Ook voor het vervolg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?quote:
Je bent zelf kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh my bad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ik postte hem in dat topic om gewoon te laten zien (is een nieuw model, nog niet eens te koop). Ik heb nooit gezegd dat ik die heb?
Ruikt gewoon fresh hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :s
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besprokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohh my bad.
Dacht dat het topic bedoeld was om je eigen aanwinsten te laten zien.
Zo, dat was snel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ruikt gewoon fresh hoor
En nu ga ik slapen, trusten allemaal![]()
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.quote:
dan snap ik hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar worden ook gewoon horloges in besproken. Vandaar dat ik erbij vermeldde dat het niet mijn foto was
.
Wauw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik houd je haren vast als je kotsend boven de plee hangt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent zelf kort.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt omdat je smerig haar hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.
Dat heeft nog nooit iemand voor me gedaan
Ik vond het lang duren voor haar doenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haar hebben dat zo lang is dat je het moet vasthouden bij het kotsen.
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.quote:
Als manquote:
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als man. Ook al kan je het dan natuurlijk geen 'man' meer noemen
.
Meisjes moeten lang haar hebben.
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ooit euthanasie wil plegen, weet ik je te vinden.
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. Halflang haar bij mannen.Zoals Nadal.
SICK FUCK!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Kkr.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die shit die ik met je levenloze lichaam zou doen..![]()
![]()
Zou kroelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb in Spain een keer zo'n beachlook gerockt van semi-lang haar omdat ik niet naar de kapper durfde daar (:')). Werd er na een tijdje helemaal gek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |