Ben wel een beetje klaar met m iigquote:
Mkrquote:
ik heb geen idee wie dat is ^^quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mkr
En ik schrok zojuist van de staart van m'n kat
Houden zoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie dat is ^^
Ik schrok laatst ook van de kat. Volgens mij doen ze dat expres
Mensen die een burgerarrest doenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedere burger kan iemand aanhouden als hij/zij diegene op heterdaad betrapt.
Ja hij is triestquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met m iigHeel apart
Ja.. Nja, m even verwezen naar de info in m'n fobo iig, maar dat mocht blijkbaar niet batenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hij is triestheb je hem wel verteld dat je lesbisch bent dan?
Zie je het al voor je, dat je een 14 jarige een pakje kauwgom in zijn jas ziet stoppen terwijl jij de vloer aan het vegen bent bij de AH. En danquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die een burgerarrest doen.
Ik zal jou eens aanhouden wegens tippelen wanneer ik je zie lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedere burger kan iemand aanhouden als hij/zij diegene op heterdaad betrapt.
Ik loop naar de beveiliging toe, vraag om een vloeitje en bouw dan een jonko die ik in de kantine oprook.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, dat je een 14 jarige een pakje kauwgom in zijn jas ziet stoppen terwijl jij de vloer aan het vegen bent bij de AH. En dan. Tegen de grond drukken
? Of gewoon "leg je dat pakje even terug, jongeman?".
Je word steeds irritanter.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanhouden wegens tippelen wanneer ik je zie lopen.
Jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die een burgerarrest doen.
Ik zou echt nooit de held spelen en eventueel m'n leven (en hood repquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jajongen uit mijn klas heeft dat gedaan, bij de AH waar hij werkte had iemand koffie gestolen. Was hij achter hem aan gerend en hem aangehouden, heel stoer erover doen enzo
We zijn nog even langs de AH gegaan vlakbij je huis, maar niemand herkent helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop naar de beveiliging toe, vraag om een vloeitje en bouw dan een jonko die ik in de kantine oprook.
Zou als ik bijvoorbeeld iemand uit een winkel zie rennen met een medewerker er achteraan hem/haar wel tegenhoudenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jajongen uit mijn klas heeft dat gedaan, bij de AH waar hij werkte had iemand koffie gestolen. Was hij achter hem aan gerend en hem aangehouden, heel stoer erover doen enzo
Bedankt voor de verbetering iigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra wat zou zijn response zijn op jouw post.
kquote:
Stoere praat voor iemand die de basisregels niet eens beheerstquote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een spelfout is als ik drokne ga typen, dit is een grammaticale fout.
En als het een "grammaticale fout" was geweest was het zeker een "typefoutje"quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een spelfout is als ik drokne ga typen, dit is een grammaticale fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |