Op Hannover - Berlijn ligt een stuk voor 250 km/h, haal je niet met de pimpel. Nu weet ik dat er ICx komt maar ik vind het toch een beetje karig zo, 1x per 2 uur een verbinding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef James1988 het volgende:
Als je een snellere verbinding met Berlijn wilt realiseren mag je eerst flink wat aan de infra gaan knutselen, denk ik.
Zeven (!) keer per dag kan je vanuit onze hoofdstad naar het industrie achterland van ons land reizen en naar het financiëel zakelijke centrum van Europa.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet wijs.
Trouwens de RE5 Koblenz - Emmerich wordt over een paar jaar doorgetrokken naar Arnhem, dan heb je alles wat je hartje begeert.
Je kunt in Hannover nu al overstappen op een ICE. Ben je een kwartiertje eerder in Berlijn. Gesleep, gesjouw, extra puntje wat mis kan gaan in je reis, en het kost duurderder. Maar het kanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Op Hannover - Berlijn ligt een stuk voor 250 km/h, haal je niet met de pimpel. Nu weet ik dat er ICx komt maar ik vind het toch een beetje karig zo, 1x per 2 uur een verbinding.
Nee veel vaker natuurlijk, alleen niet hypersnel en direct. Nou wat weer een drama. Toen de IC Zandvoort - Limburg omgebogen werd naar Alkmaar was er ook zoeen hotemetoot die kwam snoeven van "Welke zwaarwegende redenen heeft u om een randstedelijke provinciehoofdstad los te knippen van HET vergadercentrum van Nederland??!!"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeven (!) keer per dag kan je vanuit onze hoofdstad naar het industrie achterland van ons land reizen en naar het financiëel zakelijke centrum van Europa.
Lijkt mij wel handig, directe verbindingen en vooral erg snel. Waarom denk je dat een Eurostar wil gaan concurreren met een vliegtuig die 24 keer per dag gaat? Puur vanwege de zakelijke reizigers, die leveren het meeste op in de HST's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee veel vaker natuurlijk, alleen niet hypersnel en direct. Nou wat weer een drama. Toen de IC Zandvoort - Limburg omgebogen werd naar Alkmaar was er ook zoeen hotemetoot die kwam snoeven van "Welke zwaarwegende redenen heeft u om een randstedelijke provinciehoofdstad los te knippen van HET vergadercentrum van Nederland??!!"
Dan denk ik: Mens hou je bek, ga lekker met de auto.
Dat laatste ben ik met je eens. Erg triest gezicht om die ICE elke keer met vertraging (en slakkengang) Arnhem in te zien hobbelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Lijkt mij wel handig, directe verbindingen en vooral erg snel. Waarom denk je dat een Eurostar wil gaan concurreren met een vliegtuig die 24 keer per dag gaat? Puur vanwege de zakelijke reizigers, die leveren het meeste op in de HST's.
Ik denk echt dat de verbinding Amsterdam - Ruhrgebied - Frankfurt ernstig onderschat wordt.
Toch mooi voor de mensen die in Rijsel moeten zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef Sandrvich het volgende:
...Eigenlijk slaat heel die Thalys naar Lille inderdaad nergens op. Je kunt nu al een paar keer per dag in 2h30 van Amsterdam naar Lille met overstap in Brussel (cross-over nota bene).
Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef b2py het volgende:
[..]
In Hamm (DE) staan tientallen duitse rijtuigen geschikt voor 200 km/h in een tuin te rusten. Loc's kunnen geleased worden bij diverse aanbieders, bijvoorbeeld Alpha Trains.
Klopt, die moeten dan nieuw remsysteem krijgen en draaistelonderhoud/revisie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?
Die dingen (ICK) hebben eerst een hele grote beurt nodig, en volgens mij zijn ze ook verkocht las ik hier? Ze zijn wel gebouwd voor 200kmh inderdaad, en toen ze naar Nederland kwamen volgens mij omlaaggesteld naar 160kmh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?
Het gedeelte wat verkocht is, is al weg. Wat er nu nog aan rijtuigen staat is nog steeds van NSFSC.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:09 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Die dingen (ICK) hebben eerst een hele grote beurt nodig, en volgens mij zijn ze ook verkocht las ik hier? Ze zijn wel gebouwd voor 200kmh inderdaad, en toen ze naar Nederland kwamen volgens mij omlaaggesteld naar 160kmh.
Er staat hier nog steeds een sleep van 21quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Het gedeelte wat verkocht is, is al weg. Wat er nu nog aan rijtuigen staat is nog steeds van NSFSC.
Zou dat niet de goedkoopste/snelste oplossing zijn? Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de kosten daarvan. Hebben die stellen toelating in België?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Klopt, die moeten dan nieuw remsysteem krijgen en draaistelonderhoud/revisie.
Draaistelrevisie is niet gratis, en ik weet ook niet hoeveel draaistellen Nedtrain heeft liggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zou dat niet de goedkoopste/snelste oplossing zijn? Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de kosten daarvan. Hebben die stellen toelating in België?
Dat zou echt het domste excuus zijn want ICRm is ook zo krap als de pest. Zijn het niet de buitendeuren dan de coupédeuren wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef greavy het volgende:
ICK oplappen is te kostbaar en tijdrovend. Want ook de binnenkant moet grondig gerenoveerd worden.
En de smalle in- en uitstapdeuren zijn ook niet wenselijk op de internationale verbindingen ...
Mis je hem op 1 minuut, mag je een uur wachtenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef b2py het volgende:
Reisadvies
Plan je reis in de reisplanner. Gebruik de bussen. De bus vanuit Utrecht rijdt na Den Bosch door naar Eindhoven. In Utrecht is de aansluiting bus-trein niet gewaarborgd.
Bron
Ik schat je kansen wel goed in eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald
Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.
Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ?
Ah topquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik schat je kansen wel goed in eigenlijk.
Verder gefeliciteerd met het behalen van je materieel examen! Ruim gehaald of zesjescultuur?
Uiteraard. Een koude pilsener met dit weer, en nog eens weekend. Dinsdag weer aan de rit. Heerlijkquote:
Ik weet niet hoe het in de trein zit, maar volgens mij is het bij ons in de bus zo dat een kopie van beide kanten van je OV icm een uitdraai van ov-chipkaart.nl en een id-kaart ook geaccepteerd wordt (in elk geval voor verchipte ster-abonnementen)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald
Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.
Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ?
Wellicht dat ik er mee weg kom dan, als ik bezwaar maak.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de trein zit, maar volgens mij is het bij ons in de bus zo dat een kopie van beide kanten van je OV icm een uitdraai van ov-chipkaart.nl en een id-kaart ook geaccepteerd wordt (in elk geval voor verchipte ster-abonnementen)
Gefeliciteerd! Mat. instructie en examens van Jan gehad of niet? Fijne gozer die erg veel van de Spurts weet!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald
Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.
Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ?
Thanks!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:15 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mat. instructie en examens van Jan gehad of niet? Fijne gozer die erg veel van de Spurts weet!
Connexxion-stewards zijn de grootste flikkers die je maar kan treffen qua controlerend personeel op de trein. Echt, ze schrijven om de meest flauwe dingen een boete uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald
Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.
Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ?
Zo, wist niet dat ze zo ernstig hun werk dedenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Connexxion-stewards zijn de grootste flikkers die je maar kan treffen qua controlerend personeel op de trein. Echt, ze schrijven om de meest flauwe dingen een boete uit.
Door een "storing" werkte laatst het WeekendVrij niet bij de Valleilijn. Niet ingecheckt, kreeg controle. Had klantenservice daarvoor nog aan de lijn gehad. Ook die 4 pipo's werkten niet mee. Ben toen in Lunteren de trein "uitgezet", omdat ik niks accepteerde. Was hun fout. Niet mijn fout.
Probleem bij CXX is, is dat als je niet incheckt hun geld mislopen. En daarom krijg je van die flauwe boetes.
Heel erg veel technisch inderdaad, maar je komt als machinist vaak niet verder dan het afsluiten van een deur of treeplank-storing verhelpen. Maar blijft desondanks erg belangrijk aangezien je wel weet waar iets moet zitten en waar je op moet letten bij je 24-en 48 uurs controles.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, prima gozer inderdaad. Wat een kennis
Veel buiten bezig geweest, naar Voith in Leeuwarden geweest dinsdag, prima uitleg op een goede manier, want het was best veel (technische) stof, en ben zelf niet zo'n ster in techniek. Gaf ik ook gelijk aan, en hij hield daar rekening mee
Jahoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:16 schreef dennistd het volgende:
En weer een bommelding: dit keer is Hillegom aan de beurt (wat valt daar nou op te blazen, meer dan de voetgangersbrug is daar niet volgens mij)
Ja precies, die deuren en treeplanken komt wel goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Heel erg veel technisch inderdaad, maar je komt als machinist vaak niet verder dan het afsluiten van een deur of treeplank-storing verhelpen. Maar blijft desondanks erg belangrijk aangezien je wel weet waar iets moet zitten en waar je op moet letten bij je 24-en 48 uurs controles.
Bij Voith ben ik helaas nooit geweest tijdens mijn opleiding.
Het is nu trouwens een verdacht pakketje in de trein geworden: http://nos.nl/artikel/515524-station-hillegom-ontruimd.htmlquote:
Felitaart!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Een koude pilsener met dit weer, en nog eens weekend. Dinsdag weer aan de rit. Heerlijk
Daar is hij inderdaad makkelijk in! Ook weleens gedaan als ik iets had waar ik even niet uitkwam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja precies, die deuren en treeplanken komt wel goed
Een keertje dood gooien lukt ook wel. Maar ik zei al tegen hem: 'straks rij ik, en kom ik in maanden geen enkele storing tegen, en dan ineens een mega storing'.
Oh zegt ie, gewoon bellen joh. Als je het niet weet, mij bellen of een collega. Komt altijd wel goed
Ja idd. Echt een voorbeeldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Daar is hij inderdaad makkelijk in! Ook weleens gedaan als ik iets had waar ik even niet uitkwam.
HELDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Het Verhaal. Het begon allemaal nog geen 72 uur geleden, naar aanleiding van deze post van James.
[ afbeelding ]
Ik had al wat biertjes op natuurlijk, maar hey, ik had al zo lang thuis gezeten, het leek me wel weer eens tijd om een aardig staaltje Power Play neer te zetten. Enfin, uurtje later had ik 2 vluchten en 2 hotelletjes bijeen geklikt, en diep in de nacht ben ik gaan slapen. Ik werd woensdag rond een uur of 11 wakker en dacht "What have I done?"Maar toen was het al te laat: Geen woorden maar daden. Kwart voor vier in Deventer de trein naar Den Bosch genomen, waar het lastig genoeg bleek om naar Eindhoven te komen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk werd met 20 minuten vertraging station Eindhoven bereikt, waarna een flinke taxirit me bij het hotel bracht. Aangekomen bij het hotel: Bier in het rotstuintje en een woest grote schnitzel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks alle goede bedoelingen om vroeg te gaan slapen werd het nog een lange avond met 2 nogal aantrekkelijke serveerdames en wat stamgasten. Uiteindelijk lag ik om half één in bed. Niet veel later, om tien over 6, stond de taxi voor.
[ afbeelding ]
Op het vliegveld stond onze Transavia Boeing 737-700 al klaar.
[ afbeelding ]
Slashme enigszins verknetterd in het vliegtuig (hierna gelukkig nog 2 uur kunnen pitten).
[ afbeelding ]
Nog meer mooie blonde dames: "Mijn collega demonstreert u nu de werking van het zwemvest".
[ afbeelding ]
Uiteindelijk, na 2 uur slapen, wordt de daling ingezet boven Napoli. Hier zien we de schaduw van het vliegtuig in het Zuid-Italiaanse platteland.
[ afbeelding ]
Precies een half uurtje later reed ik ineens in een taxi door Napels, op weg naar mijn hotelletje.
[ afbeelding ]
Ik sliep in het magere 2-sterren-onderkomen "Albergo Vittorio Veneto". Met 2-sterren uitzicht dus ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het inchecken liep ik even de stad in. Hier zien we het Piazza Garibaldi, een groot plein vlak achter het Centraal Station. Helaas overal schermen omheen vanwege bouw-activiteiten.
[ afbeelding ]
Dus doorlopen maar naar het Centraal Station. In Italië is fotograferen op stations streng verboden, maar ik heb stiekem toch wat plaatjes kunnen maken. Die komen later nog.
[ afbeelding ]
Ondertussen was het bijna 2 uur geworden, tijd om naar het kantoor van AnsaldoBreda te verkassen. Uiteraard is ook de taxibranche voorzien van maffia-sausje, dus een ritje kost 25 euro (op de terugweg had ik een taxi met een meter, daar stond 12,65 op) Anyway: tegen een schraal muurtje hangen de bedrijfsnaamborden.
[ afbeelding ]
Eerst nog even gedoe omdat ik geen uitnodiging had en mijn naam niet op de lijst stond etc. Gelukkig kwam ik ook wat mensen van de NOS en BNR Nieuwsradio tegen, die hebben een goed woordje voor me gedaan en ik mocht erinAllereerst mochten we een kijkje nemen in een werkplaats. Hier staat de verzamelde pers wat beelden te maken van stellen voor de metro van Milaan.
[ afbeelding ]
Ook hoog op de bokken: Een stel voor de metro van het Braziliaanse Fortaleza.
[ afbeelding ]
Een goed kwartiertje later: tijd voor het hoofdgerecht. De persconferentie begon een ruim kwartier later dan gepland, er was blijkbaar nog iets met de webserverHier zit ik aandachtig te luisteren met een Nederlandse vertaalster op mijn hoofd. Haar stem dan.
[ afbeelding ]
Baas Manfellotto en zijn secondanten testen de microfoon.
[ afbeelding ]
Even lekker amateuristisch rondklikken in Adobe Reader op een XP bakkie![]()
[ afbeelding ]
Eén van de sheets uit de presentatie: De line-up van geweldige AnsaldoBreda Hogesnelheidstreinen.
[ afbeelding ]
Overzichtsplaatje van het geheel.
[ afbeelding ]
Na afloop ging ik met een iets betaalbaardere taxi terug naar het Piazza Garibaldi. Een van de zijstraatjes is de Via Milano waar mijn hotelletje aan ligt (rechts verstopt onder die bouwsteiger)
[ afbeelding ]
Daarna maar eens eten. Aan de overkant van de straat was een goed restaurant volgens de hotelbaas. Dus daar ben ik maar gaan zitten. Het was er buitengewoon gezellig zoals u ziet.
[ afbeelding ]
Ach, wat kon mij het ook schelen. Een mooie handgemaakte pizza met mozzarella, salsicchia (verse worst) en spinazie (of iets wat erop leek). En een koel glas Italiaans bier.
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, voordat ik het bier op had lag de rekening al op tafel. Ik voelde me niet echt welkom, en ben dus maar weggegaan op zoek naar een ander barretje of kroegje of iets dergelijks. Dat bleek er niet te zijn. Ik maakte nog wel een aardige foto van de Vesuvius, gezien vanaf het Piazza Garibaldi.
[ afbeelding ]
Daarna ben ik nog een uurtje gaan internetten in het hotelletje. En een keertje op tijd naar bed kon ook geen kwaad, ik moest er vanochtend immers ook om half zeven weer uit. Nog even een laatste blik in mijn hotelkamer.
[ afbeelding ]
Na het uitchecken ben ik via het plein naar het Centraal Station gelopen voor een taxi naar het vliegveld. Hier nog een laatste blik op het plein en op de Vesuvius.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruim op tijd stond ik op het vliegveld. Dus nog maar even gaan zitten. Het optreden van Legofles is een beetje in het water gevallen deze keer. Helaas.
[ afbeelding ]
Tijd om het vliegtuig in te gaan dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vliegtuig was een Boeing 737-800, iets groter en moderner dan op de heenweg. Deze keer waren er in totaal 22 infoschermen beschikbaar, waarop behalve eoa gare film ook flight info te zien was. Altijd erg leuk natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe het ook zij, ik had best goed geslapen, dus in het vliegtuig had ik mooi tijd voor een ontbijtje.
[ afbeelding ]
Keurig op tijd op Schiphol geland. Eerst even zitten met een bakkie koffie. Oh ja, de persmap die ik meekreeg.
[ afbeelding ]
Dan nog het rollend materieel, ook wel leuk om even te zien. Hier een Frecciarossa en een e-loc, een treinstel en een AGV of iets wat er op lijkt. Maar het mocht dus niet dus ik ben er snel mee gestopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk: In Napoli rijden trolleybussen (van AnsaldoBreda) en trams (van AnsaldoBreda) op dezelfde lijn. Ze hebben wel aparte bovenleidingssystemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot nog dit apparaat. Een Cobus 3000 (details moet ik nog opzoeken) die op het vliegveld (trouwens op veel meer vliegvelden) gebruikt wordt om mensen van de gate naar het toestel te brengen. 6 stoelen breed, en deuren aan beide kanten.
[ afbeelding ]
Het was weer eens een wat andere manier om van woensdagmiddag naar vrijdagmiddag te komen, zullen we maar zeggen
quote:AnsaldoBreda on the pronouncement of the Dutch government: we stand firm on our position.
In relation to the pronouncement of the Dutch Council of Ministers on the high-speed train V250-Fyra event, AnsaldoBreda reiterates its firm position.
The trains are safe and the reasons for the cancellation of the order are not technical.
AnsaldoBreda will protect its rights and its image in all national and international occasions.
Oh ja jij krijgt nog een scannetje van me, momentquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef Bitlord het volgende:
Leuk verslag Fles! Af en toe leuk dit soort adhoc-uitspattingen. Jammer dat er van die persconferentie geen Nederlandse of engelse vertaling beschikbaar is op het web.
Maar indien er snel extra materieel nodig is zullen ze het toch ergens vandaan moeten halen? Desnoods laten ze ICK weer binnenlands rijden zodat er extra ICR naar internationale verbindingen kan. Wat lijkt jou dan een logische optie? Wederom ICL leasen van DB?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef greavy het volgende:
ICK oplappen is te kostbaar en tijdrovend. Want ook de binnenkant moet grondig gerenoveerd worden.
En de smalle in- en uitstapdeuren zijn ook niet wenselijk op de internationale verbindingen ...
moet kunnen en het zou hier en daar iig veel gedoe schelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
Stuurstand moet dan omgebouwd worden, want de huidige locs die in NL+BE mogen, kunnen daar niet mee overweg.
Jij weet dat je schuldig bent hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef James1988 het volgende:
Jezus Fles, lulhannes die je d'r bent. Gaaf
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Whehehehe xDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet dat je schuldig bent he
[..]
Dat ik voor een internetmedium werk en dat er niet voor iedereen perskaarten zijn en zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Whehehehe xD
Wat zeiden die lui van NOS die je naar binnen hebben gepraat?
dat heeft iig gewerktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik voor een internetmedium werk en dat er niet voor iedereen perskaarten zijn en zo
Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heeft iig gewerkt
Welk medium heb je genoemd?
kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.
Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
* KomtTijd... rijdt zojuist zoals inmiddels 6x aangekondigd, gouda op het verkeerde spoor voorbij om zodadelijk bij Goverwelle te stoppen.
Dat is dat die mongool struikeltquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemonteerd van de Persco...![]()
Ja nouja, hij ging wel even stil staan, maar dus niet langs een perron.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.
Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...quote:
Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stondquote:
Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...
Ik ken er hier een die zich best verstaanbaar kan maken maar t weigert...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.
Laat eens zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stond, ik dacht dat het ervoor was
, en dat ie daarom te laat begon, ik heb m ook als animated gif, iemand?
Die moet ik eens uploaden, die is 12,8 mb , of wil je m looped?dan issie het dubbele en moet ik m nog even in elkaar zettenquote:
Magasin du Cafe!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen.
Ik moet wel zeggen die ene taxichauf die half engels sprak dat was die met die meter terug vanaf AB, die vond het wel echt leuk dat ie eens Engels mocht sprekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen. Ik ga toch hier geen routebeschrijving in het Frans uitkramen, kom op zeg
Een gif? maar je hebt t filmpje al op youtube, is dat niet beter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Animated gifs zijn altijd looped. Flikker lekker op Youtube dat ding man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |