quote:
Mkrquote:
No nog twee weekjes ofzo geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Right back at ya. Heb je al vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek hoe dat in elkaar zit, hoor.
Fobo/pmquote:
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat dit jaloezie is.Dit is gewoon pure haat.
Gelukkig maarquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaal geen zwaar leven
quote:
Maar seriously, waarom dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.
Hier zit wel een kern van waarheid in, ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die altijd bij alles jaloezie vermoeden zijn zelf denk ik nogal jaloers aangelegd. Anders link je dat toch niet gelijk daaraan.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Machtig mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek hoe dat in elkaar zit, hoor._Fonzquote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fobo/pmhelemaal waus.. Beetje Fokr/Jullie 2.0
![]()
Snap sowieso niet waarom je dan meteen jaloers moet zijn nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja, sorryquote:
hm, dat klopt niet, ik zal even vertellen dat ik vandaag alleen heb gelezen, gefokt en hayday heb gespeeld verder.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maarsoms lijkt het zo
[..]Nee.
Spanning of zo. Leuk vinden om succesvol relletjes uit te lokken. Iets eigenhandig in gang zetten.quote:
Fair enough. Het heeft hier in ieder geval voor leuke dinnerconversations gezorgdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Spanning of zo. Leuk vinden om succesvol relletjes uit te lokken. Iets eigenhandig in gang zetten.
Simpel, ik heb een lichte aversie jegens jou en uit dat op een ludieke humorvolle manierquote:
Sterke film.quote:
Op zich vond ik het ook wel een interessante vraag. Op dat gebied hanteer je onbewust al gauw een soort dubbele moraal.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fair enough. Het heeft hier in ieder geval voor leuke dinnerconversations gezorgd
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar he.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Simpel, ik heb een lichte aversie jegens jou en uit dat op een ludieke humorvolle manier.
Ja. Wat is hayday?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, dat klopt niet, ik zal even vertellen dat ik vandaag alleen heb gelezen, gefokt en hayday heb gespeeld verder.
Helpt dat?
Wisselend. Vind waajfaaj eigenlijk duidelijker, bij wiefie ontstaat er toch gauw spraakverwarring.quote:
Wifeyquote:
wat kan je anders bedoelen met wiefiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wisselend. Vind waajfaaj eigenlijk duidelijker, bij wiefie ontstaat er toch gauw spraakverwarring.
Betekent 'dame' in chai haar dorp.quote:
quote:
Kenk eem oe wiefie bruuk'n?quote:
Dat versta je eerder verkeerd is mijn ervaring.quote:
Ben jij een eckte Grunner eigenlijk?quote:
Mijn liefde voor haat is euforischquote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar he.
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een eckte Grunner eigenlijk?
Dat je woorden net zo kan uitspreken als dat meisje op 4:27 hier.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.
Of je dat gekke taaltje ook spreekt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Definieer eckte Grunner.. En het is Grunniger.
Jezusquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je woorden net zo kan uitspreken als dat meisje op 4:27 hier.
Nee niet echt.. niemand in mijn familie praat ook plat.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je dat gekke taaltje ook spreekt.
MySQL "mag" je volgens mij op beide manieren uitspreken?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
- wie fie
- rou ter (ipv roeter)
- " = shift 2 (uit Commodore 64 tijd, dat ding heet bij mij nog steeds shift 2)
- viezeline
- myeskuel ipv mysequel
- engeeieeniks ipv engineiks
Router, (My) EsQueEl en Engine X zijn gewoon goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
- wie fie
- rou ter (ipv roeter)
- " = shift 2 (uit Commodore 64 tijd, dat ding heet bij mij nog steeds shift 2)
- viezeline
- myeskuel ipv mysequel
- engeeieeniks ipv engineiks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |