vannacht ps3quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Morgen het Nintendo-gedeelte van de E3.
Heb ik daar zin in? Ja.
Bazen spellen komen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
Ik heb meer zin in de Sony presentatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen spellen komen dan.
3d Mario
Mario Kart
Metroid Prime
Zelda Windwaker remake
en nog een paar.
Je doet het verkeerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heb ik daar zin in? Ja.
godverdommequote:
Nieuwe Smash Bros?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.
Zeldaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen spellen komen dan.
3d Mario
Mario Kart
Metroid Prime
Zelda Windwaker remake
en nog een paar.
zal het mij mn reet roesten.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd.
Vraag: Heb ik daar zin in?
Antwoord: Ja.
Daar heb ik dan ook bijzonder veel zin in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdommemm slaaptekort begint me echt te nadelen
ja ps4 uiteraard!
Ja, idd.quote:
Zet hem aan het eind van elke post.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die- smilie begint een beetje te standaard te worden. die ga ik maar eens afleren.
Jammer dat de WiiU een kutapparaat is. Ik zou graag een nieuwe Super Smash Bros spelen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die- smilie begint een beetje te standaard te worden. die ga ik maar eens afleren.
Die is echt zo vet he. Mijn vriend had het op de Wii en heb het met mijn vrienden helemaal kapot gespeeld..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan vergeet je Brawl nog, de beste van allemaal.
Vind ik nou ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Die smile is ok. De bagger die je er iedere keer voor post is het grote probleem.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wii-U is wel tof man. Zolang die controller geen verplichte kost is is een nieuwe Smash Bros prima te spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat de WiiU een kutapparaat is. Ik zou graag een nieuwe Super Smash Bros spelen.
Okquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |