quote:
hm okequote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja vind ik moeilijk te zeggen. Volgens veel mensen is Heat (licht) favoriet, maar zelf vind ik het echt 50/50. Al denk ik wel dat Heat uiteindelijk gaat winnen.
Baas.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
ben weer free als een bird flip birds op de block
had toppa over tong, 2 weken wat de fock
hossel nog steeds kan je alles verkopen
nieuwe bitch is binne heb die ander late lope
drop meestal 4 maar die niggas willen meer
blaze die goeie kush in de hood is lekker weer
oneindige lines spit je dood ben niet te stoppen
mattie of niet is het nodig zal ik poppen
met zn dooie beesten fetishquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd. Hij is nog kanslozer over Ajax dan jouw JHK grappen.
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjesquote:
Verzin eens een variant.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjes
JR heeft kanker Kaneelstokjes ?quote:
'Jimbo is cool want hij sjoelt.'quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjes
Jimbo haalt Kanonquote:
voor jouquote:
u mad?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
mac pro!!!!!!!!111
Is dat een koffiezetapparaat?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
Wtf is dat voor een vuilensbak?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
Jij snapt het, joden hebben kanker. Jimbo is liefdequote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het is alleen grappig als hij refereert aan joden...
Excuses.
Ik vergeet het. je.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het is alleen grappig als hij refereert aan joden...
Excuses.
Huh. Apart dingquote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
quote:
quote:
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!quote:
Ik dit jaar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er als eerste op vakantie?!!!
Vakantie![]()
Werken
whahhahahaha xd xdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!
kan je tegen dr zeggen dat ik het morgen even overmaak
quote:
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik dit jaar niet. Geen zomervakantie
8 aug hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er als eerste op vakantie?!!!
Vakantie![]()
Werken
krijg ik ook nog geld van mijn moeder?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!
kan je tegen dr zeggen dat ik het morgen even overmaak
Wat voor mysterie?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.
voor twee euro speel ik de naziquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.
Neuh, daar durfde ik niet opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik ook nog geld van mijn moeder?
Balen manquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Satésausquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen manGelukkig eet jij wel regelmatig satesaus van je indische vriendin voor de exotische ervaring
quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo. Mogen mods ook rustig controleren hoor van me.quote:
maar je weet wel wie het is opvallendquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo.
Lekker hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anderhalve week Italie en dan door naar Turkey, ook anderhalve week.
Word je hier zelf niet een beetje moe van ondertussen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo. Mogen mods ook rustig controleren hoor van me.
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.quote:
Waarom een nieuw account eigenlijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.
fijn dat je weer terug bent Hendrik michel frederiksquote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.
HMF woont bij mij in huis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom een nieuw account eigenlijk?
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn dat je weer terug bent Hendrik michel frederiks
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis..
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..quote:
gaat het inmiddels alweer beter met hem?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..
Vlieg over 2.5 week naar Bangkok. Dan 1.5 week cambodja, 2.5 week Laos, paar dagen Bangkok en dan weer terugZin in
6.5 weken!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..
Vlieg over 2.5 week naar Bangkok. Dan 1.5 week cambodja, 2.5 week Laos, paar dagen Bangkok en dan weer terugZin in
Altijd anderen voor je karretje spannenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dus ook dat, als ik een IP-ban krijg, jullie zo vrij willen zijn even mods duidelijk te maken dat ik HMF niet ben.
oke ik geloof hetquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Zat eerder vandaag naast hem op het Erasmus trouwens. We zijn studiegenoten. Hij doet de groeten hier. Maar eigenlijk mag ik niet praten namens gebanden.
Rondreizen, happyshakes drinken en mn duikdiploma halen.quote:
Nee, niet 6.5 wekenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
6.5 weken!Lekker hoor!
Kan me voorstellen dat je d'r zin in hebt!
hoe gaat het inmiddels met zijn hartquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dus ook dat, als ik een IP-ban krijg, jullie zo vrij willen zijn even mods duidelijk te maken dat ik HMF niet ben.
Hmm oké.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rondreizen, happyshakes drinken en mn duikdiploma halen.
medelijden met je hoor. wat een jankermongool is die hmfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, niet 6.5 wekenOver 2 weken weg en dan 4 weken daar
Is weer ontslagen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe gaat het inmiddels met zijn hart
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
medelijden met je hoor. wat een jankermongool is die hmf
Iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dat inderdaad
Nog steeds lekker lang!
Dat is het ook niet waardquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IddKan niet veel langer want dan raak ik mn baan kwijt
al kom je voor hoog niveau ben je niet in de juiste scquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau..
die maat van je is nog erger. ene kanker na de andere. Ik zorg tenminste nog dat de mods niet gaan jankenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau..
Och. HMF zei dat het hier wel prettig vertoeven is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al kom je voor hoog niveau ben je niet in de juiste sc
Kan ik nog niet. Ik moet mijn sollicitatie nog doorsturen. Onlogisch wil graag eerst een grammaticacheck doorvoeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
dood, en in stukjes in de koelkast misschienquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel een HMF bij mij thuis willen hebben.
TRquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dood, en in stukjes in de koelkast misschien
Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel een HMF bij mij thuis willen hebben.
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimboquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
post reportquote:
ik haaaaaat hmfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimbo
Wat heb je tegen HMF?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het scenario is voor eind december![]()
dat is iets tussen onsquote:
Ik had die dag ook al een beroep gedaan op Louis van Gaal om de FA's te overtuigen de gebanden vrij te laten. Als dat al niet werkt, tja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.quote:
hou opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch voor datzelfde havenclubje?
Speel het hier ook niet uit dan. Dit zijn geen grappen meer. Ik zie mijzelf al een stukje HMF op de gril leggen na een uitnodiging van jouw.quote:
Uh,quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.
Pics?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En mn vriendin is GZ psycholoog
HMF deelt wel zijn meest diepe geheimen met jou. Jullie moeten bludbrudders zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
ah dus die ruzie is ontstaan daaroquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.
Roomies dit dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF deelt wel zijn meest diepe geheimen met jou. Jullie moeten bludbrudders zijn.
De baan van Knut is gewoon een complot. Open een BNW topic!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?
Kansloos om een boek over supporters te schrijven? Verder alles goed? Misschien is GC meer wat voor je?quote:
Dat mag je vindenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?
Dit ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je vindenIk vind het wel getuigen van wat clubliefde. Gewoon wat verhaaltjes opschrijven die supporters mee maken door een seizoen heen. Je kan natuurlijk ook een heel seizoen zo'n klappertjes ding op je handen verrot slaan. Of erger, het hele seizoen " jajaluelleaulueajajaa AJAX AMSTERDAM!!! " zingen
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je vindenIk vind het wel getuigen van wat clubliefde. Gewoon wat verhaaltjes opschrijven die supporters mee maken door een seizoen heen. Je kan natuurlijk ook een heel seizoen zo'n klappertjes ding op je handen verrot slaan. Of erger, het hele seizoen " jajaluelleaulueajajaa AJAX AMSTERDAM!!! " zingen
Ja, behoorlijk. Puur een beetje veren in je eigen reet steken. En om zo'n boek te lezen terwijl je er zelf niet bij bent geweest is helemaal kansloos. Ga dan gewoon mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Kansloos om een boek over supporters te schrijven?
Je post begon sterk, maar het tweede deel stond wel erg los van het punt wat je wilde maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neukertje van HMF dan zeker? Die had ook een shitload diploma's. Pasten goed bij elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
In December kap ik er zelf mee omdat mn vriendin dan haar 3e post doctorale studie afrond
Aha.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
In December kap ik er zelf mee omdat mn vriendin dan haar 3e post doctorale studie afrond
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp is het alleen zinnig een boek te lezen als je ergens bij bent geweest? Vaarwel geschiedenisboeken en alle fictieboeken ooit geschreven.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Puur een beetje veren in je eigen reet steken. En om zo'n boek te lezen terwijl je er zelf niet bij bent geweest is helemaal kansloos. Ga dan gewoon mee.
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Neukertje van HMF dan zeker? Die had ook een shitload diploma's. Pasten goed bij elkaar.
Bedankt voor je opbouwende kritiekquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post begon sterk, maar het tweede deel stond wel erg los van het punt wat je wilde maken.
Nee, maar in dit geval wel, zo duur is een seizoenskaart niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Dus als ik je goed begrijp is het alleen zinnig een boek te lezen als je ergens bij bent geweest?
Zelfpijpers hè, die Feyenoorders.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.Te treurig.
Dat kan makkelijk joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
havenclubje, dat kan niet door de beugel.
laat hmf lekker zijn gang gaan manquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.
Je weet dat dit boek gaat om uitwedstrijden? En dat je daar lals Feyenoorder al snel 3000 euro aan kwijt was dit seizoen, als je ook naar Praag en Kiev ging?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval wel, zo duur is een seizoenskaart niet.
Tja, in de herhaling vallen met iets waar de Jostiband nog een betere imitatie van kan geven is minstens net zo treurigquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.Te treurig.
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.
Dan niet is het bijzonder kansloos om de sfeer te willen proefen via zo'n boekquote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Je weet dat dit boek gaat om uitwedstrijden? En dat je daar in Nederland al snel 3000 euro aan kwijt was dit seizoen, als je ook naar Praag en Kiev ging?
Watte?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik haat licht, ik houd van donkere wolken boven mijn hoofd.
Steen in de dop ben jij?
True, ook dat is een slechte eigenschap van je, maar ik beperk me vandaag tot het eerstgenoemde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, in de herhaling vallen met iets waar de Jostiband nog een betere imitatie van kan geven is minstens net zo treurig
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan niet is het bijzonder kansloos om de sfeer te willen proefen via zo'n boekSommige dingen moet je gewoon zelf meemaken, niet in een boek lezen.
Leuk dat je het probeert, jammer dat je faaltquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ook dat is een slechte eigenschap van je, maar ik beperk me vandaag tot het eerstgenoemde.
dus ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch voor datzelfde havenclubje?
Sonyquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat eigenlijk alles tegenwoordig bagger is
vannacht om 3:00 de bagger van sony jongens
Eens.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan voetbal gerelateerde boeken overigens. Veel verder dan plaatjes kijken kom ik dan niet.
Snelle Jellequote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan voetbal gerelateerde boeken overigens. Veel verder dan plaatjes kijken kom ik dan niet.
Oei, een ander aanvallen in plaats van je eigen stelling verdedigen. Dat is zielig zeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.
Ja, logisch argument vanuit jouw perspectief.
heb jij ook een depressie net als jr?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Bam vol op de persoon. Nu is standpunt door iedereen geaccepteerd en aangenomen, dat kan niet anders. Argumenten zijn niet nodig als je iemand maar hard genoeg uitscheldtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.
Ja, logisch argument vanuit jouw perspectief.
Aanval? Nee hoor. Ik geef alleen aan dat je zegt dat je het kansloos vindt om zo'n boek te lezen, terwijl je zelf al je Ajax-ervaringen ook van een tekstbasisinstrument verkrijgt. Dat vind ik, op zijn minst, typerend en een beetje hypocriet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een ander aanvallen in plaats van je eigen stelling verdedigen. Dat is zielig zeg.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Je bent weer een sneller dan ikquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een ander aanvallen in plaats van je eigen stelling verdedigen. Dat is zielig zeg.
Wie scheld ik uit goede vriend? Hebben jullie soms een afwijking aan jullie ogen? En daarnaast lees je compleet over het zeer heldere argument heen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bam vol op de persoon. Nu is standpunt door iedereen geaccepteerd en aangenomen, dat kan niet anders. Argumenten zijn niet nodig als je iemand maar hard genoeg uitscheldt
extreem kansloos, zo'n commentquote:
hmf heeft geen leuke vriendenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Wie scheld ik uit goede vriend? Hebben jullie soms een afwijking aan jullie ogen?
Dit argument. Waarmee de post begon trouwens. Piepiepcalimero's.quote:Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek.
True, ik vond het mooi geformuleerd. Chapeau.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent weer een sneller dan ikmaar mijn post was dan ook wel pakkender
Ga je nog even op het zeer goede argument in wat ik al meermaals maak, maar waar je simpelweg niet op reageert omdat je weet dat ik stiekem gelijk heb?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik vond het mooi geformuleerd. Chapeau.
hand in hand broederquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen band met elkaar?
ik ga niet in op je persoonlijke aanval, nee. Daarvoor moet je in het PSV-topic zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ga je nog even op het zeer goede argument in wat ik al meermaals maak, maar waar je simpelweg niet op reageert omdat je weet dat ik stiekem gelijk heb?
Wat is het argument dan precies? Omdat iemand niet elke uitwedstrijd bezoekt mag hij geen oordeel hebben over een boek?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Aldus:
[..]
Dit argument. Waarmee de post begon trouwens. Piepiepcalimero's.
kop ik de 'je vader is homo' comment in of doe je dat zelfquote:
je bent zelf het syndroom van de gemiddelde PSV'er een aantal jaar terug.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Heel grappig, Ajacieden die zeggen dat ik scheld terwijl ik dat niet doe en die gewoon keihard uitgeluld worden en daarop weigeren te reageren.
Dat was toch het syndroom van de gemiddelde PSV'er een aantal jaar terug?
IK KOP HELEMAAL NIKS MEER IN GODNONDEJU!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kop ik de 'je vader is homo' comment in of doe je dat zelf
Het is geen feit dat jij vrijwel nooit in de ArenA komt?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
ik ga niet in op je persoonlijke aanval, nee.
Achterlijke irrelevante onzin uitbraken en vervolgens als mensen je zat zijn zeggen dat ze uitgeluld zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Heel grappig, Ajacieden die zeggen dat ik scheld terwijl ik dat niet doe en die gewoon keihard uitgeluld worden en daarop weigeren te reageren.
Dat was toch het syndroom van de gemiddelde PSV'er een aantal jaar terug?
kom er elk jaar met de toppers.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Het is geen feit dat jij vrijwel nooit in de ArenA komt?
Het is geen feit dat jij het grootste deel van de informatie over je club via het internet verkrijgt?
En het is geen feit dat dat vrijwel hetzelfde is als het lezen van zo'n boek?
Dat is geen persoonlijke aanval. Wat jij ervaart is geprikkeldheid omdat je weet dat je zojuist helemaal ondersteboven geargumenteerd bent.
Braaaa braaa pow pow pow bliep bliep.
hmf zegt dus ook al bra pow in het echte levenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Het is geen feit dat jij het grootste deel van de informatie over je club via het internet verkrijgt?
Dat is geen persoonlijke aanval. Wat jij ervaart is geprikkeldheid omdat je weet dat je zojuist helemaal ondersteboven geargumenteerd bent.
HMF. De enige user welke zichzelf tot winnaar van iets kan kronenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Dus serieus geen behoefte om inhoudelijk te reageren? Wauw. Ik wist niet dat je zo platgeluld was.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achterlijke irrelevante onzin uitbraken en vervolgens als mensen je zat zijn zeggen dat ze uitgeluld zijn
Was je altijd al zo'n mongool? Ik kan me toch anders herinneren.
Uh, ja, precies hetzelfde jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Het is geen feit dat jij vrijwel nooit in de ArenA komt? Het is geen feit dat jij het grootste deel van de informatie over je club via het internet verkrijgt?En het is geen feit dat dat vrijwel hetzelfde is als het lezen van zo'n boek?
Er zijn mensen welke deze levensfase zo rond hun 8ste aflerenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Dus serieus geen behoefte om inhoudelijk te reageren? Wauw. Ik wist niet dat je zo platgeluld was..
Dat is exact hetzelfde als wat ik eerst zei ja: Zie:quote:
Heb je het boek over Aad de Mos en Jan Boskamp dan niet gekocht na mijn recentie?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij leest al die boeken?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het boek over Aad de Mos en Jan Boskamp dan niet gekocht na mijn recentie?
Ik was sarcastisch, draak.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Dat is exact hetzelfde als wat ik eerst zei ja: Zie:
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek.
hebben die ook een eigen boek?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het boek over Aad de Mos en Jan Boskamp dan niet gekocht na mijn recentie?
Nee, en ook Gijp/Kraaij/Ibrahimovic en Van der Meijde niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken moet ik het doen met de tweets van Aad. Op een gegeven moment komt er een punt in je leven wanneer dat niet meer genoeg is. Dan wil je 'm ook een boek lang aan het woord hebben. Samen met de Boss. De Witte + de witte, echt schitterend.quote:
Ik zou dat nooit kunnen. Ik lees best veel, maar al die biografieën trekken mij totaal niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb vandaag die van hansiehansie uitgelezen
zo erg? Moet hij een nachtje blijven?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sneijder was in shocktoestand nadat hij te horen kreeg dat hij geen aanvoerder meer is.
Dit hoor ik in een interview met hem bij Langs de Lijn.
Einde bericht.
Je bent niet grappig, eierdop.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Sneijder was in shocktoestand nadat hij te horen kreeg dat hij geen aanvoerder meer is.
Dit zag ik in een post van Stjin.
Einde bericht.
Hij moet zich niet aanstellen, niet meer als terecht.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Jammer dat je blijkbaar de inhoudelijke capaciteiten niet hebt om te zien dat:quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, daarom vind ik je ook zo zielig.
Het pijnlijke is dat Van Persie een uur later uitriep dat het aanvoerderschap een hoogtepunt in zijn leven is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dit zag ik in een post van Stjin.
Einde bericht.
naja, ik doe het alleen van mensen die ik bijzonder vind.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit kunnen. Ik lees best veel, maar al die biografieën trekken mij totaal niet.
Terecht dat hij geen aanvoerder meer is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Geld betalenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Hansie boekje is gewoon lekker luchtig, je bent er zo door heen. Zou er verder geen geld voor betalen.
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Hansie boekje is gewoon lekker luchtig, je bent er zo door heen. Zou er verder geen geld voor betalen.
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat Van Persie een uur later uitriep dat het aanvoerderschap een hoogtepunt in zijn leven is.
Volgens mij is het na het vrijetrappen incident nooit meer echt goed tussen die twee gekomen.
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vinden
Knap om deze conclusie te trekken. Daarom ben jij mod en ik niet denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat is
Is ook veruit de beste voetballer die Nederland voortbracht de afgelopen tien jaar. Persie dan he.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat is
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vinden
Houwaartquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.
[..]
Knap om deze conclusie te trekken. Daarom ben jij mod en ik niet denk ik.
Het is een gave.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Best leuke stukjes in de VI.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.
raarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Niemand een comment op de ronde computer van Apple?
Met mooi weer in de tuin lees ik alles.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd over. Waardeloos geschreven.
en dan kom je wel buiten?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mooi weer in de tuin lees ik alles.
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even oplettenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Niemand een comment op de ronde computer van Apple?
Joh serieus? Heb je een link?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publicerenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
niet praktisch in ieder gevalquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een ronde computer?
Wat is het nut?
Ga met je muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Dat je er mee kunt voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Who cares: Chuck Norris op RTL7quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
je hebt er geen eens een ban voor gekregenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publiceren
in dit topic ergens, zoek maarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Joh serieus? Heb je een link?
O ja, ik ben niet HMF trouwens. Aangenaam.
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.quote:
stokken stelen, spreken voor gebanden personen, wat moet ik in godsnaam nog doen om eens een weekje vrijaf te krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt er geen eens een ban voor gekregen
[..]
in dit topic ergens, zoek maar
Werkelijk alle stereotypen komen voorbijquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.
naaktpics van admins posten kun je proberenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stokken stelen, spreken voor gebanden personen, wat moet ik in godsnaam nog doen om eens een weekje vrijaf te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |