nou makkelijk ...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.
Ik denk dat het niet eens KANquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
FA van een topic willen worden is dan ook wel een bijzondere wens.
Ja OK met sommige dingen ben ik makkelijk, met andere weer wat moeilijker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
ik doe gooi al wekenlang mijn beste avances in de strijd maar jij slaat de deur steeds dicht
Precies, technisch waarschijnlijk niet mogelijk maar lijkt mij wel leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
FA van een topic willen worden is dan ook wel een bijzondere wens.
voilaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
ik doe gooi al wekenlang mijn beste avances in de strijd maar jij slaat de deur steeds dicht
dikke tettenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik zap net naar Herman Finkers (wist niet eens dat hij er nu was) en het ging toevallig net over Amsterdammers, dat ze zo lichamelijk zijn
HA!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet over Tem, anders had ik het zo gedaan. Zit ik niet mee. Ik ben WEL makkelijk.
Ik denk dit, kan me niet voorstellen dat het mogelijk is. Al heb ik er niet zoveel verstand van verder.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
maar ik weet dus niet dat meer een soort gentlemen's agreement was
Kan je ook users bannen voor bepaalde reeksen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zijn er wel eens mods geweest voor specifieke reeksen
maar ik weet dus niet dat meer een soort gentlemen's agreement was of dat hun speciale knopjes dan ook echt daadwerkelijk verdwijnen als ze in andere reeksen zaten
als dat laatste het geval is dan is de stap naar FA vrij klein lijkt me
technisch gezien iig
nooit van gehoord iigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je ook users bannen voor bepaalde reeksen?
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders klotenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooit van gehoord iig
users van bepaalde forums bannen kan wel
Ja, sommigen hebben een POL ban of een NWS ban. Komt voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders kloten
Aawww de Schenkstroop van NWS.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijk ...
Zag ik later inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
niet selectief lezen he? Daarna zei ik: met SOMMIGE dingen.
Dat ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben een POL ban of een NWS ban. Komt voor.
Nou ik heb wel twee linkerhanden, dus vooral met handelingen die iets met klussen te maken hebben.quote:
komt wel voor jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? gaan toch vervolgens ergens anders kloten
de Schenkstroop van Corriequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |