Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ook wel een HMF bij mij thuis willen hebben.
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimboquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dood, en in stukjes in de koelkast misschien
post reportquote:
ik haaaaaat hmfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat jij hem niet heel aardig vind jimbo
Wat heb je tegen HMF?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dood, en in stukjes in de koelkast misschien
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het scenario is voor eind december![]()
dat is iets tussen onsquote:
Ik had die dag ook al een beroep gedaan op Louis van Gaal om de FA's te overtuigen de gebanden vrij te laten. Als dat al niet werkt, tja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of de revolutie nog iets opgeleverd heeft, of dat hij weer de stok achterover moet drukken of dat iemand die stok voor niemand gejat heeft.
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.quote:
hou opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch voor datzelfde havenclubje?
Speel het hier ook niet uit dan. Dit zijn geen grappen meer. Ik zie mijzelf al een stukje HMF op de gril leggen na een uitnodiging van jouw.quote:
Uh,quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller en doe ik opleiding tot RA. Eigenlijk weet niemand wat ik doe en krijg ik betaald om te fokken.
Pics?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En mn vriendin is GZ psycholoog
HMF deelt wel zijn meest diepe geheimen met jou. Jullie moeten bludbrudders zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
ah dus die ruzie is ontstaan daaroquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Breek je been O wacht, dat ging al aardig op DGH zegt hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |