Altijd anderen voor je karretje spannenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dus ook dat, als ik een IP-ban krijg, jullie zo vrij willen zijn even mods duidelijk te maken dat ik HMF niet ben.
oke ik geloof hetquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Zat eerder vandaag naast hem op het Erasmus trouwens. We zijn studiegenoten. Hij doet de groeten hier. Maar eigenlijk mag ik niet praten namens gebanden.
Rondreizen, happyshakes drinken en mn duikdiploma halen.quote:
Nee, niet 6.5 wekenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
6.5 weken!Lekker hoor!
Kan me voorstellen dat je d'r zin in hebt!
hoe gaat het inmiddels met zijn hartquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dus ook dat, als ik een IP-ban krijg, jullie zo vrij willen zijn even mods duidelijk te maken dat ik HMF niet ben.
Hmm oké.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rondreizen, happyshakes drinken en mn duikdiploma halen.
medelijden met je hoor. wat een jankermongool is die hmfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis..
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, niet 6.5 wekenOver 2 weken weg en dan 4 weken daar
Is weer ontslagen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe gaat het inmiddels met zijn hart
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
medelijden met je hoor. wat een jankermongool is die hmf
Iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dat inderdaad
Nog steeds lekker lang!
Dat is het ook niet waardquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IddKan niet veel langer want dan raak ik mn baan kwijt
al kom je voor hoog niveau ben je niet in de juiste scquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau..
die maat van je is nog erger. ene kanker na de andere. Ik zorg tenminste nog dat de mods niet gaan jankenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Mensen die schelden met kanker zonder het te zeggen, nee die getuigen van hoog niveau..
Och. HMF zei dat het hier wel prettig vertoeven is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al kom je voor hoog niveau ben je niet in de juiste sc
Kan ik nog niet. Ik moet mijn sollicitatie nog doorsturen. Onlogisch wil graag eerst een grammaticacheck doorvoeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
dood, en in stukjes in de koelkast misschienquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel een HMF bij mij thuis willen hebben.
TRquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dood, en in stukjes in de koelkast misschien
Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel een HMF bij mij thuis willen hebben.
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimboquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
post reportquote:
ik haaaaaat hmfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimbo
Wat heb je tegen HMF?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het scenario is voor eind december![]()
dat is iets tussen onsquote:
Ik had die dag ook al een beroep gedaan op Louis van Gaal om de FA's te overtuigen de gebanden vrij te laten. Als dat al niet werkt, tja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.quote:
hou opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch voor datzelfde havenclubje?
Speel het hier ook niet uit dan. Dit zijn geen grappen meer. Ik zie mijzelf al een stukje HMF op de gril leggen na een uitnodiging van jouw.quote:
Uh,quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.
Pics?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En mn vriendin is GZ psycholoog
HMF deelt wel zijn meest diepe geheimen met jou. Jullie moeten bludbrudders zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
ah dus die ruzie is ontstaan daaroquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |