Nee, alleen gezicht en een volledige foto maar die was niet zo duidelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet?! Dacht dat iedereen die foto's wel gezien had.
aha, daarom dat 4EBE altijd zwart draagt.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, hoezoMaar met kleding aan is onderscheid tussen slank/afgetraind moeilijk te maken.
Staan in KPD.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, alleen gezicht en een volledige foto maar die was niet zo duidelijk.
Link? Of staan die niet op foks.
Als ze geel droeg zou iedereen denken dat ze pac-man was.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
aha, daarom dat 4EBE altijd zwart draagt.
Niet in het bijzonder ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Val je niet op afgetrainde dames eigenlijk?
Mooie post.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder ofzo.Maar als je als meisje dik of erg mollig bent en daar helemaal 'comfortable' mee bent, dan kun je het bij mij wel schudden, dat heb ik altijd al gevonden.
Geen "vrouwen komen in allerlei maten, meer vlees, brede bouw, dit dat", je bent gewoon ongezond, ksst. Vind dat er zo zelfminachtend, onaantrekkelijk en onverzorgd eruit zien. Wordt hem niet.
Ik val op soft & firm met curves.
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vind je het wel ok?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder ofzo.Maar als je als meisje dik of erg mollig bent en daar helemaal 'comfortable' mee bent, dan kun je het bij mij wel schudden, dat heb ik altijd al gevonden.
vindtquote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vindt je het wel ok?
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.quote:
Ik geloof ook niet dat ik er heel afgetraind uit zie. Wel sportief, maar meer ook niet. En ik heb m'n bouw idd mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
cy is gewoon dun van zichzelf, dat noem ik niet meteen afgetraind
Ik vind wanneer je echt (wat) spieren enzo ziet zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Chai het volgende:
Wanneer is een vrouw afgetraind dan? Alleen bij per se een heel laag vetpercentage?
Samen te vatten met het volgende: fit.quote:
Een beetje onzekerheid is schattig, maar wanneer het gewoon neigt naar zelfhaat ben ik ook snel weer weg. De gemotiveerde instelling is dan wel weer een plus, maar dan moet er wel iets van terechtkomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gefrustreerd is, zichzelf haat en lelijk vindt en er alles aan wil doen om het te veranderen, vind je het wel ok?
okquote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Net patientengesprekken geoefend. Wist bij god niet wat ze had en klapte volledig dichtWel te horen gekregen dat ik heel empathisch en professioneel overkwam, maar toch, feelsbadman. Voor morgen maar even flink blokken, zorgen dat ik alle mogelijke diagnoses uit m'n hoofd weet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er heel afgetraind uit zie. Wel sportief, maar meer ook niet. En ik heb m'n bouw idd mee.
Kutwijf, laat me nou, heb Mur toch even beetje te grazen kunnen nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihaho wat ben je weer in een fijne bui.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutwijf, laat me nou, heb Mur toch even beetje te grazen kunnen nemen.
Zal jou eens te grazen nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hee, expliciet verwijzen naar KPD zodat Mur daar lekker kan gaan zoeken kan nog steeds niet op prijs gesteld worden door CY. Die heeft misschien spijt of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JackieBrown?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is CY zo'n JackieBrown/Sinos gevalletje?
Nee, CY is 100 keer vriendelijker/aardiger dan Sinosquote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is CY zo'n JackieBrown/Sinos gevalletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |