vannacht ps3quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Morgen het Nintendo-gedeelte van de E3.
Heb ik daar zin in? Ja.
Bazen spellen komen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
Ik heb meer zin in de Sony presentatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen spellen komen dan.
3d Mario
Mario Kart
Metroid Prime
Zelda Windwaker remake
en nog een paar.
Je doet het verkeerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
godverdommequote:
Nieuwe Smash Bros?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.
Zeldaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen spellen komen dan.
3d Mario
Mario Kart
Metroid Prime
Zelda Windwaker remake
en nog een paar.
zal het mij mn reet roesten.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd.
Vraag: Heb ik daar zin in?
Antwoord: Ja.
Daar heb ik dan ook bijzonder veel zin in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdommemm slaaptekort begint me echt te nadelen
ja ps4 uiteraard!
Ja, idd.quote:
Zet hem aan het eind van elke post.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die- smilie begint een beetje te standaard te worden. die ga ik maar eens afleren.
Jammer dat de WiiU een kutapparaat is. Ik zou graag een nieuwe Super Smash Bros spelen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die- smilie begint een beetje te standaard te worden. die ga ik maar eens afleren.
Die is echt zo vet he. Mijn vriend had het op de Wii en heb het met mijn vrienden helemaal kapot gespeeld..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.
Vind ik nou ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die smile is ok. De bagger die je er iedere keer voor post is het grote probleem.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wii-U is wel tof man. Zolang die controller geen verplichte kost is is een nieuwe Smash Bros prima te spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat de WiiU een kutapparaat is. Ik zou graag een nieuwe Super Smash Bros spelen.
Okquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
gaan we samen kijken ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook bijzonder veel zin in.
[..]
Ja, idd.
Oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil games ook weer leuk vinden
[..]Gewoon voor deze neutrale smiley kiezen
jaar. dan kost het ook geen kut meerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat de WiiU een kutapparaat is. Ik zou graag een nieuwe Super Smash Bros spelen.
Nee sorry, totaal geen behoefte aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
fa
[..]
gaan we samen kijken ?
popcorn en handje vasthouden
kom eens gamen dan boelert,quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil games ook weer leuk vinden
[..]Gewoon voor deze neutrale smiley kiezen
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Tjacka het volgende:
mensen met cor pot in hun UI wat een bazen
valt me wederom weer van je tegenquote:
0300 en ja ook ps4quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Geen PS4? Hoe laat is dat?
Chill. Grote kans dat ik dan weer wakker benquote:
gewoon wakker blijvenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Chill. Grote kans dat ik dan weer wakker ben.
Kan nu toch maar een paar uurtjes achter elkaar slapen.
Nee. Je doet het alweer verkeerd.quote:
MARIOquote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
kinderen volstoppenquote:
Ga je ook wakker blijven voor PS4?quote:
Dat is toc ook een boek?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk 'In Europa' terug van Geert Mak paar jaar terug.
SONIC!quote:
Dit meisjequote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Buitendam die moeder
'We hebben dan een groot probleem, want wij vergeten alles'
Jezus
wie weet...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Sint Maarten bedoelt.
Ik heb vandaag getracht je Raptopic voor 3MIN3M nieuw leven in te blazen. Helaas zijn het een stel cultuurbarbaren hier op Fok!quote:
heatquote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik wou wat over de nba vragen, ik volg die shit nu
welk team hoort dit te winnen?
wil je de bitterballen nog?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kamp met dezelfde vraag, mijn beste.
Ja vind ik moeilijk te zeggen. Volgens veel mensen is Heat (licht) favoriet, maar zelf vind ik het echt 50/50. Al denk ik wel dat Heat uiteindelijk gaat winnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik wou wat over de nba vragen, ik volg die shit nu
welk team hoort dit te winnen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aardig gevonden, snotneus.
Hoezo zo onaardig tegen Tjacka?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aardig gevonden, snotneus.
gore mod is dat zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |