Op skype ook echt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb over een paar minuten vergadering met mijn projectgroep op skype, maar 2 van die luie flikkers reageren gewoon nergens op.
Ja eerste keer. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Op skype ook echt.De jeugd van tegenwoordig.
stuur ze een buzzerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb over een paar minuten vergadering met mijn projectgroep op skype, maar 2 van die luie flikkers reageren gewoon nergens op.
quote:
kan wel, als die andere niks doen kun je beter met 2 man zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet en dan ben ik met 1 iemand over.En eentje heeft blijkbaar momenteel rijles.
Ze doen wel iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, als die andere niks doen kun je beter met 2 man zijn
Zeg dat je gaat flashen na afloopquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
Heb je zulk lelijke tieten?quote:
Hoe denk je dat Madonna zover is gekomen? Soms moet je je even over dingen heenzetten om resultaat te boeken,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe die kereltjes eruit zien die het dan te zien krijgen. Naar idee.
Om 9:58u was het over een paar minuten, what gives?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe die kereltjes eruit zien die het dan te zien krijgen. Naar idee.
jij hoeft toch niet naar hun te kijken..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, ben geen hoer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft toch niet naar hun te kijken..
Hehequote:
dat zegt ook niemand.quote:
Mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef Chai het volgende:
HAHAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem een kk kruidig sateetje! HA!
[ afbeelding ]
Gewoon een foto van mozy op het scherm zetten en denken dat hij zit te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zegt ook niemand.
en met je tieten op een cam ben je nog lang geen hoer.
exhibitionist hooguit
schijnbaar, ze is er stil vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hebben ze je al geaccepteerd, Chai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |