Die uitkomst die je wist dat zou komen.quote:
Mja sowieso al die top tennissers.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
Die Serena mogen ze ook wel eens testen op doping.
quote:
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.quote:
die mag ook komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.
Ow. Waar was dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Alsof wij niet hebben gezien hoe je tekeer ging met Disana.
Ja kan nu ook he? Hup aan het werk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:40 schreef sp3c het volgende:
maar dan kan ik eindelijk weer mijn fok!ttaken verrichten
Het is een herhaling van eind vorig jaar zag ik toen ik even zocht op de titel:quote:
quote:Zaterdag 8 december 2012
Nooit eerder op uitgezonden, maar Micha Wertheim speelt wel het programma Micha Wertheim voor de Zoveelste keer op Nederland 3.
Volgens Micha Wertheim is alles al gezegd, maar dat is geen reden om je mond te houden. Hij vertelt een avond lang over alles dat je al lang wist, had moeten weten of al weer vergeten was. Want alleen uit herhaling komt de vernieuwing voort.
Denk het wel, want die heb ik een tijdje terug op tv gezien.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Modus het volgende:
Is dat die show waar hij iets van 20 minuten zijn eigen show opnieuw 'afspeelt'?
Dowload America's got Talent, zitten wel wat aardige dingen tussen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
Oh dan heb ik nog wel even, is vrij weinig vanavond op TV...geen Voice
Zonder verder te spoileren, Special Head!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
Oh dat kan ik wel doen, heb sowieso wel wat series die ik moet bijlopen.
Oh er is pas 1 afleveringquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder verder te spoileren, Special Head!
Ik zal er zo even naartoe verhuizenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep net begonnen. Zie ook het topic in TALAnders gaat Tem weer zeuren
Dat is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Af en toe zeur je wel Temals het over voetballen gaat bijvoorbeeld of als het teveel gay best friend gedoe is.
Dat vind jij ja.quote:
Ze prikken mijn broertje ook nooit. Ben jaloers op jullie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Je bent zeker lekker?
Mij prikken ze nooit, alleen dat gezoemgek word je er van.
Dit soort converstaties zouden er dus niet zijn als jij mij gewoon FA van deze topicjes had gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind jij ja.
Maar prima als je het zegt, gewoon eerlijk zijn over wat je ergert, niet alles opkroppen.
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit soort converstaties zouden er dus niet zijn als jij mij gewoon FA van deze topicjes had gemaakt.
Niet eens met de chef = ban.
Plaatje doet het niet, maar klinkt wel bekend, heb ik weleens last vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
Soms moet je wel opkroppen en dan in een keer loslaten in een fury.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |