Early in the morningquote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Early in tha mornin', morning peeps.
Jij hebt gewoon geen schaamtequote:
zo early is het niet meer hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Early in tha mornin', morning peeps.
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Voor mij wel.Jij op werk nu?
Valt ook tegen na 2 dagen weekend hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.
goeiemorgen
Oh ja, ik lig nog in bed, moet weliswaar straks weg, maar lig nu nog in bed terwijl jij daar bentquote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, valt tegen na 4 dagen weekend.
goeiemorgen
afgelopen dagen genoeg geslapenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh ja, ik lig nog in bed, moet weliswaar straks weg, maar lig nu nog in bed terwijl jij daar bent. Nee maar succes met wat je moet doen.
luiwammesquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh ja, ik lig nog in bed,
Totaal niet, het is welverdiend.quote:
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Totaal niet, het is welverdiend.
want¿quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Totaal niet, het is welverdiend.
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?
Ik kan niet geloven dat je dit echt getypt hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.
Of de levensstijl past dan niet bij je.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige levensstijlen zijn heel stressvol. Meer rust en ijs kan dan een oplossing bieden.
Mis ik iets?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je dit echt getypt hebt.
Kan, kan. Maar soms wil je gewoon iets. Ook al is het niet goed.quote:
Gelukkig kan ik het prima hebben.quote:
Onzin, had wel wat betere dingen te doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt de hele avond bakken ijs weggelepeld en nu vind je dat je rust verdient?
heb je CY wel eens gezien¿quote:Op maandag 10 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Val je niet op afgetrainde dames eigenlijk?
Niet?! Dacht dat iedereen die foto's wel gezien had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |