quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef dennistd het volgende:
http://spoornieuws.nl/temp/hslverbindingen.pdf wel?
Waar willen ze al dat materieel ineens vandaan halen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef dennistd het volgende:
http://spoornieuws.nl/temp/hslverbindingen.pdf wel?
Yup!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef dennistd het volgende:
http://spoornieuws.nl/temp/hslverbindingen.pdf wel?
Maakt niet uit, Wilma slikt nog wel een paar jaartjes slackquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar willen ze al dat materieel ineens vandaan halen?
Dat willen ze niet. Ze willen alleen Wilma even wat mooie plaatjes laten zien, dat ze verre van haalbaar zijn snapt Onwetende Wilma toch niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar willen ze al dat materieel ineens vandaan halen?
Ja maar dan rijdt er 9x per dag een hogesnelheidstrein Amsterdam - Brussel. Heus waar. Echt welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:58 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 2015 wil NS zo te zien de frequentie van de ExcuusBenelux weer terugbrengen naar 8-12x per dag, en wederom beperken tot Den Haag.
Kansloos gefaal weer.
Lijkt mij wel vrij logisch. Met een overstap op een 15' dienst 'Fyra' ben je sneller in Amsterdam dan omreizen via Den Haagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:58 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 2015 wil NS zo te zien de frequentie van de ExcuusBenelux weer terugbrengen naar 8-12x per dag, en wederom beperken tot Den Haag.
Kansloos gefaal weer.
Even goed lezen he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef James1988 het volgende:
Heb je geen fuck aan als je in Dordrecht of Roosendaal moet wezen.
uhuh, dat bevreemdt me wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef James1988 het volgende:
Daar heb je gelijk in. Die frequentieverlaging is wat mij stoort. In 2014 willen ze 16x per dag Amsterdam - Brussel, vanaf 2015 nog maar 8x per dag (max 12x per dag) Den Haag - Brussel.
Die HST Amsterdam - Brussel is trouwens de Eurostar naar Londen. Ik vermoed dat ze met capaciteit op de stations niet uitkomen in Antwerpen en Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef James1988 het volgende:
Daar heb je gelijk in. Die frequentieverlaging is wat mij stoort. In 2014 willen ze 16x per dag Amsterdam - Brussel, vanaf 2015 nog maar 8x per dag (max 12x per dag) Den Haag - Brussel.
Ja dat is wegens omlooptechnische redenen. Lees: Krijg lekker de tering, ijzer schuiven is belangrijker dan julliequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef MPG het volgende:
NS logica. Midden in de spits in eindhoven ff 4 van de 7 bakken ICM aftrappen in de ic naar venlo![]()
How about: "Eens kijken wat de wens vanuit ons EIGEN land is"?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef James1988 het volgende:
En er wordt meteen voldaan aan een wens van de regio Noord-Frankrijk.
Wat ontbreekt er aan je geluk op dat gebied dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef b2py het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat de verbindingen met België e.v. zoveel meer aandacht krijgt terwijl Duitsland economisch gezien veel belangrijker is voor ons kikkerlandje.
Ik denk dat daar maar één reden voor is: Brussel. En wat zit daar? Europa. Dat is de oorzaak trouwens ook van al dat geneuzel. Zonder europa was die lijn nooit aanbesteedt en had NS gewoon stellen bij Bombardier of Alstom gekocht..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef b2py het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat de verbindingen met België e.v. zoveel meer aandacht krijgt terwijl Duitsland economisch gezien veel belangrijker is voor ons kikkerlandje.
Een rappere verbinding met Berlijn en een frequentere lijn naar het Ruhrgebied.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ontbreekt er aan je geluk op dat gebied dan?
Je bent niet wijs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Een rappere verbinding met Berlijn en een frequentere lijn naar het Ruhrgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |