Ja dat komt nog wel een keerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moet eigenlijk nog een plaatjesgenerator in, die automagisch een jpgje genereert met je tekst + pica
Nietquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. het is ineens alweer bijna 1 uur.
Fuuuuuu
Waarom moet je dat nou weer zeggenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. het is ineens alweer bijna 1 uur.
Fuuuuuu
Dat kun je ook in 10 minutenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat komt nog wel een keerheb dit net in 10 minuten in elkaar gezet
Oh ja.. sorry.. tijd bestaat niet.quote:
Ga van je kloon af. Je UI maakt me opgewondenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer zeggen
Ja pardon, ik schrok er zelf vanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer zeggen
Waar heb je het over?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ga van je kloon af. Je UI maakt me opgewonden![]()
![]()
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelenquote:
Komt allemaal goedquote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pardon, ik schrok er zelf van
Ik vind het mooi voor nuquote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelen
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah nee duurt wel wat langer en wil zo slapen en knuffelen
Lelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.jijhebtgeen.nl
http://jijhebtgeen.nl/jezusquote:
Hij doet het weer. Ik ging iets te wild met mijn pijltjes toetsen waardoor ik perongeluk ging rebootenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.jijhebtgeen.nl
Kreeg net jijhebtgeensletje.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Lelijk
[..]
http://jijhebtgeen.nl/jezus
Ja verzin zequote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
[..]
Ik vind het mooi voor nu
En binnenkort eerst nog maar wat extra woordenBen blij, valt het op?
OH VUILE SLATTTT!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg net jijhebtgeensletje.
Die heb ik wel.
Oh tofquote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja verzin zeAlles wat je nu invoert word wel opgeslagen, maar nog niet automatisch weergegeven maar dat komt nog
Weet ik. Is ook nog niet beveiligd oid. Heb hier ook geen fatsoenlijke editor dus heb het in nano zitten typen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
Bobby:
htmlspecialchars(); voor je userinput echo'ed :-P
vi(m) > nanoquote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook nog niet beveiligd oid. Heb hier ook geen fatsoenlijke editor dus heb het in nano zitten typen.
Het is voor de fun, dan ga ik niet zoveel aandacht geven aan dat soort dingenquote:Op maandag 10 juni 2013 01:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
vi(m) > nano
Maar het is een regel. htmlspecialchars($var); in je code en fixed.
jaren lang tegen die pizzakop van 2nutz moeten kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
De deur bij werk binnen stappen gelijk een papier in je handen gedrukt dat je NU op de bedrijfsfoto moet... op maandagochtenden daar dan jaren tegen aan kijken
gewoon die hoge zeik stem van panzer erbij bedenken.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
jaren lang tegen die pizzakop van 2nutz moeten kijken
[ afbeelding ]
Oh dacht meer aan iets wat lijkt op het lieve piepmiauwtje van onze kleinste kat.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon die hoge zeik stem van panzer erbij bedenken.
zo klinkt panzer ookquote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan iets wat lijkt op het lieve piepmiauwtje van onze kleinste kat.
niet weten van mijn libidoquote:Op maandag 10 juni 2013 01:09 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
Jullie hebben geen appelsap
Nu ga ik plassen
Dat weet heel FOK! inmiddels hoorquote:
onverzadigbaarquote:
je moet eens weten wat er achter de coulissen besproken wordquote:
early morning, stoned pimp is herequote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Early in tha mornin', morning peeps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |