Ja wissel het een beetje af. Doe er altijd een beetje suikervrije siroop bij dan gaat het wel. Brinta is wel iets lekkerder ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het echt niet lekker vind kun je toch ook brinta proberen?
Ken hetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:37 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdomme, word ik om 7u wakker, een half uur voor de wakker, dus ik denk "JA HEERLIJK NOG EVEN SLAPEN", word ik vervolgens echt mi kanki brak weer wakker. #FML
Neem een kk kruidig sateetje! HA!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:30 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme begint goed vandaagHavermout laten overkoken wat een fucking teringzooi was dat. Kan alleen maar een topdag worden zo.
Oh je bent alweer terechtquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem een kk kruidig sateetje! HA!
[ afbeelding ]
Ja, erg tofquote:
Zaterdag was SEX meet in Arnhem.quote:
Heb je dat 3D gevoel gezien van die wallpaper icm de icons?? Dat is wel echt tof!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:08 schreef BobbyB het volgende:
Oh wow, tot zover de innovatie van Apple. Nu heeft alles veel weg van Windows 8.
Beter bij mij thuisquote:
zou je lakens maar eens verschonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal liggen neuken hier in huis.
Nee ik rol nu elke avond lekker in Bobby zijn opgedroogde sperma.quote:
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik rol nu elke avond lekker in Bobby zijn opgedroogde sperma.
Collega komt net met de beta binnen. Het ziet er in de video mooier uit dan in het echt helaas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat 3D gevoel gezien van die wallpaper icm de icons?? Dat is wel echt tof!![]()
Yup. iOS was best aan een update toe, maar dit is niet echt de goede kant. Ook dat ze nu voor dat platte design gaan en dat overlay ding lijkt ook echt 100% op dat van Android, alleen komt het bij iOS van de onderkantquote:Voor de rest nogal kinderlijk, druk en Windows 8 ja
Waarom zou ik het dan verschonen? Scheelt weer wasmiddel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik rol nu elke avond lekker in Bobby zijn opgedroogde sperma.
Jezus, lekker bezig julliequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas weer verschonen als Bobby weer komt. Kun je tot die tijd genieten van zijn geur en nadat je het verschoond hebt krijg je de geur gelijk weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |