Lekker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oi Baaf, die nieuwe band van Prince, die kan jou vast ook wel bekoren!
Och Lutte, maar het was vast wel een leuk feestje!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet grappigIk heb echt op het punt gestaan om te roepen stuk erin met je barbeceu, ik ben er klaar mee
En m'n beste vriendinnetje daar maar: doe maar rustig Laura, het is nu gewoon niet zo goed geregeld, de volgende keer doen wij wel gewoon boodschappen met z'n tweeën en maak je maar geen zorgen en alles komt goed.![]()
Ik dacht dat jij je foto's altijd zo mooi georganiseerd had, dan kwak je gewoon 1 map richting die sitequote:
Boooh, van de eerste zin word ik al warmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:16 schreef Lutte het volgende:
Net met m'n oma een bingokaart wezen halen! Ze dacht dat ze het niet zou halen (meter of achthonderd lopen enkele reis), dus ik zeg: al moeten we tien keer stoppen en doen we er een uur over, alle tijd toch? We gaan het gewoon proberen.
Binnen 25 minuten waren we op en neer, aan één stuk doorgelopen! Denk dat ik volgende week weer mag
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze al wat gewonnen?
Zo mijn tas is gepakt, de buggy staat klaar, morgen Amsterdam
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, zal ik vanmiddag wel horenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Succes Vaduz! Go, go, goquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Amsterdam, altijd tof!
Ik volg nu mijn schemaatje, zodat ik 13.45 uur goed voorbereid aan de start sta. Hoop dat de benen goed zijn!
Komen ze kroelen, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:20 schreef Lutte het volgende:
Morning Pisc!
Het jammere aan dit warme weer is tien kilo aan huisdieren op je blote benen
Ja ze hebben 's ochtends ff aandacht nodig, maar dan gaan ze trappelen en die nageltjes op je huid zijn niet zo prettigquote:
Aan zomerjassen heb je nu nog de meeste keus! Aan zee zal het nog net niet fantastisch warm zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel; dagje aan zee of op jacht voor een zomerjas
Ja precies, ik denk dat ik dan ook maar voor de jas ga. Jassen shoppen vind ik altijd lastig, dus meteen de koe bij de horens grijpenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan zomerjassen heb je nu nog de meeste keus! Aan zee zal het nog net niet fantastisch warm zijn.
Sale-kaartjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geslaagd voor een jas, heerlijk!En nog sale-kaartje ook.
Ja dat laatste ja, echt zo'n 'wow' moment!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef Miniem het volgende:
Vind het ook zo heerlijk om te schilderen
Vooral het eindresultaat
Autsj, dat zal pijn doen. Beterschap voor je paps, Lut!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ons pap vindt het momenteel iets minder ('t is zijn baan), die heeft een flinke val gemaakt, ligt van top tot teen openZo sneu!
Bahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ons pap vindt het momenteel iets minder ('t is zijn baan), die heeft een flinke val gemaakt, ligt van top tot teen openZo sneu!
Zal het resultaat nog wel laten zienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat laatste ja, echt zo'n 'wow' moment!
Heb het al even niet meer gedaan. Gewoon tekenen gaat me net iets beter af..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef Miniem het volgende:
Vind het ook zo heerlijk om te schilderen
Vooral het eindresultaat
Oh dat zou lekker zijn, Bos, een knutselkamerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb het al even niet meer gedaan. Gewoon tekenen gaat me net iets beter af..
Maar mocht ik straks een flat krijgen met 2 (slaap)kamers. Gaat er een mijn schilder-knutsel-rommel kamer worden![]()
![]()
![]()
Ja. In de flat zijn nu 2 kamers op slot. Dat is omdat dit eigenlijk voor 2 mensen bedoeld is. Maar in de nieuwbouw flat zijn er een aantal flatjes aanwezig met 2 slaapkamers. Het is alleen afwachten of ik zo;n flatje krijg of niet. Als het niet zo is, zij het zo. Maar een extra kamer zou wel prettig zijn...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou lekker zijn, Bos, een knutselkamerHeb je nu 1 slaapkamer?
Auchquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ach, kapot of ....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Auch![]()
Over schilderen gesproken, als je in de weer bent geweest met thinner, afbijt en meer van die ongein moet je goed je handen wassen voordat je bv. een bonnetje uit de statiegeldautomaat aanpakt
En heeft iemand nog creatieve ideeën om te doen met een vioolvormig voorwerp?
De 'viool' bedoel je? Dat was nooit veel geweest. Ik had voor Brussel een spotgoedkoop wit viooltje besteld met de bedoeling die te laten signeren. Toen die vijf dagen voor ik wegging aankwam bleek die zo lelijk te zijn (kleurverschil in de lak, het zgn. ingelegde lijntje was er slecht opgetekend) dat ik geen andere keus had dan deze over te spuiten. Snel gedaan en al was het niet superstrak, het was vele malen mooier en in ieder geval toonbaar. Nu ik wat meer tijd heb ga ik het beter overdoen, alle oude lak eraf (vandaar de afbijt) en de gelijmde delen die niet geverfd moeten worden eraf ipv. afgeplakt (vandaar de oplosmiddelen). Nu die helemaal uit elkaar ligt is het natuurlijk het moment er wat meer mee te doen, ik zat zelf te denken aan verlichting erin oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah zo! Misschien kan ze hem alsnog signeren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De 'viool' bedoel je? Dat was nooit veel geweest. Ik had voor Brussel een spotgoedkoop wit viooltje besteld met de bedoeling die te laten signeren. Toen die vijf dagen voor ik wegging aankwam bleek die zo lelijk te zijn (kleurverschil in de lak, het zgn. ingelegde lijntje was er slecht opgetekend) dat ik geen andere keus had dan deze over te spuiten. Snel gedaan en al was het niet superstrak, het was vele malen mooier en in ieder geval toonbaar. Nu ik wat meer tijd heb ga ik het beter overdoen, alle oude lak eraf (vandaar de afbijt) en de gelijmde delen die niet geverfd moeten worden eraf ipv. afgeplakt (vandaar de oplosmiddelen). Nu die helemaal uit elkaar ligt is het natuurlijk het moment er wat meer mee te doen, ik zat zelf te denken aan verlichting erin oid.
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ah zo! Misschien kan ze hem alsnog signeren?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
Hahaha epic!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
OMG. Leukste verkleedoutfit bij een hond ooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[ afbeelding ]
Deze is ook erg geslaagd!quote:Op zondag 9 juni 2013 01:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OMG. Leukste verkleedoutfit bij een hond ooit
Hahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 02:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Deze is ook erg geslaagd!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
Vaduz, hoe is het met de beentjes?
Kunnen mensen zien wat voor prestatie je hebt geleverd! Spierpijn komt altijd met vertraging jaquote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.
Ik ben echt diep gegaan. Ben na de finish op het gras gestort en kreeg een bekertje water aangereikt van een andere loper en verder wilde ik 10 minuten niet gestoord worden. Bijkomen, bijkomen, was niet grappig.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen mensen zien wat voor prestatie je hebt geleverd! Spierpijn komt altijd met vertraging ja![]()
Nu wel een beetjequote:Op zondag 9 juni 2013 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben echt diep gegaan. Ben na de finish op het gras gestort en kreeg een bekertje water aangereikt van een andere loper en verder wilde ik 10 minuten niet gestoord worden. Bijkomen, bijkomen, was niet grappig.
Ja, was er heel blij mee. Was een geschenk uit de hemel. Sowieso is het sfeertje onder de lopers echt fijn. Er was ook een lopende man die gecoacht werd door iemand op een mountainbike ernaast. (de loper vond het niet leuk meer, al dat geschreeuw) Ik liep gelijk met hem. De man op de fiets had het telkens over van 'en nu laat je die lange jongen achter je, ga je versnellen.' Na een tijdje was ik dat zo zat dat ik een versnelling heb ingezet en ze niet terug heb gezien. Na afloop kwam ik die loper tegen. Ik tikte hem aan om te vragen of ie blij was met z'n slot. Hij zo 'zeker! Was goed dat je er vandoor ging, m'n maatje was niet goed bezig. Sorry daarvoor'.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu wel een beetje![]()
Tof van die loper, het verbindt toch!
Dat is niet oke neequote:Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, was er heel blij mee. Was een geschenk uit de hemel. Sowieso is het sfeertje onder de lopers echt fijn. Er was ook een lopende man die gecoacht werd door iemand op een mountainbike ernaast. (de loper vond het niet leuk meer, al dat geschreeuw) Ik liep gelijk met hem. De man op de fiets had het telkens over van 'en nu laat je die lange jongen achter je, ga je versnellen.' Na een tijdje was ik dat zo zat dat ik een versnelling heb ingezet en ze niet terug heb gezien. Na afloop kwam ik die loper tegen. Ik tikte hem aan om te vragen of ie blij was met z'n slot. Hij zo 'zeker! Was goed dat je er vandoor ging, m'n maatje was niet goed bezig. Sorry daarvoor'.
Wat voor iets zoek je? Zo'n beige of toch de meer klassieke blokjesbroeken?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
T-shirts genoeg, maar ff korte broeken shoppen
De coach had wel weer aandacht voor me, dat die man me niet in de weg liep. Hij dirigeerde z'n protegé wel netjes opzij als ik de ruimte nodig heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is niet oke neeCoachen is ook een vak
Tof dat je dat dan toch zo even kunt zeggen!
Zo'n 'lange jongen' heeft ook meer ruimte nodig natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De coach had wel weer aandacht voor me, dat die man me niet in de weg liep. Hij dirigeerde z'n protegé wel netjes opzij als ik de ruimte nodig heb.
Chino's, le coleursquote:Op zondag 9 juni 2013 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je? Zo'n beige of toch de meer klassieke blokjesbroeken?
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n 'lange jongen' heeft ook meer ruimte nodig natuurlijk
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Deze is ook erg geslaagd!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er deed nog een langere man mee. Ik was geïmponeerd tot en met.
Zwarte trench van Vero Moda.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef Strega het volgende:
Phis, wat fijn geslaagd te zijn voor een jas!Wat voor ëén?
Shop ze!quote:
Hier ook veel gedaan en dan ook die groeipijn, maar dan in de knieën. Ik vraag me altijd af of iedereen dat krijgt na teveel inspanning.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de nacht weer voorbij is. Je hebt fijne vermoeidheid en irritante vermoeidheid die aanvoelt als groei in de benen. Nu gaat het wel, beetje krakkemikkig lopen, maar geen ontzettende spierpijn. Al komt die denk ik morgen nog.
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook veel gedaan en dan ook die groeipijn, maar dan in de knieën. Ik vraag me altijd af of iedereen dat krijgt na teveel inspanning.
Het is niet eerlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.
hoeveel km heb je gelopen? km of 5 toch maar?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, 5km. Gaat niet zozeer om de afstand maar om de intensiteit.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel km heb je gelopen? km of 5 toch maar?
yeah i know loop zelf minimaal 2 x per week voor mn cardio.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, 5km. Gaat niet zozeer om de afstand maar om de intensiteit.
Het is inderdaad ook geen halve marathon of 10 mijl, het blijft ook voor mij goed te doen. Maar een aanslag op m'n lichaam blijft het. Ik ben blij op dit gebied weer grenzen te kunnen verleggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know loop zelf minimaal 2 x per week voor mn cardio.
Ah vandaar. Gazelle hierquote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.
Ja datquote:
Lekker dat je al zo snel kunt beginnen! Ik ben benieuwd in welke groep je komt, Bosquote:Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Komende dinsdag begin ik al met de training bij de loopgroep van het werk
Toevallig is dan de eerste training voor een beginnersgroep. Ik weet niet hoeveel groepen er precies zijn, maar de kans dat ik ver genoeg ben om in een iets verder gevorderd groepje te komen is wel aannemelijk. Al is bij 0 beginnen in principe ook niet verkeerd natuurlijk![]()
![]()
Ja, dat is leuk, past ook goed bij van allesquote:Op zondag 9 juni 2013 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte trench van Vero Moda.Na een hoop winkels was dit het beste, maar bij thuis bij daglicht zag ik pas dat het geen katoenen stof is, maar met een minimaal beetje glans. Erg blij mee, maakt het minder truttig. Nu ben ik weer klaar voor 3 zomers.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, had je deze al eens gezien? Ik nog niet. Wat een leuk foto
[ afbeelding ]
Ik vind het knap hoor, ik geloof dat ik echt gek zou worden als ik iedere uur van mijn weekend zo vol zou plannen als jij meestal doet .quote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik komend weekend mss een paar uurtjes niks kan doen
Dat was voor het eerst dan denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu net wel dat ik vaderdag vergeten was in mijn planning
![]()
Nou goed, weekend dr na moet het wel goedkomen dan, dan komt Thessa vrijdag logeren, zaterdag zal ik wel de hele dag dr mee opgezadeld zitten dan, maar verder geen plannen!
Gisteren belde mijn broertje ook nog heel leuk om 14.00 of ie over een uurtje met twee vrienden en hun baby en hun hond langs kon komen.
Ik moest echt bijna huilendus ik heb nee gezegd
ga je dit jaar niet? ah ik zie t alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Vriendinnen van me zijn op Texel, ik wil ooooooooooooook
balen joh! maar kan gebeurenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Strega het volgende:
Ik ben heel stom vandaag mijn afspraak voor een echo op neurologie vergetenWas een paar keer verzet. Ik zeg tegen Pagan, vrijdag moet ik naar controle bij dermatologie. Daar lag een herinneringsbrief van bij de post. Zegt hij heel droogkloterig, oh, ik zie ook dat je vanmiddag naar neurologie moest.
Morgen maar even bellen.
Zonder auto echt geen zin in en die vriendinnen gingen nu en collega heeft nu vrij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dit jaar niet? ah ik zie t al
balen joh!
kan ik me wel voorstellen dat t zonder auto teveel is, maar wel jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder auto echt geen zin in en die vriendinnen gingen nu en collega heeft nu vrij.
Mss dat zich nog wat voordoet, wie weet, maar ik vrees van niet
Ff de bestelling annuleren of is het al verzonden?quote:
Ja groot gelijk heb je, die treinreis is al uren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt overal zonder auto heen.
Maar niet naar Texel.
Wat een mooie uitspraakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb mezelf over de kling gejaagd bij het hardlopen. Voel me nu nog niet goed. Af en toe een pil in de hut dan maar.
Nee ik moet nog, ben nu aan het kijken wat ik wil hebben. Had al wel een volle mand sinds een week of 2 op de site, hij bleef ook maar staan, normaal is hij weg na een week ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende, en nu is dat rokje dat ik wilde er wel weer![]()
Heb jij al besteld Pis?
Nee, ik ging de deur uit, 5 minuten na mijn laatste post over H&Mquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Jezus jij bent traag he?
![]()
Ik wik en weeg niet, ik mik alles in de mand en stuur gewoon retour
Hier is de H&M best heel oké! Alleen kippenhok op zaterdag, maar dat negeer ik gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ga nooit naar die winkels, wat een rommelige kutzaken zijn dat toch altijd
Hier ook, heb er laatst nog over na zitten denken. Enkel dezelfde merken in de kast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan sowieso alleen op zaterdag, en idd, no go, brrrrrrr, ik ben echt al jaren zo een winkel niet meer ingeweest maar 80 % van mijn kleding is H&M
Nee, wat zondequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha K's Choice, dat concert, daaaaaaaaaamn ik was echt compleet aan het trippen op de pijnstillers, ik had in 2 uur tijd een hele strip ibu 600 genomen, en ik hoorde niks meer, heb uiteindelijk geslapen in de gang op een stapel jassen![]()
quote:
Zo goed vond ik ze toch al niet en ik heb ze vaak zat gezien op festivals geloof ik, ow en gratis kaartjesquote:
OH! Ik heb net 2 weken terug een lading kleding uit mogen zoeken bij een vriendin, die schommelt nogal in gewicht. Vandaag voor het eerst wat aan, basic zwart vest, haske blij meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook wat Hema rokjes![]()
Oh en veel gekregen meuk van de tweeling, dat zijn wel verschillende merken geloof ik
Ik moet richting de fiets, straks meteen luisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Die nieuwe van de jeugd is weer master hoor
Computerspeldeuntjes for the win!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Go Bosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Zo hardlooptraining zit er op. Dit smaakt naar meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof! Welke groep?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Zo hardlooptraining zit er op. Dit smaakt naar meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon de beginners. Dat is gewoon beter en die hebben als doel, hetzelfde als ik zelf al had. De 4km in augustus, dezelfde loop van april zeg maar.quote:
Ik luister nu!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal superquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de beginners. Dat is gewoon beter en die hebben als doel, hetzelfde als ik zelf al had. De 4km in augustus, dezelfde loop van april zeg maar.
Jaa! Had een driekwartbroek aan, om zes uur 's ochtends op de fiets een beetje jammer maar de rest van de dag geen seconde spijt gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdorie, wat een lekker weertje vandaag, het is echt zaligBuiten eten
Wat jammer van de Zoo, niet iemand anders die met je mee wil?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa! Had een driekwartbroek aan, om zes uur 's ochtends op de fiets een beetje jammer maar de rest van de dag geen seconde spijt gehad
En ik zou morgen naar de dierentuin gaan (dagje vrij) maar mijn gezelschap was het vergeten en moet nu werkenIk ben not amused, had er al dingen voor afgezegd
Ja zal vast wel iemand willen of zo. Maar het ging me meer om het dagje weg dan om die dierentuin zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer van de Zoo, niet iemand anders die met je mee wil?
Die dieren stinken maar wat ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zal vast wel iemand willen of zo. Maar het ging me meer om het dagje weg dan om die dierentuin zelf.
Je kunt wel weer raden wie het is hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die dieren stinken maar wat ja.
Hoe vergeet je nou zoiets.Stom is dat.
Ik had al zo'n idee. Maar hee, carrière maken hè.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt wel weer raden wie het is hèIk kan 'm wel
Het stond niet in zijn agendaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee. Maar hee, carrière maken hè.
Het vergt wel wat zeg. Je hebt het er nu luchtig over, ik neem aan dat het eerder op de dag wel anders was....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het stond niet in zijn agenda__! Had het er dan ingezet toen we het hadden afgesproken, of anders één van de honderden keren er na dat ik er over begon?!
Ja ik loop al de hele dag tegen iedereen die het ongetwijfeld niet horen wil te zeiken dus het begint te zakken, maar ik ben niet blijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het vergt wel wat zeg. Je hebt het er nu luchtig over, ik neem aan dat het eerder op de dag wel anders was....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik loop al de hele dag tegen iedereen die het ongetwijfeld niet horen wil te zeiken dus het begint te zakken, maar ik ben niet blij
Krijg ik natuurlijk net nu een berichtje van zijn zusje of ik wil helpen met school.. Nou ik heb morgen alle tijd
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Lutte het volgende:
Krijg ik natuurlijk net nu een berichtje van zijn zusje of ik wil helpen met school.. Nou ik heb morgen alle tijd
quote:
Hahaha nee deze keer ben ik zeker van nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Luts, gaat lekker he, zulke dingen trek ik echt totaal niet ook.
Of zou t weer een surprise zijn
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen k vanmorgen langs t gouvernement reed stond men al in het gelid
Goh daar staat Peter ook
die grijze achter die vrouw met dat telefoontje in zijn handenquote:woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:[/b]
[..]Wie is Peter?
JP heb ik niet gezien, kan zijn dat die over de brug stond, of bij de afmeerplek, ik geloof dat Kenneth dat zei haha.
k was om 8.50h op t werk dus rond die tijd reed ik erlangsquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Dan reed je later langs dan ik trouwens, ik had mijn gewone bus, ben er daar uitgegaan, stonden 4 mensen en 6 fotografen
k kwam van de kant van ceramique en ineens werd ook alles aan de kant gestuurd voor de rotonde bij vodafone door politie, die moesten met een ME busje langs om onder de brug te gaan staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, toen kwamen ze echt al bijna, ik was er rond 8.15.
Maar het is altijd zo gezellig om dan even te geiten met Kenneth, vorige keer met Bea ook zoveel lol gehad daar. En L1 wilde interviewen en de Telegraaf ook, maar daar had ik geen zin in
kan ik me voorstellen, ook leuk om te zien al die kindertjes met de vlaggetjes enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
serieus, alles eromheen is zo gezellig ook
![]()
![]()
Mijn dag mag altijd wel zo koninklijk beginnen
heb je Oscar ook niet meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe dat elke keer maar weer zo loopt.
Ik heb net twee vogelkooien weggegeven ook he
die tweede vogel had je toch weggedaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, hoezo ook?
Ik heb kooien meegegeven met die kraaien die ik vond op straat.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, heb je me geblokkeerd op FB of zo?
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nee echt zelfs als je me niet echt volgt is het toch vrij lastig te missen, ofniedan?
Oh echt, dat blauw.....quote:
Kees? Jouw Kees?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Of ze willen inene na bijna 3 jaar zomaar K eesje terug, omdat ze dat willen...
Ik ben echt flabbergasted.
Niet te geloven iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
En het ligt niet aan mij, ik doe niks verkeerds, maar ze wil het gewoon?
Echt, fucking hell, na bijna 3 jaar?
Net of je een pension geweest bent voor 3 jaar , nou dan mogen ze wel meer dokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als bedankje voor de goede zorgen willen ze me een midweek Texel aanbieden.
Ineens is al mijn Texelzin over
Nou ik vind het geen stijlquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Maar ze belt me vanavond nog even terug.
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...
Hé, wat een rot nieuws. Moet je haar terug doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Yups.
Destijds was de afspraak gemaakt dat ze terug kon als ze dat graag wilden en nu willen ze het ineens?
Ik vind het te zot voor woorden. En dat laat ze je zo even per mail weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ga naar huis, ik heb haar net gebeld na haar casual mail met de vraag wanneer het zou schikken om dr op te halen![]()
Sodeju zeg.
Ik was ergens toch niet meer helegaar in de veronderstelling dat het nog steeds om een logeerpartij ging...
3 jaar logeren, damn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju zeg.
Het lijkt me ook niet dat ze dan veel rekening met Kees houdt, die is haar maatjes dan kwijt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar vanmiddag wel meteen gebeld, of ik soms de indruk had gewekt dat ik van het hondje af wil. Nee nee, dat was het echt niet, ze wilde haar gewoon echt heel graag terug....
Mou, ik hoop het, Kees is geen flipperkast.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou inmiddels heb ik nog een mail, dat ze niet gedacht had dat ik er van in de stress zou raken. En dat haar dochter met haar gesproken heeft dat ze aan het belang van de hond moet denken.
Maar dat ze het elke keer zo moeilijk vond om Kees weer bij mij achter te laten.
Maar het is van de baan als ik het goed begrijp.
Ik denk dat ze flink van het pad is of zo?
Precies een hond na 3 jaar terugclaimen... Echt not done. En wat denkt ze wel, dat Oh-oh geen enkel gevoel in haar donder heeft en Kees zomaar zonder emotie terug kan geven...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die dochter denkt tenminste nog goed na.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis toch mijn kleine sletterige plofkip jeweets
Dat zat ik ook al te denken ja, wat een lullo's ook om je mooie dag zo te verpestenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja het was ietwat een domper op mijn gloriedag...
Dat kan ik me levendig voorstellen.quote:
Wat een belachelijk gedoe zeg, nou voor mij had ze de boom in gekunt, dan komt ze maar een keer vaker op de koffie (of helemaal niet als ze dat zo slecht trekt).quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Zelfde leeftijd als mijn moeder denk ik, dat zal het wel zijn
En zo gaat het zijn en niet anders verdikkemequote:
Opvliegers zeker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja, misschien last van der hormonen, stemmingswisselingen, overgang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, misschien last van der hormonen, stemmingswisselingen, overgang.
Niet aan toe geven dus.....voor jou en die dikke teef!
En gezegd dat het nu klaar isquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr net weer gesproken, het is alweer overgewaaid
Gelukkig !quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr net weer gesproken, het is alweer overgewaaid
Hé gelukkig van Kees.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Die blauwe is ook zo mooi!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Die parkieten hier zaten al sinds zaterdag los samen, en nu duiken ze ineens tegelijk de kooi in om te slapen
Oh wauw, echt te gek die foto!quote:
Fijne vakantie Gomi!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef gomi het volgende:
Ik ga morgen met vakantie. Tot over een paar weekjes
op de een of andere manier zag ik je niet in mijn tijdlijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, heb je me geblokkeerd op FB of zo?
zo hoort t ook, Kees hoort bij oh-ohquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
En gezegd dat het nu klaar isen Kees gewoon bij jou blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |