Heel stom, maar ik had er helemaal niet meer aan gedacht, schiet me nu opeens te binnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Vorige week 3 maal geweest. Heb ook slagroomtruffels gekocht.
Bij de mac.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ben eind van de maand een dag in A'dam maar bij het Osdorpplein...daar hebben ze geen ijs
Ziet er ook prima uit. Nondeju jammer dat ze niet even kunnen komen brengen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
Dit is de beste van Rotterdam. Verschillende prijzen gewonnen.
http://deijssalon.nl/ons_ijs
Heb ik ook al in de buurt gewoondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ben eind van de maand een dag in A'dam maar bij het Osdorpplein...daar hebben ze geen ijs
Ja ben ik van de week ook geweest, maar dat is niet echt lekker ijsquote:
Bij mooi weer staat er volgens mij een ijscokraam op het plein.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben ik van de week ook geweest, maar dat is niet echt lekker ijs
hmmm nou heb ik trek in ijs, en ik heb het niet in huisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij mooi weer staat er volgens mij een ijscokraam op het plein.
Wat heb je wel, zorgen we ervoor dat je daar trek in krijgtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmm nou heb ik trek in ijs, en ik heb het niet in huis
Daar kan ook suiker in zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
Ik heb de afgelopen paar weken te veel gesnoept. Ik heb lekker fruit in huis.
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je wel, zorgen we ervoor dat je daar trek in krijgtCake? Zie dat toevallig net op tv.
Oe lekker, stukje kaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenen anders ligt er nog een kilo kaas en een doos druiven
Haha hoe zie je dat? En als dit het meest actieve topic is, dan is het wel stil op FOK!quote:
Weet ik maar in chocolade zit ook vet.quote:
Het is ook stilquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Haha hoe zie je dat? En als dit het meest actieve topic is, dan is het wel stil op FOK!
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje toffifee's gevondenen anders ligt er nog een kilo kaas en een doos druiven
Normaal is dit niet zo heel druk, maar het gaat over eten en blijkbaar heeft iedereen trek nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook stil
Ik klikte op 'actieve topics' en deze stond bovenaan
Een kilo kaas lijkt me niet goed neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal is dit niet zo heel druk, maar het gaat over eten en blijkbaar heeft iedereen trek nu.
En je zit al aan de drank zie ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Ik neem nog maar wat nootjes dan
Ja, glaasje erbij moet kunnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En je zit al aan de drank zie ikIk ga nog wat wijn pakken denk ik.
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genietenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Altijd als ik terug ben van vakantie, wil ik gewoon lekker brood met kaas.quote:
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genieten
Of roomboter en pure chocolade hagelslagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.
Da's mij te vrouwelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Oh ja, ik heb nog van die hele donkere staan. Of pure vlokken, ook zo lekker. Damn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Gelukkig ben ik vrouwelijkquote:
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag etenquote:
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag eten
oh toch welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoor
Oh als het niet te warm is dan ga ik dat doen, want ander heb ik chocopasta voor ik thuis benquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
@Uccie Je kan lekkere bonbons halen bij Stam op het osdorpplein. Zoooo lekker
He bahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
Prima, die van mij kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |