Zou gebruiken als bezem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
Nou nou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
bwehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou gebruiken als bezem.
zOU UITLACHENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
met je capslock
hahahahahahhahahah
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.quote:
Beetje kinderlijk en drukquote:
Figure of speech, Ado, figure of speech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je mijn gedachtes dacht, geen idee wat ik daar van zou moeten denken. Laat staan hoe de rest hierover gedacht zou hebben.
Het is laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Figure of speech, Ado, figure of speech.
Speel een spelletje met chloroquote:
Ik drink hem eruit.quote:
"Gag her until she drops"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Een van mijn favs is toch wel die met 2 shotjes water en 2 vodka (weet niet hoe die heet)
.
quote:
quote:
Jij bent snel tevredenquote:
Ik zeg alleen kinky.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |