Had het niet over hoe ze als persoon warenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, CY is 100 keer vriendelijker/aardiger dan Sinos
in welk opzicht?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is CY zo'n JackieBrown/Sinos gevalletje?
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is CY zo'n JackieBrown/Sinos gevalletje?
Zal jou eens laten grazen.quote:
Ze staat heel niet in KPD, gekke Chai.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, expliciet verwijzen naar KPD zodat Mur daar lekker kan gaan zoeken kan nog steeds niet op prijs gesteld worden door CY. Die heeft misschien spijt of zo.
Thanks sweetie!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.
Yeah, anders lijk je al snel gewoon dik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Chai het volgende:
Wanneer is een vrouw afgetraind dan? Alleen bij per se een heel laag vetpercentage?
Armpjes is bijzonder weinig aan getraind.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
cy is gewoon dun van zichzelf, dat noem ik niet meteen afgetraind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit mag ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini obliques!
CY moet meer pullups doen.
sinos was soms ook aardigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die hebben dus (half)naaktfoto's gepost in KPD vroegah en werden er steeds op geattendeerd in de SC's.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, dus vast niet.
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens laten grazen.
[..]
Ze staat heel niet in KPD, gekke Chai.
ze had me al te grazen genomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.
Ja weet ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had me al te grazen genomen.Je kan weer normaal doen.
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.quote:
Ew. :squote:
Ik snap het niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet Mur niet. Die reactie van CY verpestte het niet.
Heb het Sinos verhaal ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.
Weet nog wel dat ze ooit haar boobies in S&G had gepost en de URL was een Facebook foto URL.Dus ik even naar haar profiel. Volgens mij had ze die foto op FB geupload en dan meteen op private gezet ofzo, zodat niemand anders hem zonder de link kon zien en het een soort van imgur was.
Lollerquote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, heb de hele heisa rond die meid nooit gesnapt. Tegen mij deed ze gewoon lief en ineens was ze weg.
Weet nog wel dat ze ooit haar boobies in S&G had gepost en de URL was een Facebook foto URL.Dus ik even naar haar profiel. Volgens mij had ze die foto op FB geupload en dan meteen op private gezet ofzo, zodat niemand anders hem zonder de link kon zien en het een soort van imgur was.
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het Sinos verhaal ook nooit gesnapt.![]()
Ineens foto's van haar hoofd hier en ze was weg.
Oh daar begin ik niet aan. Hoewel ik Gorz nog steeds wel een bumpic verschuldigd ben, maar dat kan prima met kleren aanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hebben dus (half)naaktfoto's gepost in KPD vroegah en werden er steeds op geattendeerd in de SC's.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Armpjes is bijzonder weinig aan getraind.Maar inderdaad, she on that slender time. Tengerder dan waar ik normaal voor zou gaan, maar ze is dan ook langer. Benen/buik/bum ook niets aan veranderen, mooie shape, firmness, zachtheid en ook genoeg definitie.
Zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit mag ook nog.Pullups zijn niet m'n strong suit idd. Maar wees blij, naast mij lijk je nog breder. Kan overigens het eerste plaatje niet zien, doe eens Whatsappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini obliques!
CY moet meer pullups doen.
snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat waren wel haar eigen foto's maar vanuit goeie hoeken enzo toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.
Dit ja. Niets bijzonders aan, alleen zien dat mensen zo verbaasd zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar alsof het iets nieuws was dat dat gebeurde. Alsof privacy nog bestaat.
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 2 fake foto's in haar fobo gebruikt maar dat weet ik niet zeker.
Ja. Privé dingen gewoon communiceren via post.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]haha.
Maar alsof het iets nieuws was dat dat gebeurde. Alsof privacy nog bestaat.
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.
Ik kan niet eens shoppen, helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bijzonder zeg, dat doet niemand op FOK!.
Ja maar als je ziet hoeveel verschil meisjes van 13 al kunnen maken met de juiste hoek/positie en licht. Gewoon zonder shoppen, maar wel heel veel positiever dan de werkelijkheid.quote:
Waarom verbaast mij dit niet.quote:
Dus dat was het bij haar?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.
Wil wel keer met jou shoppen. Bikini's, bij voorkeur.quote:
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo erg dat iedereen in shock is wanneer ze zien dat je een kop als het oppervlak van mars hebt.
Nee, ze had juist sproeten op die foto volgens mij. En van die felblauwe ogen en zo'n scheef lachje, en op die andere foto's zag ze er uit als een totaal ander persoonquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt maar gladgeshopped en perfecte hoek enzo.
Was geen sproet ofzo op te zien.
Idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoIk vind dr srs niet lelijk ofzo, ook niet knap maar toch.
Gewoon altijd heel veel maken en dan de beste uitkiezen toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef Robophatt het volgende:
Naja neem aan dat iedereen als die een foto van zichzelf maakt wel probeert er zo goed mogelijk op te staan? Zonder dat het onrealistisch wordt iig.
Ja precies, beetje lipjes tuiten enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon altijd heel veel maken en dan de beste uitkiezen toch.
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto makenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet hoeveel verschil meisjes van 13 al kunnen maken met de juiste hoek/positie en licht. Gewoon zonder shoppen, maar wel heel veel positiever dan de werkelijkheid.
Ik heb gewoon nog nooit met photoshop gewerkt, that's allquote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dit niet.Zou me niets verbazen als alles > iPad te ingewikkeld voor jou wordt.
Inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon een foto van iemand anders gebruiken.
De meeste mensen kunnen niet met photoshop omgaan hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto maken
[..]
Ik heb gewoon nog nooit met photoshop gewerkt, that's all
Om subtiel je tietjes te showen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
Juiste hoek/positie is toch logisch? Als je bijv een foto van boven maakt, krijg je zo'n alien achtig hoofd. Waarom zou je dan vanuit die hoek een foto maken
Als je geen puisten op je lichaam hebt, kun je ook gewoon beiden zijn. Alleen irl valt die puisterige nerdkop veel meer op dan hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaadin het echt gewoon een puisterig nerdje maar op de FOK!s een ripped adonis zijn
.
ik wist niet eens dat ze sproeten had voor ik die fotos zag.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, ze had juist sproeten op die foto volgens mij. En van die felblauwe ogen en zo'n scheef lachje, en op die andere foto's zag ze er uit als een totaal ander persoon.
Mwah, ik zou er niet overheen gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, dat was ook een erg onflatteuze fotoIk vind dr srs niet lelijk ofzo, ook niet knap maar toch.
Dat wilde ik ook, maar 1 keer foute google linkje gepost van eenofandere klapjosti kraker en nu zit ik er aan vast.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaadin het echt gewoon een puisterig nerdje maar op de FOK!s een ripped adonis zijn
.
Zo gemakkelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
.
Zelfs die achterlijke shit zou ik nog niet weten te vinden in photoshopquote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen niet met photoshop omgaan hoorDat is waarom het altijd zo overduidelijk is wanneer ze het toch doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |