Ah vandaar. Gazelle hierquote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaamsbouwafhankelijk is. Lange mensen krijgen veel te verduren, moeten veel klappen opvangen.
Ja datquote:
Lekker dat je al zo snel kunt beginnen! Ik ben benieuwd in welke groep je komt, Bosquote:Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Komende dinsdag begin ik al met de training bij de loopgroep van het werk
Toevallig is dan de eerste training voor een beginnersgroep. Ik weet niet hoeveel groepen er precies zijn, maar de kans dat ik ver genoeg ben om in een iets verder gevorderd groepje te komen is wel aannemelijk. Al is bij 0 beginnen in principe ook niet verkeerd natuurlijk![]()
![]()
Ja, dat is leuk, past ook goed bij van allesquote:Op zondag 9 juni 2013 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte trench van Vero Moda.Na een hoop winkels was dit het beste, maar bij thuis bij daglicht zag ik pas dat het geen katoenen stof is, maar met een minimaal beetje glans. Erg blij mee, maakt het minder truttig. Nu ben ik weer klaar voor 3 zomers.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, had je deze al eens gezien? Ik nog niet. Wat een leuk foto
[ afbeelding ]
Ik vind het knap hoor, ik geloof dat ik echt gek zou worden als ik iedere uur van mijn weekend zo vol zou plannen als jij meestal doet .quote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik komend weekend mss een paar uurtjes niks kan doen
Dat was voor het eerst dan denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu net wel dat ik vaderdag vergeten was in mijn planning
![]()
Nou goed, weekend dr na moet het wel goedkomen dan, dan komt Thessa vrijdag logeren, zaterdag zal ik wel de hele dag dr mee opgezadeld zitten dan, maar verder geen plannen!
Gisteren belde mijn broertje ook nog heel leuk om 14.00 of ie over een uurtje met twee vrienden en hun baby en hun hond langs kon komen.
Ik moest echt bijna huilendus ik heb nee gezegd
ga je dit jaar niet? ah ik zie t alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Vriendinnen van me zijn op Texel, ik wil ooooooooooooook
balen joh! maar kan gebeurenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Strega het volgende:
Ik ben heel stom vandaag mijn afspraak voor een echo op neurologie vergetenWas een paar keer verzet. Ik zeg tegen Pagan, vrijdag moet ik naar controle bij dermatologie. Daar lag een herinneringsbrief van bij de post. Zegt hij heel droogkloterig, oh, ik zie ook dat je vanmiddag naar neurologie moest.
Morgen maar even bellen.
Zonder auto echt geen zin in en die vriendinnen gingen nu en collega heeft nu vrij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dit jaar niet? ah ik zie t al
balen joh!
kan ik me wel voorstellen dat t zonder auto teveel is, maar wel jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder auto echt geen zin in en die vriendinnen gingen nu en collega heeft nu vrij.
Mss dat zich nog wat voordoet, wie weet, maar ik vrees van niet
Ff de bestelling annuleren of is het al verzonden?quote:
Ja groot gelijk heb je, die treinreis is al uren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt overal zonder auto heen.
Maar niet naar Texel.
Wat een mooie uitspraakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb mezelf over de kling gejaagd bij het hardlopen. Voel me nu nog niet goed. Af en toe een pil in de hut dan maar.
Nee ik moet nog, ben nu aan het kijken wat ik wil hebben. Had al wel een volle mand sinds een week of 2 op de site, hij bleef ook maar staan, normaal is hij weg na een week ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende, en nu is dat rokje dat ik wilde er wel weer![]()
Heb jij al besteld Pis?
Nee, ik ging de deur uit, 5 minuten na mijn laatste post over H&Mquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Jezus jij bent traag he?
![]()
Ik wik en weeg niet, ik mik alles in de mand en stuur gewoon retour
Hier is de H&M best heel oké! Alleen kippenhok op zaterdag, maar dat negeer ik gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ga nooit naar die winkels, wat een rommelige kutzaken zijn dat toch altijd
Hier ook, heb er laatst nog over na zitten denken. Enkel dezelfde merken in de kast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan sowieso alleen op zaterdag, en idd, no go, brrrrrrr, ik ben echt al jaren zo een winkel niet meer ingeweest maar 80 % van mijn kleding is H&M
Nee, wat zondequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha K's Choice, dat concert, daaaaaaaaaamn ik was echt compleet aan het trippen op de pijnstillers, ik had in 2 uur tijd een hele strip ibu 600 genomen, en ik hoorde niks meer, heb uiteindelijk geslapen in de gang op een stapel jassen![]()
quote:
Zo goed vond ik ze toch al niet en ik heb ze vaak zat gezien op festivals geloof ik, ow en gratis kaartjesquote:
OH! Ik heb net 2 weken terug een lading kleding uit mogen zoeken bij een vriendin, die schommelt nogal in gewicht. Vandaag voor het eerst wat aan, basic zwart vest, haske blij meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook wat Hema rokjes![]()
Oh en veel gekregen meuk van de tweeling, dat zijn wel verschillende merken geloof ik
Ik moet richting de fiets, straks meteen luisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Die nieuwe van de jeugd is weer master hoor
Computerspeldeuntjes for the win!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Go Bosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Zo hardlooptraining zit er op. Dit smaakt naar meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof! Welke groep?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Zo hardlooptraining zit er op. Dit smaakt naar meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon de beginners. Dat is gewoon beter en die hebben als doel, hetzelfde als ik zelf al had. De 4km in augustus, dezelfde loop van april zeg maar.quote:
Ik luister nu!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal superquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de beginners. Dat is gewoon beter en die hebben als doel, hetzelfde als ik zelf al had. De 4km in augustus, dezelfde loop van april zeg maar.
Jaa! Had een driekwartbroek aan, om zes uur 's ochtends op de fiets een beetje jammer maar de rest van de dag geen seconde spijt gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdorie, wat een lekker weertje vandaag, het is echt zaligBuiten eten
Wat jammer van de Zoo, niet iemand anders die met je mee wil?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa! Had een driekwartbroek aan, om zes uur 's ochtends op de fiets een beetje jammer maar de rest van de dag geen seconde spijt gehad
En ik zou morgen naar de dierentuin gaan (dagje vrij) maar mijn gezelschap was het vergeten en moet nu werkenIk ben not amused, had er al dingen voor afgezegd
Ja zal vast wel iemand willen of zo. Maar het ging me meer om het dagje weg dan om die dierentuin zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer van de Zoo, niet iemand anders die met je mee wil?
Die dieren stinken maar wat ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zal vast wel iemand willen of zo. Maar het ging me meer om het dagje weg dan om die dierentuin zelf.
Je kunt wel weer raden wie het is hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die dieren stinken maar wat ja.
Hoe vergeet je nou zoiets.Stom is dat.
Ik had al zo'n idee. Maar hee, carrière maken hè.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt wel weer raden wie het is hèIk kan 'm wel
Het stond niet in zijn agendaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee. Maar hee, carrière maken hè.
Het vergt wel wat zeg. Je hebt het er nu luchtig over, ik neem aan dat het eerder op de dag wel anders was....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het stond niet in zijn agenda__! Had het er dan ingezet toen we het hadden afgesproken, of anders één van de honderden keren er na dat ik er over begon?!
Ja ik loop al de hele dag tegen iedereen die het ongetwijfeld niet horen wil te zeiken dus het begint te zakken, maar ik ben niet blijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het vergt wel wat zeg. Je hebt het er nu luchtig over, ik neem aan dat het eerder op de dag wel anders was....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik loop al de hele dag tegen iedereen die het ongetwijfeld niet horen wil te zeiken dus het begint te zakken, maar ik ben niet blij
Krijg ik natuurlijk net nu een berichtje van zijn zusje of ik wil helpen met school.. Nou ik heb morgen alle tijd
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Lutte het volgende:
Krijg ik natuurlijk net nu een berichtje van zijn zusje of ik wil helpen met school.. Nou ik heb morgen alle tijd
quote:
Hahaha nee deze keer ben ik zeker van nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Luts, gaat lekker he, zulke dingen trek ik echt totaal niet ook.
Of zou t weer een surprise zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |