abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:18:36 #201
256146 b2py
Beton!
pi_127526527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef James1988 het volgende:
Als je een snellere verbinding met Berlijn wilt realiseren mag je eerst flink wat aan de infra gaan knutselen, denk ik.
Op Hannover - Berlijn ligt een stuk voor 250 km/h, haal je niet met de pimpel. Nu weet ik dat er ICx komt maar ik vind het toch een beetje karig zo, 1x per 2 uur een verbinding.
pi_127526552
Deze moesten nog even aan dit fyravrije topic worden toegevoegd.










  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:20:02 #203
256146 b2py
Beton!
pi_127526588
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je bent niet wijs.

Trouwens de RE5 Koblenz - Emmerich wordt over een paar jaar doorgetrokken naar Arnhem, dan heb je alles wat je hartje begeert.
Zeven (!) keer per dag kan je vanuit onze hoofdstad naar het industrie achterland van ons land reizen en naar het financiëel zakelijke centrum van Europa.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:20:07 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127526594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Op Hannover - Berlijn ligt een stuk voor 250 km/h, haal je niet met de pimpel. Nu weet ik dat er ICx komt maar ik vind het toch een beetje karig zo, 1x per 2 uur een verbinding.
Je kunt in Hannover nu al overstappen op een ICE. Ben je een kwartiertje eerder in Berlijn. Gesleep, gesjouw, extra puntje wat mis kan gaan in je reis, en het kost duurderder. Maar het kan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:21:56 #205
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127526682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef b2py het volgende:

[..]

Zeven (!) keer per dag kan je vanuit onze hoofdstad naar het industrie achterland van ons land reizen en naar het financiëel zakelijke centrum van Europa.
Nee veel vaker natuurlijk, alleen niet hypersnel en direct. Nou wat weer een drama. Toen de IC Zandvoort - Limburg omgebogen werd naar Alkmaar was er ook zoeen hotemetoot die kwam snoeven van "Welke zwaarwegende redenen heeft u om een randstedelijke provinciehoofdstad los te knippen van HET vergadercentrum van Nederland??!!"

Dan denk ik: Mens hou je bek, ga lekker met de auto.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:23:52 #206
256146 b2py
Beton!
pi_127526743
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee veel vaker natuurlijk, alleen niet hypersnel en direct. Nou wat weer een drama. Toen de IC Zandvoort - Limburg omgebogen werd naar Alkmaar was er ook zoeen hotemetoot die kwam snoeven van "Welke zwaarwegende redenen heeft u om een randstedelijke provinciehoofdstad los te knippen van HET vergadercentrum van Nederland??!!"

Dan denk ik: Mens hou je bek, ga lekker met de auto.
Lijkt mij wel handig, directe verbindingen en vooral erg snel. Waarom denk je dat een Eurostar wil gaan concurreren met een vliegtuig die 24 keer per dag gaat? Puur vanwege de zakelijke reizigers, die leveren het meeste op in de HST's.
Ik denk echt dat de verbinding Amsterdam - Ruhrgebied - Frankfurt ernstig onderschat wordt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:25:45 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127526805
Nou die treinen zitten best goed vol ja. Maar meer dan dat ook niet. Ik denk dat telewerken en videoconferencing onderschat wordt :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin vrijdag 7 juni 2013 @ 17:25:57 #208
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_127526819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef b2py het volgende:

[..]

Lijkt mij wel handig, directe verbindingen en vooral erg snel. Waarom denk je dat een Eurostar wil gaan concurreren met een vliegtuig die 24 keer per dag gaat? Puur vanwege de zakelijke reizigers, die leveren het meeste op in de HST's.
Ik denk echt dat de verbinding Amsterdam - Ruhrgebied - Frankfurt ernstig onderschat wordt.
Dat laatste ben ik met je eens. Erg triest gezicht om die ICE elke keer met vertraging (en slakkengang) Arnhem in te zien hobbelen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:31:44 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127527042
Mooi. En nou ga ik even een verslagje in elkaar klussen. :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_127527739
Ben benieuwd Fles! ^O^
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:53:26 #211
396591 moddermonster
advocaat van de duivel
pi_127527805
Kan de IC naar Venlo of de IC naar Heerlen niet gewoon doorgetrokken worden naar Mönchengladbach respectievelijk Aken. Vanuit het zuiden zijn de enige makkelijke verbindingen met Duitsland stoptreintjes }:|
Je hebt natuurlijk wel concessies op die lijntjes, maar daar moet toch wel wat aan te doen zijn
pi_127527888
...Eigenlijk slaat heel die Thalys naar Lille inderdaad nergens op. Je kunt nu al een paar keer per dag in 2h30 van Amsterdam naar Lille met overstap in Brussel (cross-over nota bene).
pi_127527975
Wat lees ik nu?
"Het kabinet is van mening dat het hogesnelheidsvervoer tussen Nederland en België zo snel mogelijk in lijn met de oorspronkelijke afspraken wordt hersteld, en dat daarbij de kwaliteit voor de reiziger en ook de betrouwbaarheid van groot belang is."

De oorspronkelijke afspraken? Dus toch de verbinding vanaf Den Haag uitvoeren zoals in de eerste concessie is afgesproken *O*.
dag
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 17:58:59 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127527990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef Sandrvich het volgende:
...Eigenlijk slaat heel die Thalys naar Lille inderdaad nergens op. Je kunt nu al een paar keer per dag in 2h30 van Amsterdam naar Lille met overstap in Brussel (cross-over nota bene).
Toch mooi voor de mensen die in Rijsel moeten zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:06:30 #215
256146 b2py
Beton!
pi_127528211
NS mag belang nemen in HTM

De Nederlandse Spoorwegen (NS) mogen 49 procent van de aandelen van de Haagse stadsvervoerder HTM overnemen. Dit heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) vrijdag bekendgemaakt. Alle aandelen van HTM zijn nu nog in handen van de gemeente Den Haag. HTM verzorgt in Den Haag het tram- en stadsbusvervoer.

NS en HTM concurreren op dit moment niet met elkaar om het tramvervoer in Den Haag te mogen verzorgen. Het huidige tramvervoer is namelijk zonder aanbesteding aan HTM gegund door het Stadsgewest Haaglanden. De overname van de HTM-aandelen verandert niets aan deze situatie.
Stadsbus. Voor het stadsbusvervoer werkte HTM al samen met NS in de joint venture HTM Buzz. Voor deze samenwerking heeft toezichthouder ACM in 2011 toestemming gegeven.

Sinds begin dit jaar kunnen de stadsregio's van de drie grote steden zelf bepalen of zij het openbaar vervoer in hun regio wel of niet aanbesteden. Voor Den Haag geldt dat het Stadsgewest deze beslissing voor 2017 moet nemen.

Bron
pi_127528213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef b2py het volgende:

[..]

In Hamm (DE) staan tientallen duitse rijtuigen geschikt voor 200 km/h in een tuin te rusten. Loc's kunnen geleased worden bij diverse aanbieders, bijvoorbeeld Alpha Trains.
Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:08:54 #217
256146 b2py
Beton!
pi_127528279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?
Klopt, die moeten dan nieuw remsysteem krijgen en draaistelonderhoud/revisie.
pi_127528292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zijn die oude krengen die in Nijmegen staan weg te roesten ook niet ooit gebouwd voor 200 km/h? Zouden ze die niet als kortetermijnoplossing kunnen inzetten?
Die dingen (ICK) hebben eerst een hele grote beurt nodig, en volgens mij zijn ze ook verkocht las ik hier? Ze zijn wel gebouwd voor 200kmh inderdaad, en toen ze naar Nederland kwamen volgens mij omlaaggesteld naar 160kmh.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:11:49 #219
256146 b2py
Beton!
pi_127528370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:09 schreef Facepalm het volgende:

[..]

Die dingen (ICK) hebben eerst een hele grote beurt nodig, en volgens mij zijn ze ook verkocht las ik hier? Ze zijn wel gebouwd voor 200kmh inderdaad, en toen ze naar Nederland kwamen volgens mij omlaaggesteld naar 160kmh.
Het gedeelte wat verkocht is, is al weg. Wat er nu nog aan rijtuigen staat is nog steeds van NSFSC.
pi_127528396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef b2py het volgende:

[..]

Het gedeelte wat verkocht is, is al weg. Wat er nu nog aan rijtuigen staat is nog steeds van NSFSC.
Er staat hier nog steeds een sleep van 21 ^O^ . 'k Zal ze vannacht wel ff veiligstellen.
pi_127528588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:08 schreef b2py het volgende:

[..]

Klopt, die moeten dan nieuw remsysteem krijgen en draaistelonderhoud/revisie.
Zou dat niet de goedkoopste/snelste oplossing zijn? Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de kosten daarvan. Hebben die stellen toelating in België?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:21:24 #222
256146 b2py
Beton!
pi_127528651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:19 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zou dat niet de goedkoopste/snelste oplossing zijn? Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de kosten daarvan. Hebben die stellen toelating in België?
Draaistelrevisie is niet gratis, en ik weet ook niet hoeveel draaistellen Nedtrain heeft liggen.
Verder moet een locomotief om kunnen gaan met de rijtuigen zelf, moeten de belgen treinstelmodus accepteren en kan de binnenkant waarschijnlijk niet voldoen aan de comfort eisen. Maar in theorie is het wel een poging waard ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:23:15 #223
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127528706
ICK oplappen is te kostbaar en tijdrovend. Want ook de binnenkant moet grondig gerenoveerd worden.

En de smalle in- en uitstapdeuren zijn ook niet wenselijk op de internationale verbindingen ...
pi_127528834
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef greavy het volgende:
ICK oplappen is te kostbaar en tijdrovend. Want ook de binnenkant moet grondig gerenoveerd worden.

En de smalle in- en uitstapdeuren zijn ook niet wenselijk op de internationale verbindingen ...
Dat zou echt het domste excuus zijn want ICRm is ook zo krap als de pest. Zijn het niet de buitendeuren dan de coupédeuren wel.
  Redactie Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 18:39:05 #225
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_127529206
Het is breder dan ICK in elk geval
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:40:58 #226
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127529276
Je wil de mensen niet aandoen om door dat ene smalle klapdeurtje te moeten met al die koffers. Ook teveel tijdrovend. Is ICR toch echt beter.
pi_127529344
Wil je nu wel een trein (ook al is die niet optimaal) of geen trein?
dag
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:44:06 #228
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127529393
Pak je toch ene paar Hbbiilns ofzo, laadt ook veel sneller in- en uit. :')
pi_127529401
Dan bouwen ze ook gelijk de deuren om hè. De ÖBB rijtuigen waren toch ook gewoon gereviseerde ICKs?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:44:29 #230
256146 b2py
Beton!
pi_127529409
Vannacht herstelwerkzaamheden Utrecht-Den Bosch
Vrijdag 7 Juni 18:02

Oorzaak
Bij station Culemborg moet een onderdeel van een wissel worden vervangen. Hierdoor kunnen vannacht 2 nachttreinen tussen Utrecht en Den Bosch niet rijden.

Verwachting

Het gaat om nachttrein Utrecht-Den Bosch, vertrektijd 1.55 uit Utrecht, en om nachttrein Den Bosch-Utrecht, vertrektijd 1.32 uur. Er rijden vervangende bussen.

Reisadvies
Plan je reis in de reisplanner. Gebruik de bussen. De bus vanuit Utrecht rijdt na Den Bosch door naar Eindhoven. In Utrecht is de aansluiting bus-trein niet gewaarborgd.

Bron
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:45:29 #231
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127529440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef b2py het volgende:
Reisadvies
Plan je reis in de reisplanner. Gebruik de bussen. De bus vanuit Utrecht rijdt na Den Bosch door naar Eindhoven. In Utrecht is de aansluiting bus-trein niet gewaarborgd.

Bron
Mis je hem op 1 minuut, mag je een uur wachten :r
pi_127529651
Materieel examen gehaald :)

Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.

Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ? :')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:54:20 #233
256146 b2py
Beton!
pi_127529712
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald :)

Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.

Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ? :')
Ik schat je kansen wel goed in eigenlijk.

Verder gefeliciteerd met het behalen van je materieel examen! Ruim gehaald of zesjescultuur? ;)
pi_127529783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik schat je kansen wel goed in eigenlijk.

Verder gefeliciteerd met het behalen van je materieel examen! Ruim gehaald of zesjescultuur? ;)
Ah top :D
Thanks! Ik mocht van de 40 vragen (20 open, 20 multiple choise) er maar 4 fout hebben omdat ik 'nieuw' ben. Waren ook 2 andere meesters bij die materieel instructie kregen om ze naar de werkplaats te rijden in Haarlem.
Zondag gaan er wat Spurts over de Hanzelijn vanuit Groningen naar Haarlem. Tijden etc heb ik niet, maar goed, voor de liefhebbers dus ;)

Anyways, ik had 2 fout. één deurstoring had ik iets niet volledig gemeld, en een multiple choise vraag over het hoofdreservoir ofzo.

Ach, tevreden iig :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:58:08 #235
256146 b2py
Beton!
pi_127529837
*plop* dan maar! ^O^
pi_127529872
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef b2py het volgende:
*plop* dan maar! ^O^
Uiteraard. Een koude pilsener met dit weer, en nog eens weekend. Dinsdag weer aan de rit. Heerlijk :)
  Redactie Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:05:39 #237
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_127530060
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald :)

Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.

Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ? :')
Ik weet niet hoe het in de trein zit, maar volgens mij is het bij ons in de bus zo dat een kopie van beide kanten van je OV icm een uitdraai van ov-chipkaart.nl en een id-kaart ook geaccepteerd wordt (in elk geval voor verchipte ster-abonnementen)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_127530147
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:05 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in de trein zit, maar volgens mij is het bij ons in de bus zo dat een kopie van beide kanten van je OV icm een uitdraai van ov-chipkaart.nl en een id-kaart ook geaccepteerd wordt (in elk geval voor verchipte ster-abonnementen)
Wellicht dat ik er mee weg kom dan, als ik bezwaar maak.
Laatst zag ik een conducteur van de NS het nummer van de OV kaart opschrijven en die zei tegen die student dat hij het liet na kijken, en als het niet klopte hij de boete alsnog over de post zou krijgen.
Dus schijnbaar kan dat ook. Had dat nog gevraagd aan die BOA, maar die zei dat hij niets anders kon dan schrijven.

Snap ik ook wel, die man doet ook zijn werk, en hij legde nog netjes uit hoe ik bezwaar moest maken en wenste me er succes bij. :)
pi_127530388
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald :)

Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.

Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ? :')
Gefeliciteerd! Mat. instructie en examens van Jan gehad of niet? Fijne gozer die erg veel van de Spurts weet!
  Redactie Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:16:35 #240
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_127530420
En weer een bommelding: dit keer is Hillegom aan de beurt (wat valt daar nou op te blazen, meer dan de voetgangersbrug is daar niet volgens mij _O-)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_127530448
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:15 schreef GekkeHaan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Mat. instructie en examens van Jan gehad of niet? Fijne gozer die erg veel van de Spurts weet!
Thanks!
Ja, prima gozer inderdaad. Wat een kennis _O_
Veel buiten bezig geweest, naar Voith in Leeuwarden geweest dinsdag, prima uitleg op een goede manier, want het was best veel (technische) stof, en ben zelf niet zo'n ster in techniek. Gaf ik ook gelijk aan, en hij hield daar rekening mee :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:17:42 #242
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127530461
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald :)

Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.

Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ? :')
Connexxion-stewards zijn de grootste flikkers die je maar kan treffen qua controlerend personeel op de trein. Echt, ze schrijven om de meest flauwe dingen een boete uit.
Door een "storing" werkte laatst het WeekendVrij niet bij de Valleilijn. Niet ingecheckt, kreeg controle. Had klantenservice daarvoor nog aan de lijn gehad. Ook die 4 pipo's werkten niet mee. Ben toen in Lunteren de trein "uitgezet", omdat ik niks accepteerde. Was hun fout. Niet mijn fout.

Probleem bij CXX is, is dat als je niet incheckt hun geld mislopen. En daarom krijg je van die flauwe boetes.
pi_127530577
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef greavy het volgende:

[..]

Connexxion-stewards zijn de grootste flikkers die je maar kan treffen qua controlerend personeel op de trein. Echt, ze schrijven om de meest flauwe dingen een boete uit.
Door een "storing" werkte laatst het WeekendVrij niet bij de Valleilijn. Niet ingecheckt, kreeg controle. Had klantenservice daarvoor nog aan de lijn gehad. Ook die 4 pipo's werkten niet mee. Ben toen in Lunteren de trein "uitgezet", omdat ik niks accepteerde. Was hun fout. Niet mijn fout.

Probleem bij CXX is, is dat als je niet incheckt hun geld mislopen. En daarom krijg je van die flauwe boetes.
Zo, wist niet dat ze zo ernstig hun werk deden :')
Mja, hopelijk zijn ze wat coulanter met de klantenservice :')
pi_127530615
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Thanks!
Ja, prima gozer inderdaad. Wat een kennis _O_
Veel buiten bezig geweest, naar Voith in Leeuwarden geweest dinsdag, prima uitleg op een goede manier, want het was best veel (technische) stof, en ben zelf niet zo'n ster in techniek. Gaf ik ook gelijk aan, en hij hield daar rekening mee :)
Heel erg veel technisch inderdaad, maar je komt als machinist vaak niet verder dan het afsluiten van een deur of treeplank-storing verhelpen. Maar blijft desondanks erg belangrijk aangezien je wel weet waar iets moet zitten en waar je op moet letten bij je 24-en 48 uurs controles.

Bij Voith ben ik helaas nooit geweest tijdens mijn opleiding.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:22:07 #245
256146 b2py
Beton!
pi_127530632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:16 schreef dennistd het volgende:
En weer een bommelding: dit keer is Hillegom aan de beurt (wat valt daar nou op te blazen, meer dan de voetgangersbrug is daar niet volgens mij _O-)
Jahoor :')
pi_127530709
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef GekkeHaan het volgende:

[..]

Heel erg veel technisch inderdaad, maar je komt als machinist vaak niet verder dan het afsluiten van een deur of treeplank-storing verhelpen. Maar blijft desondanks erg belangrijk aangezien je wel weet waar iets moet zitten en waar je op moet letten bij je 24-en 48 uurs controles.

Bij Voith ben ik helaas nooit geweest tijdens mijn opleiding.
Ja precies, die deuren en treeplanken komt wel goed :P
Een keertje dood gooien lukt ook wel. Maar ik zei al tegen hem: 'straks rij ik, en kom ik in maanden geen enkele storing tegen, en dan ineens een mega storing'.
Oh zegt ie, gewoon bellen joh. Als je het niet weet, mij bellen of een collega. Komt altijd wel goed ;)

Maar goed, ik ga dat spul allemaal nog uitwerken in mijn eigen woorden met plaatjes enzo, en dan plastificeer ik dat spul voor in een mooie map, met lege aanwijzing bladen enzo. Dan heb ik al dat spul mooi compact bij elkaar :)
  Redactie Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:24:43 #247
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_127530736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef b2py het volgende:

[..]

Jahoor :')
Het is nu trouwens een verdacht pakketje in de trein geworden: http://nos.nl/artikel/515524-station-hillegom-ontruimd.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:28:00 #248
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127530825
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Uiteraard. Een koude pilsener met dit weer, en nog eens weekend. Dinsdag weer aan de rit. Heerlijk :)
Felitaart!

*O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Darkwing_Duck op 07-06-2013 21:04:03 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:30:51 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127530930
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald :)
gefeliciteerd *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_127530931
Thanks Darkwing :)
pi_127530939
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

gefeliciteerd *O*
Thanks :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:36:41 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127531144
Goed. Het Verhaal. Het begon allemaal nog geen 72 uur geleden, naar aanleiding van deze post van James.



Ik had al wat biertjes op natuurlijk, maar hey, ik had al zo lang thuis gezeten, het leek me wel weer eens tijd om een aardig staaltje Power Play neer te zetten. Enfin, uurtje later had ik 2 vluchten en 2 hotelletjes bijeen geklikt, en diep in de nacht ben ik gaan slapen. Ik werd woensdag rond een uur of 11 wakker en dacht "What have I done?" :') Maar toen was het al te laat: Geen woorden maar daden. Kwart voor vier in Deventer de trein naar Den Bosch genomen, waar het lastig genoeg bleek om naar Eindhoven te komen.



Uiteindelijk werd met 20 minuten vertraging station Eindhoven bereikt, waarna een flinke taxirit me bij het hotel bracht. Aangekomen bij het hotel: Bier in het rotstuintje en een woest grote schnitzel.





Ondanks alle goede bedoelingen om vroeg te gaan slapen werd het nog een lange avond met 2 nogal aantrekkelijke serveerdames en wat stamgasten. Uiteindelijk lag ik om half één in bed. Niet veel later, om tien over 6, stond de taxi voor.



Op het vliegveld stond onze Transavia Boeing 737-700 al klaar.



Slashme enigszins verknetterd in het vliegtuig (hierna gelukkig nog 2 uur kunnen pitten).



Nog meer mooie blonde dames: "Mijn collega demonstreert u nu de werking van het zwemvest".



Uiteindelijk, na 2 uur slapen, wordt de daling ingezet boven Napoli. Hier zien we de schaduw van het vliegtuig in het Zuid-Italiaanse platteland.



Precies een half uurtje later reed ik ineens in een taxi door Napels, op weg naar mijn hotelletje.



Ik sliep in het magere 2-sterren-onderkomen "Albergo Vittorio Veneto". Met 2-sterren uitzicht dus ook.





Na het inchecken liep ik even de stad in. Hier zien we het Piazza Garibaldi, een groot plein vlak achter het Centraal Station. Helaas overal schermen omheen vanwege bouw-activiteiten.



Dus doorlopen maar naar het Centraal Station. In Italië is fotograferen op stations streng verboden, maar ik heb stiekem toch wat plaatjes kunnen maken. Die komen later nog.



Ondertussen was het bijna 2 uur geworden, tijd om naar het kantoor van AnsaldoBreda te verkassen. Uiteraard is ook de taxibranche voorzien van maffia-sausje, dus een ritje kost 25 euro (op de terugweg had ik een taxi met een meter, daar stond 12,65 op :') ) Anyway: tegen een schraal muurtje hangen de bedrijfsnaamborden.



Eerst nog even gedoe omdat ik geen uitnodiging had en mijn naam niet op de lijst stond etc. Gelukkig kwam ik ook wat mensen van de NOS en BNR Nieuwsradio tegen, die hebben een goed woordje voor me gedaan en ik mocht erin *O* Allereerst mochten we een kijkje nemen in een werkplaats. Hier staat de verzamelde pers wat beelden te maken van stellen voor de metro van Milaan.



Ook hoog op de bokken: Een stel voor de metro van het Braziliaanse Fortaleza.



Een goed kwartiertje later: tijd voor het hoofdgerecht. De persconferentie begon een ruim kwartier later dan gepland, er was blijkbaar nog iets met de webserver :') Hier zit ik aandachtig te luisteren met een Nederlandse vertaalster op mijn hoofd. Haar stem dan.



Baas Manfellotto en zijn secondanten testen de microfoon.



Even lekker amateuristisch rondklikken in Adobe Reader op een XP bakkie :9



Eén van de sheets uit de presentatie: De line-up van geweldige AnsaldoBreda Hogesnelheidstreinen.



Overzichtsplaatje van het geheel.



Na afloop ging ik met een iets betaalbaardere taxi terug naar het Piazza Garibaldi. Een van de zijstraatjes is de Via Milano waar mijn hotelletje aan ligt (rechts verstopt onder die bouwsteiger :') )



Daarna maar eens eten. Aan de overkant van de straat was een goed restaurant volgens de hotelbaas. Dus daar ben ik maar gaan zitten. Het was er buitengewoon gezellig zoals u ziet.



Ach, wat kon mij het ook schelen. Een mooie handgemaakte pizza met mozzarella, salsicchia (verse worst) en spinazie (of iets wat erop leek). En een koel glas Italiaans bier.



Hoe dan ook, voordat ik het bier op had lag de rekening al op tafel. Ik voelde me niet echt welkom, en ben dus maar weggegaan op zoek naar een ander barretje of kroegje of iets dergelijks. Dat bleek er niet te zijn. Ik maakte nog wel een aardige foto van de Vesuvius, gezien vanaf het Piazza Garibaldi.



Daarna ben ik nog een uurtje gaan internetten in het hotelletje. En een keertje op tijd naar bed kon ook geen kwaad, ik moest er vanochtend immers ook om half zeven weer uit. Nog even een laatste blik in mijn hotelkamer.



Na het uitchecken ben ik via het plein naar het Centraal Station gelopen voor een taxi naar het vliegveld. Hier nog een laatste blik op het plein en op de Vesuvius.





Ruim op tijd stond ik op het vliegveld. Dus nog maar even gaan zitten. Het optreden van Legofles is een beetje in het water gevallen deze keer. Helaas.



Tijd om het vliegtuig in te gaan dus.







Het vliegtuig was een Boeing 737-800, iets groter en moderner dan op de heenweg. Deze keer waren er in totaal 22 infoschermen beschikbaar, waarop behalve eoa gare film ook flight info te zien was. Altijd erg leuk natuurlijk :)





Hoe het ook zij, ik had best goed geslapen, dus in het vliegtuig had ik mooi tijd voor een ontbijtje.



Keurig op tijd op Schiphol geland. Eerst even zitten met een bakkie koffie. Oh ja, de persmap die ik meekreeg.



Dan nog het rollend materieel, ook wel leuk om even te zien. Hier een Frecciarossa en een e-loc, een treinstel en een AGV of iets wat er op lijkt. Maar het mocht dus niet dus ik ben er snel mee gestopt O-)







Ook leuk: In Napoli rijden trolleybussen (van AnsaldoBreda) en trams (van AnsaldoBreda) op dezelfde lijn. Ze hebben wel aparte bovenleidingssystemen.





Tot slot nog dit apparaat. Een Cobus 3000 (details moet ik nog opzoeken) die op het vliegveld (trouwens op veel meer vliegvelden) gebruikt wordt om mensen van de gate naar het toestel te brengen. 6 stoelen breed, en deuren aan beide kanten.



Het was weer eens een wat andere manier om van woensdagmiddag naar vrijdagmiddag te komen, zullen we maar zeggen ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_127531183
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ja precies, die deuren en treeplanken komt wel goed :P
Een keertje dood gooien lukt ook wel. Maar ik zei al tegen hem: 'straks rij ik, en kom ik in maanden geen enkele storing tegen, en dan ineens een mega storing'.
Oh zegt ie, gewoon bellen joh. Als je het niet weet, mij bellen of een collega. Komt altijd wel goed ;)
Daar is hij inderdaad makkelijk in! Ook weleens gedaan als ik iets had waar ik even niet uitkwam.
pi_127531316
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef GekkeHaan het volgende:

[..]

Daar is hij inderdaad makkelijk in! Ook weleens gedaan als ik iets had waar ik even niet uitkwam.
Ja idd. Echt een voorbeeld _O_
pi_127531328
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Het Verhaal. Het begon allemaal nog geen 72 uur geleden, naar aanleiding van deze post van James.

[ afbeelding ]

Ik had al wat biertjes op natuurlijk, maar hey, ik had al zo lang thuis gezeten, het leek me wel weer eens tijd om een aardig staaltje Power Play neer te zetten. Enfin, uurtje later had ik 2 vluchten en 2 hotelletjes bijeen geklikt, en diep in de nacht ben ik gaan slapen. Ik werd woensdag rond een uur of 11 wakker en dacht "What have I done?" :') Maar toen was het al te laat: Geen woorden maar daden. Kwart voor vier in Deventer de trein naar Den Bosch genomen, waar het lastig genoeg bleek om naar Eindhoven te komen.

[ afbeelding ]

Uiteindelijk werd met 20 minuten vertraging station Eindhoven bereikt, waarna een flinke taxirit me bij het hotel bracht. Aangekomen bij het hotel: Bier in het rotstuintje en een woest grote schnitzel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ondanks alle goede bedoelingen om vroeg te gaan slapen werd het nog een lange avond met 2 nogal aantrekkelijke serveerdames en wat stamgasten. Uiteindelijk lag ik om half één in bed. Niet veel later, om tien over 6, stond de taxi voor.

[ afbeelding ]

Op het vliegveld stond onze Transavia Boeing 737-700 al klaar.

[ afbeelding ]

Slashme enigszins verknetterd in het vliegtuig (hierna gelukkig nog 2 uur kunnen pitten).

[ afbeelding ]

Nog meer mooie blonde dames: "Mijn collega demonstreert u nu de werking van het zwemvest".

[ afbeelding ]

Uiteindelijk, na 2 uur slapen, wordt de daling ingezet boven Napoli. Hier zien we de schaduw van het vliegtuig in het Zuid-Italiaanse platteland.

[ afbeelding ]

Precies een half uurtje later reed ik ineens in een taxi door Napels, op weg naar mijn hotelletje.

[ afbeelding ]

Ik sliep in het magere 2-sterren-onderkomen "Albergo Vittorio Veneto". Met 2-sterren uitzicht dus ook.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Na het inchecken liep ik even de stad in. Hier zien we het Piazza Garibaldi, een groot plein vlak achter het Centraal Station. Helaas overal schermen omheen vanwege bouw-activiteiten.

[ afbeelding ]

Dus doorlopen maar naar het Centraal Station. In Italië is fotograferen op stations streng verboden, maar ik heb stiekem toch wat plaatjes kunnen maken. Die komen later nog.

[ afbeelding ]

Ondertussen was het bijna 2 uur geworden, tijd om naar het kantoor van AnsaldoBreda te verkassen. Uiteraard is ook de taxibranche voorzien van maffia-sausje, dus een ritje kost 25 euro (op de terugweg had ik een taxi met een meter, daar stond 12,65 op :') ) Anyway: tegen een schraal muurtje hangen de bedrijfsnaamborden.

[ afbeelding ]

Eerst nog even gedoe omdat ik geen uitnodiging had en mijn naam niet op de lijst stond etc. Gelukkig kwam ik ook wat mensen van de NOS en BNR Nieuwsradio tegen, die hebben een goed woordje voor me gedaan en ik mocht erin *O* Allereerst mochten we een kijkje nemen in een werkplaats. Hier staat de verzamelde pers wat beelden te maken van stellen voor de metro van Milaan.

[ afbeelding ]

Ook hoog op de bokken: Een stel voor de metro van het Braziliaanse Fortaleza.

[ afbeelding ]

Een goed kwartiertje later: tijd voor het hoofdgerecht. De persconferentie begon een ruim kwartier later dan gepland, er was blijkbaar nog iets met de webserver :') Hier zit ik aandachtig te luisteren met een Nederlandse vertaalster op mijn hoofd. Haar stem dan.

[ afbeelding ]

Baas Manfellotto en zijn secondanten testen de microfoon.

[ afbeelding ]

Even lekker amateuristisch rondklikken in Adobe Reader op een XP bakkie :9

[ afbeelding ]

Eén van de sheets uit de presentatie: De line-up van geweldige AnsaldoBreda Hogesnelheidstreinen.

[ afbeelding ]

Overzichtsplaatje van het geheel.

[ afbeelding ]

Na afloop ging ik met een iets betaalbaardere taxi terug naar het Piazza Garibaldi. Een van de zijstraatjes is de Via Milano waar mijn hotelletje aan ligt (rechts verstopt onder die bouwsteiger :') )

[ afbeelding ]

Daarna maar eens eten. Aan de overkant van de straat was een goed restaurant volgens de hotelbaas. Dus daar ben ik maar gaan zitten. Het was er buitengewoon gezellig zoals u ziet.

[ afbeelding ]

Ach, wat kon mij het ook schelen. Een mooie handgemaakte pizza met mozzarella, salsicchia (verse worst) en spinazie (of iets wat erop leek). En een koel glas Italiaans bier.

[ afbeelding ]

Hoe dan ook, voordat ik het bier op had lag de rekening al op tafel. Ik voelde me niet echt welkom, en ben dus maar weggegaan op zoek naar een ander barretje of kroegje of iets dergelijks. Dat bleek er niet te zijn. Ik maakte nog wel een aardige foto van de Vesuvius, gezien vanaf het Piazza Garibaldi.

[ afbeelding ]

Daarna ben ik nog een uurtje gaan internetten in het hotelletje. En een keertje op tijd naar bed kon ook geen kwaad, ik moest er vanochtend immers ook om half zeven weer uit. Nog even een laatste blik in mijn hotelkamer.

[ afbeelding ]

Na het uitchecken ben ik via het plein naar het Centraal Station gelopen voor een taxi naar het vliegveld. Hier nog een laatste blik op het plein en op de Vesuvius.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ruim op tijd stond ik op het vliegveld. Dus nog maar even gaan zitten. Het optreden van Legofles is een beetje in het water gevallen deze keer. Helaas.

[ afbeelding ]

Tijd om het vliegtuig in te gaan dus.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het vliegtuig was een Boeing 737-800, iets groter en moderner dan op de heenweg. Deze keer waren er in totaal 22 infoschermen beschikbaar, waarop behalve eoa gare film ook flight info te zien was. Altijd erg leuk natuurlijk :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe het ook zij, ik had best goed geslapen, dus in het vliegtuig had ik mooi tijd voor een ontbijtje.

[ afbeelding ]

Keurig op tijd op Schiphol geland. Eerst even zitten met een bakkie koffie. Oh ja, de persmap die ik meekreeg.

[ afbeelding ]

Dan nog het rollend materieel, ook wel leuk om even te zien. Hier een Frecciarossa en een e-loc, een treinstel en een AGV of iets wat er op lijkt. Maar het mocht dus niet dus ik ben er snel mee gestopt O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook leuk: In Napoli rijden trolleybussen (van AnsaldoBreda) en trams (van AnsaldoBreda) op dezelfde lijn. Ze hebben wel aparte bovenleidingssystemen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tot slot nog dit apparaat. Een Cobus 3000 (details moet ik nog opzoeken) die op het vliegveld (trouwens op veel meer vliegvelden) gebruikt wordt om mensen van de gate naar het toestel te brengen. 6 stoelen breed, en deuren aan beide kanten.

[ afbeelding ]

Het was weer eens een wat andere manier om van woensdagmiddag naar vrijdagmiddag te komen, zullen we maar zeggen ;)
HELD _O_ _O_ Prachtig hahahaha :D
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:47:36 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127531490
Nice, Fles _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 19:50:24 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127531582
Die deegdraaiers hebben inmiddels weer een persbericht de deur uitgedaan:

quote:
AnsaldoBreda on the pronouncement of the Dutch government: we stand firm on our position.

In relation to the pronouncement of the Dutch Council of Ministers on the high-speed train V250-Fyra event, AnsaldoBreda reiterates its firm position.

The trains are safe and the reasons for the cancellation of the order are not technical.
AnsaldoBreda will protect its rights and its image in all national and international occasions.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_127531624
Leuk verslag Fles! Af en toe leuk dit soort adhoc-uitspattingen. Jammer dat er van die persconferentie geen Nederlandse of engelse vertaling beschikbaar is op het web.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:54:20 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127531708
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef Bitlord het volgende:
Leuk verslag Fles! Af en toe leuk dit soort adhoc-uitspattingen. Jammer dat er van die persconferentie geen Nederlandse of engelse vertaling beschikbaar is op het web.
Oh ja jij krijgt nog een scannetje van me, moment
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:58:05 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127531824
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:02:04 #261
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127531963
Leuk Fles!
pi_127532191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef greavy het volgende:
ICK oplappen is te kostbaar en tijdrovend. Want ook de binnenkant moet grondig gerenoveerd worden.

En de smalle in- en uitstapdeuren zijn ook niet wenselijk op de internationale verbindingen ...
Maar indien er snel extra materieel nodig is zullen ze het toch ergens vandaan moeten halen? Desnoods laten ze ICK weer binnenlands rijden zodat er extra ICR naar internationale verbindingen kan. Wat lijkt jou dan een logische optie? Wederom ICL leasen van DB?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:08:58 #263
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127532222
"snel". Voordat ICK weer op de baan is voor een fatsoenlijke treindienst ben je maanden verder.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 20:13:27 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127532373
ICR-stuurstanden ook toelaten op de binnenlandse HSL of in de IC België?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:14:34 #265
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_127532415
Feli nog, mono!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:15:10 #266
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_127532436
Stuurstand moet dan omgebouwd worden, want de huidige locs die in NL+BE mogen, kunnen daar niet mee overweg.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 20:17:47 #267
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127532524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
Stuurstand moet dan omgebouwd worden, want de huidige locs die in NL+BE mogen, kunnen daar niet mee overweg.
moet kunnen en het zou hier en daar iig veel gedoe schelen
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:20:39 #268
256146 b2py
Beton!
pi_127532655
Goed verslag Flash, wanneer gaan we weer bieren?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:21:32 #269
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_127532685
Fles: stoer reisje, bedankt voor de reportage!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:21:33 #270
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_127532688
Jezus Fles, lulhannes die je d'r bent. Gaaf :D
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:32:07 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127533095
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef James1988 het volgende:
Jezus Fles, lulhannes die je d'r bent. Gaaf :D
Jij weet dat je schuldig bent he _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:42:14 #272
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127533483
Verslag verdient plekje in de OP :s)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:44:04 #273
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_127533567
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij weet dat je schuldig bent he _O-

[..]

Whehehehe xD

Wat zeiden die lui van NOS die je naar binnen hebben gepraat?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:45:58 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127533637
Is Mono jarig? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:46:39 #275
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127533651
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

Whehehehe xD

Wat zeiden die lui van NOS die je naar binnen hebben gepraat?
Dat ik voor een internetmedium werk en dat er niet voor iedereen perskaarten zijn en zo :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_127534018
Nouja, wel hardcore. Gestoord, maar wel hardcore. ^O^
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 21:02:07 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127534360
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ik voor een internetmedium werk en dat er niet voor iedereen perskaarten zijn en zo :)
dat heeft iig gewerkt :)

Welk medium heb je genoemd? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:10:49 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127534774
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat heeft iig gewerkt :)

Welk medium heb je genoemd? :P
Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:17:02 #279
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535072
Ik heb even een samenvatting gemonteerd van de Persco... :Y
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 21:19:00 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127535167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.
kan ik me goed voorstellen _O-

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_127535411
- I fok horses.
pardon???
- Yes, paarden

:')
pi_127535441
* KomtTijd... rijdt zojuist zoals inmiddels 6x aangekondigd, gouda op het verkeerde spoor voorbij om zodadelijk bij Goverwelle te stoppen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:25:06 #283
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_127535464
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
* KomtTijd... rijdt zojuist zoals inmiddels 6x aangekondigd, gouda op het verkeerde spoor voorbij om zodadelijk bij Goverwelle te stoppen.
Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:25:11 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535468
Hoe goed spreekt de Italiaan Engels? :') :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:25:54 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535498
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemonteerd van de Persco... :Y
Dat is dat die mongool struikelt :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_127535520
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.
Ja nouja, hij ging wel even stil staan, maar dus niet langs een perron.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:26:27 #287
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535524
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe goed spreekt de Italiaan Engels? :') :{w
Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:27:15 #288
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535576
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is dat die mongool struikelt :D
Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stond _O- , ik dacht dat het ervoor was :') , en dat ie daarom te laat begon, ik heb m ook als animated gif, iemand? :Y
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:27:35 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...
Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:28:26 #290
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.
Ik ken er hier een die zich best verstaanbaar kan maken maar t weigert... :{w
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:28:26 #291
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stond _O- , ik dacht dat het ervoor was :') , en dat ie daarom te laat begon, ik heb m ook als animated gif, iemand? :Y
Laat eens zien?

En heb je ook dat daarna het wijffie van die club waare die microfoon van was, naar het podium sprintte om hem weer goed neer te zetten?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_127535705
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen. Ik ga toch hier geen routebeschrijving in het Frans uitkramen, kom op zeg
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:29:38 #293
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Laat eens zien?

Die moet ik eens uploaden, die is 12,8 mb , of wil je m looped?dan issie het dubbele en moet ik m nog even in elkaar zetten :')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:29:55 #294
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen.
Magasin du Cafe!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:30:15 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535749
Animated gifs zijn altijd looped. Flikker lekker op Youtube dat ding man
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:31:06 #296
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535784
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen. Ik ga toch hier geen routebeschrijving in het Frans uitkramen, kom op zeg
Ik moet wel zeggen die ene taxichauf die half engels sprak dat was die met die meter terug vanaf AB, die vond het wel echt leuk dat ie eens Engels mocht spreken :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:31:16 #297
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127535793
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Animated gifs zijn altijd looped. Flikker lekker op Youtube dat ding man
Een gif? maar je hebt t filmpje al op youtube, is dat niet beter?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:33:41 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127535933
Ik was er zelf BIJ. is DAT niet beter? *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:35:37 #299
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_127536040
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was er zelf BIJ. is DAT niet beter? *)
Ik bedoel zeg je nou dat ik een gif op youtube moet zetten?

Hier een afgeslankte versie
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:37:28 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_127536149
Die is wel leuk ja dat die mic ineens weg is :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')