Gatverdamme. :s Van die after period-lucht. :squote:
Ook geen probleem hier, zaterdagavond, na een fles wijn en iedereen is yolo!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gettin' these girls from dancing with eachother into takin' showers together.
Leuk. Moet je een drankspel van maken.quote:
hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk. Moet je een drankspel van maken.
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.quote:
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan gaan er mensen echt in coma als die toren omvalt.
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op elk blokje iets schrijven als 'take a shot' of 'take three shots' of 'social shot'. Deden wij in Engeland altijd.
oh dat is wel beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
Dat overleeft niemandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
En als de toren valt moet je de cup of death leegdrinken. Daar zit een mix van alle alcohol in die je in huis hebt.
8... 4x2. Is te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet met z'n drieën spelen uiteraard. Met acht man is wel te doen.
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beste idee wat ik sinds tijden van je heb vernomen![]()
Morgen even prepareren!
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je drankspelletjes nodig hebt, ben ik je vrouw.
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.quote:
Cute dit. Cute.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Iedereen drinkt jou zo onder de tafel, wat praat je.
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel kksmerig. Bier, vodka, rum, goedkope likeur, wijn, alles.
Nee, alles. Gewoon om het extra smerig te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou dan wel alleen de sterke dranken erin gooien
Nee, echt.quote:
Heb geen real moonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe eens een eigen foto van je real moon
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb geen real moon. Wel een Patek met moonindicator.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Laatste chicks die mij cute noemden heb ik geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |