quote:
Mkrquote:
No nog twee weekjes ofzo geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Right back at ya. Heb je al vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek hoe dat in elkaar zit, hoor.
Fobo/pmquote:
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat dit jaloezie is.Dit is gewoon pure haat.
Gelukkig maarquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaal geen zwaar leven
quote:
Maar seriously, waarom dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.
Hier zit wel een kern van waarheid in, ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Machtig mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek hoe dat in elkaar zit, hoor._Fonzquote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fobo/pmhelemaal waus.. Beetje Fokr/Jullie 2.0
![]()
Snap sowieso niet waarom je dan meteen jaloers moet zijn nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja, sorryquote:
hm, dat klopt niet, ik zal even vertellen dat ik vandaag alleen heb gelezen, gefokt en hayday heb gespeeld verder.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maarsoms lijkt het zo
[..]Nee.
Spanning of zo. Leuk vinden om succesvol relletjes uit te lokken. Iets eigenhandig in gang zetten.quote:
Fair enough. Het heeft hier in ieder geval voor leuke dinnerconversations gezorgdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Spanning of zo. Leuk vinden om succesvol relletjes uit te lokken. Iets eigenhandig in gang zetten.
Simpel, ik heb een lichte aversie jegens jou en uit dat op een ludieke humorvolle manierquote:
Sterke film.quote:
Op zich vond ik het ook wel een interessante vraag. Op dat gebied hanteer je onbewust al gauw een soort dubbele moraal.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fair enough. Het heeft hier in ieder geval voor leuke dinnerconversations gezorgd
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar he.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Simpel, ik heb een lichte aversie jegens jou en uit dat op een ludieke humorvolle manier.
Ja. Wat is hayday?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, dat klopt niet, ik zal even vertellen dat ik vandaag alleen heb gelezen, gefokt en hayday heb gespeeld verder.
Helpt dat?
Wisselend. Vind waajfaaj eigenlijk duidelijker, bij wiefie ontstaat er toch gauw spraakverwarring.quote:
Wifeyquote:
wat kan je anders bedoelen met wiefiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wisselend. Vind waajfaaj eigenlijk duidelijker, bij wiefie ontstaat er toch gauw spraakverwarring.
Betekent 'dame' in chai haar dorp.quote:
quote:
Kenk eem oe wiefie bruuk'n?quote:
Dat versta je eerder verkeerd is mijn ervaring.quote:
Ben jij een eckte Grunner eigenlijk?quote:
Mijn liefde voor haat is euforischquote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar he.
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een eckte Grunner eigenlijk?
Dat je woorden net zo kan uitspreken als dat meisje op 4:27 hier.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.
Of je dat gekke taaltje ook spreekt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.
Jezusquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je woorden net zo kan uitspreken als dat meisje op 4:27 hier.
Nee niet echt.. niemand in mijn familie praat ook plat.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je dat gekke taaltje ook spreekt.
MySQL "mag" je volgens mij op beide manieren uitspreken?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
- wie fie
- rou ter (ipv roeter)
- " = shift 2 (uit Commodore 64 tijd, dat ding heet bij mij nog steeds shift 2)
- viezeline
- myeskuel ipv mysequel
- engeeieeniks ipv engineiks
Router, (My) EsQueEl en Engine X zijn gewoon goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
- wie fie
- rou ter (ipv roeter)
- " = shift 2 (uit Commodore 64 tijd, dat ding heet bij mij nog steeds shift 2)
- viezeline
- myeskuel ipv mysequel
- engeeieeniks ipv engineiks
hm, ik vind het niet zo humorvol eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Simpel, ik heb een lichte aversie jegens jou en uit dat op een ludieke humorvolle manier.
Ik had je als eerste date meegenomen naar een optreden.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toch grappig hoe in bijna al onze gesprekken quotes van Steen uitgelokt lijken te worden.
Nee, maar jij snapt er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, ik vind het niet zo humorvol eigenlijk
Wat wordt dit een tragisch Romeo en Juliet verhaal zo. "Sorry lieverd, maar onze liefde kan niet bestaan, ik ben al beloofd aan een ander..."quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had je als eerste date meegenomen naar een optreden.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, maar jij snapt er ook niet zoveel van.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
ik houd gewoon niet van dat soort humor. Valt niet zoveel aan te snappen, misschien is dat het probleem.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, maar jij snapt er ook niet zoveel van.
sorryquote:
Ja, goed, als iedereen het kan waarderen inclusief het 'slachtoffer' ligt het toch echt aan jouquote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd gewoon niet van dat soort humor. Valt niet zoveel aan te snappen, misschien is dat het probleem.
Hahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik vind het gewoon leuk, beetje tijdverdrijf, mn graan oogsten, taarten bakken en vrachten laden
Ze is jaloers.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, goed, als iedereen het kan waarderen inclusief het 'slachtoffer' ligt het toch echt aan jou.
Dat komt met name door het liedje. Heb hem echt 3x geluisterdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, goed, als iedereen het kan waarderen inclusief het 'slachtoffer' ligt het toch echt aan jou.
ik zei toch ook niet dat het niet aan mij ligt?!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:
Kom hem wel een keer live spelenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat komt met name door het liedje. Heb hem echt 3x geluisterd
Meid, ik ben er kapot van.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet dat het niet aan mij ligt?!ik vind het gewoon niet grappig.
Kennelijk vind je dat heel ergsorry daarvoor
Werk je bij de politie dan?quote:
Ben wel een beetje klaar met m iigquote:
Mkrquote:
ik heb geen idee wie dat is ^^quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mkr
En ik schrok zojuist van de staart van m'n kat
Houden zoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie dat is ^^
Ik schrok laatst ook van de kat. Volgens mij doen ze dat expres
Mensen die een burgerarrest doenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedere burger kan iemand aanhouden als hij/zij diegene op heterdaad betrapt.
Ja hij is triestquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met m iigHeel apart
Ja.. Nja, m even verwezen naar de info in m'n fobo iig, maar dat mocht blijkbaar niet batenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hij is triestheb je hem wel verteld dat je lesbisch bent dan?
Zie je het al voor je, dat je een 14 jarige een pakje kauwgom in zijn jas ziet stoppen terwijl jij de vloer aan het vegen bent bij de AH. En danquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die een burgerarrest doen.
Ik zal jou eens aanhouden wegens tippelen wanneer ik je zie lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedere burger kan iemand aanhouden als hij/zij diegene op heterdaad betrapt.
Ik loop naar de beveiliging toe, vraag om een vloeitje en bouw dan een jonko die ik in de kantine oprook.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, dat je een 14 jarige een pakje kauwgom in zijn jas ziet stoppen terwijl jij de vloer aan het vegen bent bij de AH. En dan. Tegen de grond drukken
? Of gewoon "leg je dat pakje even terug, jongeman?".
Je word steeds irritanter.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanhouden wegens tippelen wanneer ik je zie lopen.
Jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die een burgerarrest doen.
Ik zou echt nooit de held spelen en eventueel m'n leven (en hood repquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jajongen uit mijn klas heeft dat gedaan, bij de AH waar hij werkte had iemand koffie gestolen. Was hij achter hem aan gerend en hem aangehouden, heel stoer erover doen enzo
We zijn nog even langs de AH gegaan vlakbij je huis, maar niemand herkent helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop naar de beveiliging toe, vraag om een vloeitje en bouw dan een jonko die ik in de kantine oprook.
Zou als ik bijvoorbeeld iemand uit een winkel zie rennen met een medewerker er achteraan hem/haar wel tegenhoudenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jajongen uit mijn klas heeft dat gedaan, bij de AH waar hij werkte had iemand koffie gestolen. Was hij achter hem aan gerend en hem aangehouden, heel stoer erover doen enzo
Bedankt voor de verbetering iigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra wat zou zijn response zijn op jouw post.
kquote:
Stoere praat voor iemand die de basisregels niet eens beheerstquote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een spelfout is als ik drokne ga typen, dit is een grammaticale fout.
En als het een "grammaticale fout" was geweest was het zeker een "typefoutje"quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een spelfout is als ik drokne ga typen, dit is een grammaticale fout.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Stoere praat voor iemand die de basisregels niet eens beheerst.
Is het nu de bedoeling dat ik moet lachen om deze slechte grap?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanhouden wegens tippelen wanneer ik je zie lopen.
Moest glimlachen om deze postquote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat ik moet lachen om deze slechte grap?
Dat heb ik zelf al smakelijk gedaanquote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat ik moet lachen om deze slechte grap?
Jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vroeg me net ineens af of dieren ook autistisch kunnen zijn, of bijvoorbeeld psychoses kunnen krijgen.
Vreemd dat je jezelf dat afvraagt terwijl je op FOK! zit.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vroeg me net ineens af of dieren ook autistisch kunnen zijn, of bijvoorbeeld psychoses kunnen krijgen.
Noem je Chai nou een teef?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemd dat je jezelf dat afvraagt terwijl je op FOK! zit.
Slaap lekker straksquote:
wowquote:
Ben je dronkenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef VeerEli het volgende:
He flikkers hihihihihihihihihihhihihihihihihih
Jammer.quote:
Gedraag je gewoon eens.. Het lieve meisjes-imago past beter bij jequote:
Scherp je nagels, we hebben weer iemand die gecorrigeerd moet wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon eens.. Het lieve meisjes-imago past beter bij je
Net nog bijgepunt, I'm good to goquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Scherp je nagels, we hebben weer iemand die gecorrigeerd moet worden.
Geef geen neukquote:Op zondag 9 juni 2013 22:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' smiley te vaak tegenwoordig. Daarmee verliest het haar kracht.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef geen neuk
Ik glimlach gewoon veel, laat me ;s
Ja, METAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL \m/quote:
Teringquote:
kennissen van mij hadden een psychotische kat ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pls.quote:
Hahahahahahahahahahahahquote:
quote:
Mooi roze is niet lelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
http://www.jijhebtgeen.nl/idee%20van%20ph
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet dan?
http://www.jijhebtgeen.nl/caffia
http://www.jijhebtgeen.nl/piemelquote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
http://www.jijhebtgeen.nl/klokje
Dacht ik eh?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
http://www.jijhebtgeen.nl/piemel
En gvd wat een bazensite_!
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dacht ik eh?Nogmaals met alle eer voor Bobby. Die jongen is echt het toppunt van geweldigheid
Ik buig mij voor hem neer, wat ik al vaker deed op een niet-vieze manier
Jij hebt geen libidoquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.jijhebtgeen.nl/ Zo krijg je wat random shizzle
Hadden we t nog over inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Had random functie al ontdekt. Vereerd dat 'klokje' erin zit
Ja dat komt nog wel een keerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moet eigenlijk nog een plaatjesgenerator in, die automagisch een jpgje genereert met je tekst + pica
Nietquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. het is ineens alweer bijna 1 uur.
Fuuuuuu
Waarom moet je dat nou weer zeggenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. het is ineens alweer bijna 1 uur.
Fuuuuuu
Dat kun je ook in 10 minutenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat komt nog wel een keerheb dit net in 10 minuten in elkaar gezet
Oh ja.. sorry.. tijd bestaat niet.quote:
Ga van je kloon af. Je UI maakt me opgewondenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer zeggen
Ja pardon, ik schrok er zelf vanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer zeggen
Waar heb je het over?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ga van je kloon af. Je UI maakt me opgewonden![]()
![]()
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelenquote:
Komt allemaal goedquote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pardon, ik schrok er zelf van
Ik vind het mooi voor nuquote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelen
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelen
Lelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.jijhebtgeen.nl
http://jijhebtgeen.nl/jezusquote:
Hij doet het weer. Ik ging iets te wild met mijn pijltjes toetsen waardoor ik perongeluk ging rebootenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.jijhebtgeen.nl
Kreeg net jijhebtgeensletje.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Lelijk
[..]
http://jijhebtgeen.nl/jezus
Ja verzin zequote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
[..]
Ik vind het mooi voor nu
En binnenkort eerst nog maar wat extra woordenBen blij, valt het op?
OH VUILE SLATTTT!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg net jijhebtgeensletje.
Die heb ik wel.
Oh tofquote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja verzin zeAlles wat je nu invoert word wel opgeslagen, maar nog niet automatisch weergegeven maar dat komt nog
Weet ik. Is ook nog niet beveiligd oid. Heb hier ook geen fatsoenlijke editor dus heb het in nano zitten typen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
Bobby:
htmlspecialchars(); voor je userinput echo'ed :-P
vi(m) > nanoquote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook nog niet beveiligd oid. Heb hier ook geen fatsoenlijke editor dus heb het in nano zitten typen.
Het is voor de fun, dan ga ik niet zoveel aandacht geven aan dat soort dingenquote:Op maandag 10 juni 2013 01:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
vi(m) > nano
Maar het is een regel. htmlspecialchars($var); in je code en fixed.
jaren lang tegen die pizzakop van 2nutz moeten kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
De deur bij werk binnen stappen gelijk een papier in je handen gedrukt dat je NU op de bedrijfsfoto moet... op maandagochtenden daar dan jaren tegen aan kijken
gewoon die hoge zeik stem van panzer erbij bedenken.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
jaren lang tegen die pizzakop van 2nutz moeten kijken
[ afbeelding ]
Oh dacht meer aan iets wat lijkt op het lieve piepmiauwtje van onze kleinste kat.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon die hoge zeik stem van panzer erbij bedenken.
zo klinkt panzer ookquote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan iets wat lijkt op het lieve piepmiauwtje van onze kleinste kat.
niet weten van mijn libidoquote:Op maandag 10 juni 2013 01:09 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
Jullie hebben geen appelsap
Nu ga ik plassen
Dat weet heel FOK! inmiddels hoorquote:
onverzadigbaarquote:
je moet eens weten wat er achter de coulissen besproken wordquote:
early morning, stoned pimp is herequote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Early in tha mornin', morning peeps.
Early in the morningquote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Jij hebt gewoon geen schaamtequote:
zo early is het niet meer hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Voor mij wel.Jij op werk nu?
Valt ook tegen na 2 dagen weekend hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.
goeiemorgen
Oh ja, ik lig nog in bed, moet weliswaar straks weg, maar lig nu nog in bed terwijl jij daar bentquote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.
goeiemorgen
afgelopen dagen genoeg geslapenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh ja, ik lig nog in bed, moet weliswaar straks weg, maar lig nu nog in bed terwijl jij daar bent. Nee maar succes met wat je moet doen.
luiwammesquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh ja, ik lig nog in bed,
Totaal niet, het is welverdiend.quote:
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Totaal niet, het is welverdiend.
want¿quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Totaal niet, het is welverdiend.
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?
Ik kan niet geloven dat je dit echt getypt hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.
Of de levensstijl past dan niet bij je.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.
Mis ik iets?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je dit echt getypt hebt.
Kan, kan. Maar soms wil je gewoon iets. Ook al is het niet goed.quote:
Gelukkig kan ik het prima hebben.quote:
Onzin, had wel wat betere dingen te doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?
heb je CY wel eens gezien¿quote:Op maandag 10 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Val je niet op afgetrainde dames eigenlijk?
Niet?! Dacht dat iedereen die foto's wel gezien had.quote:
Nee, alleen gezicht en een volledige foto maar die was niet zo duidelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet?! Dacht dat iedereen die foto's wel gezien had.
aha, daarom dat 4EBE altijd zwart draagt.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, hoezoMaar met kleding aan is onderscheid tussen slank/afgetraind moeilijk te maken.
Staan in KPD.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, alleen gezicht en een volledige foto maar die was niet zo duidelijk.
Link? Of staan die niet op foks.
Als ze geel droeg zou iedereen denken dat ze pac-man was.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
aha, daarom dat 4EBE altijd zwart draagt.
Niet in het bijzonder ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Val je niet op afgetrainde dames eigenlijk?
Mooie post.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder ofzo.Maar als je als meisje dik of erg mollig bent en daar helemaal 'comfortable' mee bent, dan kun je het bij mij wel schudden, dat heb ik altijd al gevonden.
Geen "vrouwen komen in allerlei maten, meer vlees, brede bouw, dit dat", je bent gewoon ongezond, ksst. Vind dat er zo zelfminachtend, onaantrekkelijk en onverzorgd eruit zien. Wordt hem niet.
Ik val op soft & firm met curves.
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vind je het wel ok?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder ofzo.Maar als je als meisje dik of erg mollig bent en daar helemaal 'comfortable' mee bent, dan kun je het bij mij wel schudden, dat heb ik altijd al gevonden.
vindtquote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vindt je het wel ok?
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.quote:
Ik geloof ook niet dat ik er heel afgetraind uit zie. Wel sportief, maar meer ook niet. En ik heb m'n bouw idd mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
cy is gewoon dun van zichzelf, dat noem ik niet meteen afgetraind
Ik vind wanneer je echt (wat) spieren enzo ziet zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Chai het volgende:
Wanneer is een vrouw afgetraind dan? Alleen bij per se een heel laag vetpercentage?
Samen te vatten met het volgende: fit.quote:
Een beetje onzekerheid is schattig, maar wanneer het gewoon neigt naar zelfhaat ben ik ook snel weer weg. De gemotiveerde instelling is dan wel weer een plus, maar dan moet er wel iets van terechtkomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vind je het wel ok?
okquote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Net patientengesprekken geoefend. Wist bij god niet wat ze had en klapte volledig dichtWel te horen gekregen dat ik heel empathisch en professioneel overkwam, maar toch, feelsbadman. Voor morgen maar even flink blokken, zorgen dat ik alle mogelijke diagnoses uit m'n hoofd weet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er heel afgetraind uit zie. Wel sportief, maar meer ook niet. En ik heb m'n bouw idd mee.
Kutwijf, laat me nou, heb Mur toch even beetje te grazen kunnen nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutwijf, laat me nou, heb Mur toch even beetje te grazen kunnen nemen.
Zal jou eens te grazen nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hee, expliciet verwijzen naar KPD zodat Mur daar lekker kan gaan zoeken kan nog steeds niet op prijs gesteld worden door CY. Die heeft misschien spijt of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JackieBrown?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is CY zo'n JackieBrown/Sinos gevalletje?
Nee, CY is 100 keer vriendelijker/aardiger dan Sinosquote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Had het niet over hoe ze als persoon warenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, CY is 100 keer vriendelijker/aardiger dan Sinos
in welk opzicht?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zal jou eens laten grazen.quote:
Ze staat heel niet in KPD, gekke Chai.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, expliciet verwijzen naar KPD zodat Mur daar lekker kan gaan zoeken kan nog steeds niet op prijs gesteld worden door CY. Die heeft misschien spijt of zo.
Thanks sweetie!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.
Yeah, anders lijk je al snel gewoon dik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Chai het volgende:
Wanneer is een vrouw afgetraind dan? Alleen bij per se een heel laag vetpercentage?
Armpjes is bijzonder weinig aan getraind.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
cy is gewoon dun van zichzelf, dat noem ik niet meteen afgetraind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit mag ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini obliques!
CY moet meer pullups doen.
sinos was soms ook aardigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die hebben dus (half)naaktfoto's gepost in KPD vroegah en werden er steeds op geattendeerd in de SC's.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens laten grazen.
[..]
Ze staat heel niet in KPD, gekke Chai.
ze had me al te grazen genomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.
Ja weet ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had me al te grazen genomen.Je kan weer normaal doen.
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.quote:
Ew. :squote:
Ik snap het niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.
Heb het Sinos verhaal ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.
Weet nog wel dat ze ooit haar boobies in S&G had gepost en de URL was een Facebook foto URL.Dus ik even naar haar profiel. Volgens mij had ze die foto op FB geupload en dan meteen op private gezet ofzo, zodat niemand anders hem zonder de link kon zien en het een soort van imgur was.
Lollerquote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.
Weet nog wel dat ze ooit haar boobies in S&G had gepost en de URL was een Facebook foto URL.Dus ik even naar haar profiel. Volgens mij had ze die foto op FB geupload en dan meteen op private gezet ofzo, zodat niemand anders hem zonder de link kon zien en het een soort van imgur was.
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het Sinos verhaal ook nooit gesnapt.![]()
Ineens foto's van haar hoofd hier en ze was weg.
Oh daar begin ik niet aan. Hoewel ik Gorz nog steeds wel een bumpic verschuldigd ben, maar dat kan prima met kleren aanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hebben dus (half)naaktfoto's gepost in KPD vroegah en werden er steeds op geattendeerd in de SC's.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Armpjes is bijzonder weinig aan getraind.Maar inderdaad, she on that slender time. Tengerder dan waar ik normaal voor zou gaan, maar ze is dan ook langer. Benen/buik/bum ook niets aan veranderen, mooie shape, firmness, zachtheid en ook genoeg definitie.
Zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit mag ook nog.Pullups zijn niet m'n strong suit idd. Maar wees blij, naast mij lijk je nog breder. Kan overigens het eerste plaatje niet zien, doe eens Whatsappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini obliques!
CY moet meer pullups doen.
snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat waren wel haar eigen foto's maar vanuit goeie hoeken enzo toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.
Dit ja. Niets bijzonders aan, alleen zien dat mensen zo verbaasd zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar alsof het iets nieuws was dat dat gebeurde. Alsof privacy nog bestaat.
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.
Ja. Privé dingen gewoon communiceren via post.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]haha.
Maar alsof het iets nieuws was dat dat gebeurde. Alsof privacy nog bestaat.
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.
Ik kan niet eens shoppen, helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.
Ja maar als je ziet hoeveel verschil meisjes van 13 al kunnen maken met de juiste hoek/positie en licht. Gewoon zonder shoppen, maar wel heel veel positiever dan de werkelijkheid.quote:
Waarom verbaast mij dit niet.quote:
Dus dat was het bij haar?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.
Wil wel keer met jou shoppen. Bikini's, bij voorkeur.quote:
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.
Nee, ze had juist sproeten op die foto volgens mij. En van die felblauwe ogen en zo'n scheef lachje, en op die andere foto's zag ze er uit als een totaal ander persoonquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.
Was geen sproet ofzo op te zien.
Idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoIk vind dr srs niet lelijk ofzo, ook niet knap maar toch.
Gewoon altijd heel veel maken en dan de beste uitkiezen toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef Robophatt het volgende:
Naja neem aan dat iedereen als die een foto van zichzelf maakt wel probeert er zo goed mogelijk op te staan? Zonder dat het onrealistisch wordt iig.
Ja precies, beetje lipjes tuiten enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon altijd heel veel maken en dan de beste uitkiezen toch.
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto makenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet hoeveel verschil meisjes van 13 al kunnen maken met de juiste hoek/positie en licht. Gewoon zonder shoppen, maar wel heel veel positiever dan de werkelijkheid.
Ik heb gewoon nog nooit met photoshop gewerkt, that's allquote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dit niet.Zou me niets verbazen als alles > iPad te ingewikkeld voor jou wordt.
Inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon een foto van iemand anders gebruiken.
De meeste mensen kunnen niet met photoshop omgaan hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto maken
[..]
Ik heb gewoon nog nooit met photoshop gewerkt, that's all
Om subtiel je tietjes te showen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto maken
Als je geen puisten op je lichaam hebt, kun je ook gewoon beiden zijn. Alleen irl valt die puisterige nerdkop veel meer op dan hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaadin het echt gewoon een puisterig nerdje maar op de FOK!s een ripped adonis zijn
.
ik wist niet eens dat ze sproeten had voor ik die fotos zag.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ze had juist sproeten op die foto volgens mij. En van die felblauwe ogen en zo'n scheef lachje, en op die andere foto's zag ze er uit als een totaal ander persoon.
Mwah, ik zou er niet overheen gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoIk vind dr srs niet lelijk ofzo, ook niet knap maar toch.
Dat wilde ik ook, maar 1 keer foute google linkje gepost van eenofandere klapjosti kraker en nu zit ik er aan vast.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaadin het echt gewoon een puisterig nerdje maar op de FOK!s een ripped adonis zijn
.
Zo gemakkelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
.
Zelfs die achterlijke shit zou ik nog niet weten te vinden in photoshopquote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen niet met photoshop omgaan hoorDat is waarom het altijd zo overduidelijk is wanneer ze het toch doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |