Ja, glaasje erbij moet kunnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En je zit al aan de drank zie ikIk ga nog wat wijn pakken denk ik.
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je buik? Je hebt de laatste tijd er weer regelmatig last van.
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar twee en de kaas is voor op brood (en een stuk is voor mijn ouders morgen, maar die had ik vandaag bij de kaasboer gehaald).
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genietenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is een snee lekker brood met kaas net zo lekker als een gebakje
Altijd als ik terug ben van vakantie, wil ik gewoon lekker brood met kaas.quote:
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan je echt zo in ene trek in hebben, normaal heb ik van dat dubbel donkere brood, maar dat is nu een beetje te zwaar en daar kan ik dan zo van genieten
Of roomboter en pure chocolade hagelslagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vers wit brood is kaas ook erg lekker.
Da's mij te vrouwelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Oh ja, ik heb nog van die hele donkere staan. Of pure vlokken, ook zo lekker. Damn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of roomboter en pure chocolade hagelslag
Gelukkig ben ik vrouwelijkquote:
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag etenquote:
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan ik ongestoord bammetjes met hagelslag eten
oh toch welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou je als je man was ook je bammetjes laten eten hoor
Oh als het niet te warm is dan ga ik dat doen, want ander heb ik chocopasta voor ik thuis benquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
@Uccie Je kan lekkere bonbons halen bij Stam op het osdorpplein. Zoooo lekker
He bahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
Prima, die van mij kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
Gaat allemaal in dat achterwerk zitten, dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |