en dan kom je wel buiten?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mooi weer in de tuin lees ik alles.
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even oplettenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Niemand een comment op de ronde computer van Apple?
Joh serieus? Heb je een link?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publicerenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
niet praktisch in ieder gevalquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een ronde computer?
Wat is het nut?
Ga met je muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Dat je er mee kunt voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Who cares: Chuck Norris op RTL7quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
je hebt er geen eens een ban voor gekregenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publiceren
in dit topic ergens, zoek maarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Joh serieus? Heb je een link?
O ja, ik ben niet HMF trouwens. Aangenaam.
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.quote:
stokken stelen, spreken voor gebanden personen, wat moet ik in godsnaam nog doen om eens een weekje vrijaf te krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt er geen eens een ban voor gekregen
[..]
in dit topic ergens, zoek maar
Werkelijk alle stereotypen komen voorbijquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |