Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.
Roomies dit dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF deelt wel zijn meest diepe geheimen met jou. Jullie moeten bludbrudders zijn.
De baan van Knut is gewoon een complot. Open een BNW topic!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?
Kansloos om een boek over supporters te schrijven? Verder alles goed? Misschien is GC meer wat voor je?quote:
Dat mag je vindenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm... dus eigenlijk is het niet zo heel raar dat het rond december waarschijnlijk ophoudt?
Dit ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je vindenIk vind het wel getuigen van wat clubliefde. Gewoon wat verhaaltjes opschrijven die supporters mee maken door een seizoen heen. Je kan natuurlijk ook een heel seizoen zo'n klappertjes ding op je handen verrot slaan. Of erger, het hele seizoen " jajaluelleaulueajajaa AJAX AMSTERDAM!!! " zingen
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je vindenIk vind het wel getuigen van wat clubliefde. Gewoon wat verhaaltjes opschrijven die supporters mee maken door een seizoen heen. Je kan natuurlijk ook een heel seizoen zo'n klappertjes ding op je handen verrot slaan. Of erger, het hele seizoen " jajaluelleaulueajajaa AJAX AMSTERDAM!!! " zingen
Ja, behoorlijk. Puur een beetje veren in je eigen reet steken. En om zo'n boek te lezen terwijl je er zelf niet bij bent geweest is helemaal kansloos. Ga dan gewoon mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Kansloos om een boek over supporters te schrijven?
Je post begon sterk, maar het tweede deel stond wel erg los van het punt wat je wilde maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neukertje van HMF dan zeker? Die had ook een shitload diploma's. Pasten goed bij elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
In December kap ik er zelf mee omdat mn vriendin dan haar 3e post doctorale studie afrond
Aha.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
In December kap ik er zelf mee omdat mn vriendin dan haar 3e post doctorale studie afrond
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp is het alleen zinnig een boek te lezen als je ergens bij bent geweest? Vaarwel geschiedenisboeken en alle fictieboeken ooit geschreven.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Puur een beetje veren in je eigen reet steken. En om zo'n boek te lezen terwijl je er zelf niet bij bent geweest is helemaal kansloos. Ga dan gewoon mee.
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Neukertje van HMF dan zeker? Die had ook een shitload diploma's. Pasten goed bij elkaar.
Bedankt voor je opbouwende kritiekquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post begon sterk, maar het tweede deel stond wel erg los van het punt wat je wilde maken.
Nee, maar in dit geval wel, zo duur is een seizoenskaart niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Dus als ik je goed begrijp is het alleen zinnig een boek te lezen als je ergens bij bent geweest?
Zelfpijpers hè, die Feyenoorders.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.Te treurig.
Dat kan makkelijk joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
havenclubje, dat kan niet door de beugel.
laat hmf lekker zijn gang gaan manquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.
Je weet dat dit boek gaat om uitwedstrijden? En dat je daar lals Feyenoorder al snel 3000 euro aan kwijt was dit seizoen, als je ook naar Praag en Kiev ging?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval wel, zo duur is een seizoenskaart niet.
Tja, in de herhaling vallen met iets waar de Jostiband nog een betere imitatie van kan geven is minstens net zo treurigquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van het jezelf veren in je kont steken, wat ik aanhaalde.Te treurig.
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... nu begint het wel heel treurig te worden.
Dan niet is het bijzonder kansloos om de sfeer te willen proefen via zo'n boekquote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Je weet dat dit boek gaat om uitwedstrijden? En dat je daar in Nederland al snel 3000 euro aan kwijt was dit seizoen, als je ook naar Praag en Kiev ging?
Watte?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik haat licht, ik houd van donkere wolken boven mijn hoofd.
Steen in de dop ben jij?
True, ook dat is een slechte eigenschap van je, maar ik beperk me vandaag tot het eerstgenoemde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, in de herhaling vallen met iets waar de Jostiband nog een betere imitatie van kan geven is minstens net zo treurig
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan niet is het bijzonder kansloos om de sfeer te willen proefen via zo'n boekSommige dingen moet je gewoon zelf meemaken, niet in een boek lezen.
Leuk dat je het probeert, jammer dat je faaltquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ook dat is een slechte eigenschap van je, maar ik beperk me vandaag tot het eerstgenoemde.
dus ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch voor datzelfde havenclubje?
Sonyquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat eigenlijk alles tegenwoordig bagger is
vannacht om 3:00 de bagger van sony jongens
Eens.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan voetbal gerelateerde boeken overigens. Veel verder dan plaatjes kijken kom ik dan niet.
Snelle Jellequote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan voetbal gerelateerde boeken overigens. Veel verder dan plaatjes kijken kom ik dan niet.
Oei, een ander aanvallen in plaats van je eigen stelling verdedigen. Dat is zielig zeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.
Ja, logisch argument vanuit jouw perspectief.
heb jij ook een depressie net als jr?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat eigenlijk alles tegenwoordig bagger is
vannacht om 3:00 de bagger van sony jongens
Bam vol op de persoon. Nu is standpunt door iedereen geaccepteerd en aangenomen, dat kan niet anders. Argumenten zijn niet nodig als je iemand maar hard genoeg uitscheldtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Aldus de ex-moderator die uitspreekt Ajacied te zijn maar feitelijk gezien alles over zijn club leest op internet, vrijwel gelijkend aan het lezen van zo'n boek. En werkelijk nooit in die grafbak in 020 te vinden is.
Ja, logisch argument vanuit jouw perspectief.
Aanval? Nee hoor. Ik geef alleen aan dat je zegt dat je het kansloos vindt om zo'n boek te lezen, terwijl je zelf al je Ajax-ervaringen ook van een tekstbasisinstrument verkrijgt. Dat vind ik, op zijn minst, typerend en een beetje hypocriet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een ander aanvallen in plaats van je eigen stelling verdedigen. Dat is zielig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |