad.
Dacht dat het topic bedoeld was om je eigen aanwinsten te laten zien.
Zo, dat was snel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ruikt gewoon fresh hoor
En nu ga ik slapen, trusten allemaal![]()
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.quote:
dan snap ik hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besproken. Vandaar dat ik erbij vermeldde dat het niet mijn foto was
.
Wauw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent zelf kort.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt omdat je smerig haar hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.
Dat heeft nog nooit iemand voor me gedaan
Ik vond het lang duren voor haar doenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haar hebben dat zo lang is dat je het moet vasthouden bij het kotsen.
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.quote:
Als manquote:
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als man. Ook al kan je het dan natuurlijk geen 'man' meer noemen
.
Meisjes moeten lang haar hebben.
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.Zoals Nadal.
SICK FUCK!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Kkr.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Zou kroelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
Zou gebruiken als bezem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
Nou nou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
bwehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
zOU UITLACHENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
met je capslock
hahahahahahhahahah
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.quote:
Beetje kinderlijk en drukquote:
Figure of speech, Ado, figure of speech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.
Het is laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Figure of speech, Ado, figure of speech.
Speel een spelletje met chloroquote:
Ik drink hem eruit.quote:
"Gag her until she drops"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Een van mijn favs is toch wel die met 2 shotjes water en 2 vodka (weet niet hoe die heet)
.
quote:
quote:
Jij bent snel tevredenquote:
Ik zeg alleen kinky.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |