quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Corrie, kan jij niet regelen dat Specularium en ik FA worden van deze sc'tje?
Ja, ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi hoi
Zit je al klaar voor wat gehijg en gekreun, hexje?
Dream on.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Tem het volgende:
Binnenkort kunnen we dat soort posts gewoon verwijderen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Tem het volgende:
Binnenkort kunnen we dat soort posts gewoon verwijderen.
Maar iemand moet toch de verschillige zijn hier?quote:
Heb jij een poes?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit nu de poes van haar zus te aaien.
Als ik mijn feestmuts bij heb jaquote:
Hij houdt er niet zo van geaaid te wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit nu de poes van haar zus te aaien.
De herhaling.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat is er nu, tv maar even aanzetten.
owquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde SP eigenlijk![]()
Taartenbakprogramma was een beetje saai vond ik.
Haha dus toch, dat had ik maar deels meegekregen toen. Maar ik dacht het al op te maken uit de voetafdruk in die chocoladetaart en het beteuterde gezicht van die jongen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:41 schreef hexje het volgende:
Hahaha een cameraman is op een taart gaan staan.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:04 schreef Tem het volgende:
Twee vinger in d'r neus en één in die dikke kont van d'r.
Gaat hem niet worden herenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Corrie, kan jij niet regelen dat Specularium en ik FA worden van deze sc'tje?
Die uitkomst die je wist dat zou komen.quote:
Mja sowieso al die top tennissers.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
Die Serena mogen ze ook wel eens testen op doping.
quote:
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.quote:
die mag ook komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.
Ow. Waar was dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.
Ja kan nu ook he? Hup aan het werk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:40 schreef sp3c het volgende:
maar dan kan ik eindelijk weer mijn fok!ttaken verrichten
Het is een herhaling van eind vorig jaar zag ik toen ik even zocht op de titel:quote:
quote:Zaterdag 8 december 2012
Nooit eerder op uitgezonden, maar Micha Wertheim speelt wel het programma Micha Wertheim voor de Zoveelste keer op Nederland 3.
Volgens Micha Wertheim is alles al gezegd, maar dat is geen reden om je mond te houden. Hij vertelt een avond lang over alles dat je al lang wist, had moeten weten of al weer vergeten was. Want alleen uit herhaling komt de vernieuwing voort.
Denk het wel, want die heb ik een tijdje terug op tv gezien.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Modus het volgende:
Is dat die show waar hij iets van 20 minuten zijn eigen show opnieuw 'afspeelt'?
Dowload America's got Talent, zitten wel wat aardige dingen tussen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
Oh dan heb ik nog wel even, is vrij weinig vanavond op TV...geen Voice
Zonder verder te spoileren, Special Head!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
Oh dat kan ik wel doen, heb sowieso wel wat series die ik moet bijlopen.
Oh er is pas 1 afleveringquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder verder te spoileren, Special Head!
Ik zal er zo even naartoe verhuizenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep net begonnen. Zie ook het topic in TALAnders gaat Tem weer zeuren
Dat is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Af en toe zeur je wel Temals het over voetballen gaat bijvoorbeeld of als het teveel gay best friend gedoe is.
Dat vind jij ja.quote:
Ze prikken mijn broertje ook nooit. Ben jaloers op jullie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Je bent zeker lekker?
Mij prikken ze nooit, alleen dat gezoemgek word je er van.
Dit soort converstaties zouden er dus niet zijn als jij mij gewoon FA van deze topicjes had gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind jij ja.
Maar prima als je het zegt, gewoon eerlijk zijn over wat je ergert, niet alles opkroppen.
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit soort converstaties zouden er dus niet zijn als jij mij gewoon FA van deze topicjes had gemaakt.
Niet eens met de chef = ban.
Plaatje doet het niet, maar klinkt wel bekend, heb ik weleens last vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
Soms moet je wel opkroppen en dan in een keer loslaten in een fury.
[ afbeelding ]
nou makkelijk ...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.
Ik denk dat het niet eens KANquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
FA van een topic willen worden is dan ook wel een bijzondere wens.
Ja OK met sommige dingen ben ik makkelijk, met andere weer wat moeilijker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
ik doe gooi al wekenlang mijn beste avances in de strijd maar jij slaat de deur steeds dicht
Precies, technisch waarschijnlijk niet mogelijk maar lijkt mij wel leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
FA van een topic willen worden is dan ook wel een bijzondere wens.
voilaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
ik doe gooi al wekenlang mijn beste avances in de strijd maar jij slaat de deur steeds dicht
dikke tettenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik zap net naar Herman Finkers (wist niet eens dat hij er nu was) en het ging toevallig net over Amsterdammers, dat ze zo lichamelijk zijn
HA!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.
Ik denk dit, kan me niet voorstellen dat het mogelijk is. Al heb ik er niet zoveel verstand van verder.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
maar ik weet dus niet dat meer een soort gentlemen's agreement was
Kan je ook users bannen voor bepaalde reeksen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zijn er wel eens mods geweest voor specifieke reeksen
maar ik weet dus niet dat meer een soort gentlemen's agreement was of dat hun speciale knopjes dan ook echt daadwerkelijk verdwijnen als ze in andere reeksen zaten
als dat laatste het geval is dan is de stap naar FA vrij klein lijkt me
technisch gezien iig
nooit van gehoord iigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je ook users bannen voor bepaalde reeksen?
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders klotenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooit van gehoord iig
users van bepaalde forums bannen kan wel
Ja, sommigen hebben een POL ban of een NWS ban. Komt voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders kloten
Aawww de Schenkstroop van NWS.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
Zag ik later inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
niet selectief lezen he? Daarna zei ik: met SOMMIGE dingen.
Dat ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben een POL ban of een NWS ban. Komt voor.
Nou ik heb wel twee linkerhanden, dus vooral met handelingen die iets met klussen te maken hebben.quote:
komt wel voor jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders kloten
de Schenkstroop van Corriequote:
In NWS lopen de gemoederen nogal eens heel hoog op ja en dat is dan wel onderwerp gerelateerd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel voor ja
als iemand overal leuk meedoet en bv alleen in een topic over Nintendo helemaal doorflipt iedere keer dan kan hij bv een ban voor GAM krijgen, dan kan hij niet meer in topics over Nintendo en flipt hij dus niet meer door
in NWS hadden we dat laatst met 1 van die Koerdische 'krijgers'
mjah in NWS gaat het vaak over bv 'ik haat moslims' die haten moslims ook in GC of ONZ of VBL of waar ze ook komen dus een specifieke NWS ban komt niet zo heel vaak voor, heb er zelf nooit 1 aangevraagd volgens mijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
In NWS lopen de gemoederen nogal eens heel hoog op ja en dat is dan wel onderwerp gerelateerd.
dovenondertitelingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Oh die tokkies. Ik kijk nog even Herman Finkers al versta ik het soms niet zo goed.
als ik op stroop begin te lijken moet ik naar de psychiaterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het op stroop begint te lijken dan wordt het tijd dat ik naar de dokter ga denk ik
Nee hoor dan ben je Odo en Odo is tof!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik op stroop begin te lijken moet ik naar de psychiater
quote:
vroeger had je van cote d'or cassisijs..die kan ik echt nergens meer vindenquote:
Oe lekker, behalve de kerrie dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Van de week nog op, en pannenkoeken met kaas en kerriepoeder.
oeh dat ken ik!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
vroeger had je van cote d'or cassisijs..die kan ik echt nergens meer vinden
Wat ik het allerlekkerst vind is citroensorbetijs. Waar ik vroeger woonde zat een bakker die maakte het zelf, heerlijk zuur/zoet, helaas zit die bakker er niet meerquote:
toch niet op je pannekoek viesnek!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik het allerlekkerst vind is citroensorbetijs. Waar ik vroeger woonde zat een bakker die maakte het zelf, heerlijk zuur/zoet, helaas zit die bakker er niet meer
quote:
ja dat klinkt wel goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker als je een flensje hebt en dan dat citroensorbet erin gerold, man dat is lekker.
sinaasappelijs en grand marnierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker als je een flensje hebt en dan dat citroensorbet erin gerold, man dat is lekker.
Allemaal linkse hobby's.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Niet waar.
Ik hoorde trouwens vanmorgen op Radio 1 nog iets over straatkunstwerken in Rotterdam, dat ze bezig waren te inventariseren welke weg kunnen en welke mogen blijven, was best interessant. O.a. over een muurschildering die weggesloopt werd, sloophamer zo tegen de rug van het geschilderde meisje aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger bij de Joegoslaaf kon je altijd Palacinka bestellen als toetje
Dat was allemaal hip in de jaren '80. Nu kraait er geen haan meer naar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Zit er eigenlijk nog een goede Joegoslaaf in Den Haaghoor er nooit iemand over
zou ik ook wel willen weten ja!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
Zit er eigenlijk nog een goede Joegoslaaf in Den Haaghoor er nooit iemand over
ja en het zal nu wel Kroat, Bosniër en wat dan zijn gewordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was allemaal hip in de jaren '80. Nu kraait er geen haan meer naar.
zelfde als turks maar dan opgedient in granaatschervenquote:
Ja, was erg lekker. Beyrouth op de Kinkerstraat. Zaakje ziet er niet uit maar het eten is erg lekker.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zelfde als turks maar dan opgedient in granaatscherven
Oh wacht, krijg nou watquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, was erg lekker. Beyrouth op de Kinkerstraat. Zaakje ziet er niet uit maar het eten is erg lekker.
Ethiopisch heb ik ook ooit gegeten, was hier ergens bij de Albert Cuyp in de buurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
Ik heb in R'dam een keer afrikaans gegeten, keniaans of ethiopisch ofzo was ook erg lekker
Ja die inderdaad, met een afzichtelijke muurschildering. Oma zat ook in de keuken knoflook te pellen of zoiets.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, krijg nou watDaar ben ik ook weleens geweest. Klein, trapje op naar boven kun je ook zitten, dikke man, soort Onslow in de keuken die weer een trapje naar beneden was?
Volgens mij deed het eten wat Grieks aan, vooral de voorgerechten.
Toevallig, zoveel restaurants in Amsterdam en net daar ben je ook geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, met een afzichtelijke muurschildering. Oma zat ook in de keuken knoflook te pellen of zoiets.
pics?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dan kijk ik wel in de spiegel man.
Vriend van mij komt uit die regio met zo'n verschrikkelijk accent. Die heeft ons toen meegenomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, zoveel restaurants in Amsterdam en net daar ben je ook geweest.
Die oma komt me ook bekend voor ja
Wat denk je nou, dat ik toch ja ga zeggen?quote:
Ja en Rotterdams klinkt lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Vriend van mij komt uit die regio met zo'n verschrikkelijk accent. Die heeft ons toen meegenomen.
ja kut typoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
weer, wanneer was de eerste keer dan
plaatst het nog een keer
Open doel!!! Zullen we samen een ijsje gaan eten Corrie bij Van der Linde.quote:
Lekkur.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Open doel!!! Zullen we samen een ijsje gaan eten Corrie bij Van der Linde.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Open doel!!! Zullen we samen een ijsje gaan eten Corrie bij Van der Linde.
Vorige week 3 maal geweest. Heb ook slagroomtruffels gekocht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Als je ooit toevallig in Amsterdam bent in de lente/zomer moet je daar echt een ijsje halen, je weet niet wat je proeft. Ik ben niet zo een softijsliefhebber, maar dit
Heel stom, maar ik had er helemaal niet meer aan gedacht, schiet me nu opeens te binnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Vorige week 3 maal geweest. Heb ook slagroomtruffels gekocht.
Bij de mac.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ben eind van de maand een dag in A'dam maar bij het Osdorpplein...daar hebben ze geen ijs
Ziet er ook prima uit. Nondeju jammer dat ze niet even kunnen komen brengen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
Dit is de beste van Rotterdam. Verschillende prijzen gewonnen.
http://deijssalon.nl/ons_ijs
Heb ik ook al in de buurt gewoondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ben eind van de maand een dag in A'dam maar bij het Osdorpplein...daar hebben ze geen ijs
Ja ben ik van de week ook geweest, maar dat is niet echt lekker ijsquote:
Bij mooi weer staat er volgens mij een ijscokraam op het plein.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben ik van de week ook geweest, maar dat is niet echt lekker ijs
hmmm nou heb ik trek in ijs, en ik heb het niet in huisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij mooi weer staat er volgens mij een ijscokraam op het plein.
Wat heb je wel, zorgen we ervoor dat je daar trek in krijgtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmm nou heb ik trek in ijs, en ik heb het niet in huis
Daar kan ook suiker in zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
Ik heb de afgelopen paar weken te veel gesnoept. Ik heb lekker fruit in huis.
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je wel, zorgen we ervoor dat je daar trek in krijgtCake? Zie dat toevallig net op tv.
Oe lekker, stukje kaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenen anders ligt er nog een kilo kaas en een doos druiven
Haha hoe zie je dat? En als dit het meest actieve topic is, dan is het wel stil op FOK!quote:
Weet ik maar in chocolade zit ook vet.quote:
Het is ook stilquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Haha hoe zie je dat? En als dit het meest actieve topic is, dan is het wel stil op FOK!
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenen anders ligt er nog een kilo kaas en een doos druiven
Normaal is dit niet zo heel druk, maar het gaat over eten en blijkbaar heeft iedereen trek nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook stil
Ik klikte op 'actieve topics' en deze stond bovenaan
Een kilo kaas lijkt me niet goed neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal is dit niet zo heel druk, maar het gaat over eten en blijkbaar heeft iedereen trek nu.
En je zit al aan de drank zie ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Ik neem nog maar wat nootjes dan
Ja, glaasje erbij moet kunnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En je zit al aan de drank zie ikIk ga nog wat wijn pakken denk ik.
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genietenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Altijd als ik terug ben van vakantie, wil ik gewoon lekker brood met kaas.quote:
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genieten
Of roomboter en pure chocolade hagelslagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.
Da's mij te vrouwelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Oh ja, ik heb nog van die hele donkere staan. Of pure vlokken, ook zo lekker. Damn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Gelukkig ben ik vrouwelijkquote:
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag etenquote:
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag eten
oh toch welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoor
Oh als het niet te warm is dan ga ik dat doen, want ander heb ik chocopasta voor ik thuis benquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
@Uccie Je kan lekkere bonbons halen bij Stam op het osdorpplein. Zoooo lekker
He bahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
Prima, die van mij kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |