Neuken?quote:
Nog wat????quote:
JA KOM DAN!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
WAAR WOONDE JE OKALWEER?1!1
owquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
IS MIJ TE VER TREINEN.
quote:
STOMME TRUT!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
IS MIJ TE VER TREINEN.
Kutspel (hihi) man. Na die ontzettend slechte launch nooit meer gespeeld. Weggegooid fucking geld.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow
Minder welIk kan het geduld niet zo goed opbrengen om een goeie regio neer te zetten enzo
stabiel is het nu wel, werkt ook goed, we waren er alleen te snel bijquote:Op maandag 10 juni 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kutspel (hihi) man. Na die ontzettend slechte launch nooit meer gespeeld. Weggegooid fucking geld.
Kijk uit je raam, ik zwaai nu naar je.quote:
Autisten 4 life hé.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stabiel is het nu wel, werkt ook goed, we waren er alleen te snel bij
Maar wat ik zeg, het samenwerken is nu veel belangrijker, valsspelen is niet leuk en samenwerken ben ik niet zo goed in![]()
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kijk uit je raam, ik zwaai nu naar je.
Zoiets jaquote:
Ren er achteraan en film hetquote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!
[..]
Zoiets ja
Je zusje had het kennelijk goed met je.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik zag alleen een huppelmeisje snel giechelend voorbij rennen!!
Tof manquote:Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was vandaag naar Amsterdiggiedam. Morgen en overmorgen moet ik weer. Ik kwam vandaag een stuk of 40 dWc's tegen, en oja, Vas zag ik ook nog. We hebben stiekem zitten zoenen. Niet tegen Mortadella zeggen pls.
Ja daag! Zoveel moeite voor niksquote:
34 en nog single. Die is voor de rest van d'r leven bang voor mannenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je zusje had het kennelijk goed met je.
Ahh bummer.. Maar moeite? Je haalt 'r vast met gemak zo inquote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof man
[..]
Ja daag! Zoveel moeite voor niks
Tackelen, met d'r bakkes vol op de grond laten donderen en terwijl zij zich bekommerd over d'r bloedneus, ruk ik d'r broek richting de enkels en ram hem erinquote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh bummer.. Maar moeite? Je haalt 'r vast met gemak zo in
Wowquote:Op maandag 10 juni 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tackelen, met d'r bakkes vol op de grond laten donderen en terwijl zij zich bekommerd over d'r bloedneus, ruk ik d'r broek richting de enkels en ram hem erin
quote:
JE BENT JALOERS HE!! HA!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |