Mou, ik hoop het, Kees is geen flipperkast.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou inmiddels heb ik nog een mail, dat ze niet gedacht had dat ik er van in de stress zou raken. En dat haar dochter met haar gesproken heeft dat ze aan het belang van de hond moet denken.
Maar dat ze het elke keer zo moeilijk vond om Kees weer bij mij achter te laten.
Maar het is van de baan als ik het goed begrijp.
Ik denk dat ze flink van het pad is of zo?

Precies een hond na 3 jaar terugclaimen... Echt not done. En wat denkt ze wel, dat Oh-oh geen enkel gevoel in haar donder heeft en Kees zomaar zonder emotie terug kan geven...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die dochter denkt tenminste nog goed na.

quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis toch mijn kleine sletterige plofkip jeweets

Dat zat ik ook al te denken ja, wat een lullo's ook om je mooie dag zo te verpestenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja het was ietwat een domper op mijn gloriedag...

Dat kan ik me levendig voorstellen.quote:

Wat een belachelijk gedoe zeg, nou voor mij had ze de boom in gekunt, dan komt ze maar een keer vaker op de koffie (of helemaal niet als ze dat zo slecht trekt).quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Zelfde leeftijd als mijn moeder denk ik, dat zal het wel zijn

En zo gaat het zijn en niet anders verdikkemequote:

Opvliegers zeker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:

Ja, misschien last van der hormonen, stemmingswisselingen, overgang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |