quote:
hm okequote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja vind ik moeilijk te zeggen. Volgens veel mensen is Heat (licht) favoriet, maar zelf vind ik het echt 50/50. Al denk ik wel dat Heat uiteindelijk gaat winnen.
Baas.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
ben weer free als een bird flip birds op de block
had toppa over tong, 2 weken wat de fock
hossel nog steeds kan je alles verkopen
nieuwe bitch is binne heb die ander late lope
drop meestal 4 maar die niggas willen meer
blaze die goeie kush in de hood is lekker weer
oneindige lines spit je dood ben niet te stoppen
mattie of niet is het nodig zal ik poppen
met zn dooie beesten fetishquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd. Hij is nog kanslozer over Ajax dan jouw JHK grappen.
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjesquote:
Verzin eens een variant.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjes
JR heeft kanker Kaneelstokjes ?quote:
'Jimbo is cool want hij sjoelt.'quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil mn naam in TT , dan maar met koekjes
Jimbo haalt Kanonquote:
voor jouquote:
u mad?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
mac pro!!!!!!!!111
Is dat een koffiezetapparaat?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
Wtf is dat voor een vuilensbak?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
Jij snapt het, joden hebben kanker. Jimbo is liefdequote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het is alleen grappig als hij refereert aan joden...
Excuses.
Ik vergeet het. je.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het is alleen grappig als hij refereert aan joden...
Excuses.
Huh. Apart dingquote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
mac pro!!!!!!!!111
quote:
quote:
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!quote:
Ik dit jaar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er als eerste op vakantie?!!!
Vakantie![]()
Werken
whahhahahaha xd xdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!
kan je tegen dr zeggen dat ik het morgen even overmaak
quote:
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik dit jaar niet. Geen zomervakantie
8 aug hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er als eerste op vakantie?!!!
Vakantie![]()
Werken
krijg ik ook nog geld van mijn moeder?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh fuck helemaal vergeten, ik moet je moeders factuur nog betalen!
kan je tegen dr zeggen dat ik het morgen even overmaak
Wat voor mysterie?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.
voor twee euro speel ik de naziquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het mysterie achter jouw account.
Neuh, daar durfde ik niet opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik ook nog geld van mijn moeder?
Balen manquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Satésausquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen manGelukkig eet jij wel regelmatig satesaus van je indische vriendin voor de exotische ervaring
quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo. Mogen mods ook rustig controleren hoor van me.quote:
maar je weet wel wie het is opvallendquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo.
Lekker hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anderhalve week Italie en dan door naar Turkey, ook anderhalve week.
Word je hier zelf niet een beetje moe van ondertussen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik lees net topics terug en zie dat een of andere strootmanidolate maniak impliceert dat mijn overdaad aan smilies aangeeft dat ik HMF ben. Nou, dat is niet zo. Mogen mods ook rustig controleren hoor van me.
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.quote:
Waarom een nieuw account eigenlijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.
fijn dat je weer terug bent Hendrik michel frederiksquote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik mag hier niet al langer meelezen? Zit al wat jaartjes op Fok! hoor. Nu alleen even een account aangemaakt opnieuw.
HMF woont bij mij in huis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom een nieuw account eigenlijk?
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn dat je weer terug bent Hendrik michel frederiks
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis..
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..quote:
gaat het inmiddels alweer beter met hem?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben HMF niet. Woon wel bij hem in huis..
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..
Vlieg over 2.5 week naar Bangkok. Dan 1.5 week cambodja, 2.5 week Laos, paar dagen Bangkok en dan weer terugZin in
6.5 weken!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Staat ook wel hoog op mn todo list, pompei enzo..
Vlieg over 2.5 week naar Bangkok. Dan 1.5 week cambodja, 2.5 week Laos, paar dagen Bangkok en dan weer terugZin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |