quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden.
quote:
Autistische waarde.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Sentimentele waarde waar je gewoon even overheen walst.
LOOP EENS NIET ZO TE SCHREEUWEN VERDOMME OF MOET IK JE MOND DICHTPLAKKEN OFZOquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
VIND JE DIT AMUSEREND?
DOE HET ZELF DAN OOK NIET.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
LOOP EENS NIET ZO TE SCHREEUWEN VERDOMME OF MOET IK JE MOND DICHTPLAKKEN OFZO
Ga maar krom staanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
DOE HET ZELF DAN OOK NIET.
#stout #kom bestraffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga maar krom staanOok nog het gore lef om tegen te spreken
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
Mocht je willen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
Ik sloeg te hard en missy ligt nu bewusteloos
Nee, ik heb liever dat je gewoon tegen kan stribbelen hoor, veel uitdagenderquote:
Interessant.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat je gewoon tegen kan stribbelen hoor, veel uitdagender
Ja tochquote:
We worden oudquote:
pretty fly for a wi-fiquote:
nee leg eens uitquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
pretty fly for a wi-fi
snap je hem xD
het wi-fi signaal vliegt in de lucht man heb je nooit op school gezeten ofzoquote:
nee ik kon het luikje naar het dak niet vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
het wi-fi signaal vliegt in de lucht man heb je nooit op school gezeten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
toen was ik 14quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |