Het pijnlijke is dat Van Persie een uur later uitriep dat het aanvoerderschap een hoogtepunt in zijn leven is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Sneijder was in shocktoestand nadat hij te horen kreeg dat hij geen aanvoerder meer is.
Dit zag ik in een post van Stjin.
Einde bericht.
naja, ik doe het alleen van mensen die ik bijzonder vind.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit kunnen. Ik lees best veel, maar al die biografieën trekken mij totaal niet.
Terecht dat hij geen aanvoerder meer is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sneijder was in shocktoestand nadat hij te horen kreeg dat hij geen aanvoerder meer is.
Dit hoor ik in een interview met hem bij Langs de Lijn.
Einde bericht.
Geld betalenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Hansie boekje is gewoon lekker luchtig, je bent er zo door heen. Zou er verder geen geld voor betalen.
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Hansie boekje is gewoon lekker luchtig, je bent er zo door heen. Zou er verder geen geld voor betalen.
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat Van Persie een uur later uitriep dat het aanvoerderschap een hoogtepunt in zijn leven is.
Volgens mij is het na het vrijetrappen incident nooit meer echt goed tussen die twee gekomen.
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vinden
Knap om deze conclusie te trekken. Daarom ben jij mod en ik niet denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat is
Is ook veruit de beste voetballer die Nederland voortbracht de afgelopen tien jaar. Persie dan he.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
RVP ziet gewoon ook dat Sneijder vreselijk overschat is
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hem gedownload voor de ifap natuurlijk even kijken of ik aad en jan ook kan vinden
Houwaartquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.
[..]
Knap om deze conclusie te trekken. Daarom ben jij mod en ik niet denk ik.
Het is een gave.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu wel een derde Nederlandse trainer tekort, maar ook ik ken zijn naam niet meer.
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Best leuke stukjes in de VI.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik me niet kan voorstellen is dat mensen dat Knipping & Van Duren boek hebben gekocht. Als je die Knipping ooit op tv hebt gezien weet je toch dat daar geen zinnig woord uit kan komen.
raarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Niemand een comment op de ronde computer van Apple?
Met mooi weer in de tuin lees ik alles.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd over. Waardeloos geschreven.
en dan kom je wel buiten?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mooi weer in de tuin lees ik alles.
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even oplettenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Niemand een comment op de ronde computer van Apple?
Joh serieus? Heb je een link?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publicerenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb die foto's allang gepost hmf, wel even opletten
niet praktisch in ieder gevalquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een ronde computer?
Wat is het nut?
Ga met je muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Dat je er mee kunt voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
Who cares: Chuck Norris op RTL7quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het nut?
je hebt er geen eens een ban voor gekregenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten of er misschien weer een stuk tekst is dat ik moet publiceren
in dit topic ergens, zoek maarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Joh serieus? Heb je een link?
O ja, ik ben niet HMF trouwens. Aangenaam.
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.quote:
stokken stelen, spreken voor gebanden personen, wat moet ik in godsnaam nog doen om eens een weekje vrijaf te krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt er geen eens een ban voor gekregen
[..]
in dit topic ergens, zoek maar
Werkelijk alle stereotypen komen voorbijquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis de Chuck Norris hype wel. Toch wel nostalgie voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |